Equipo directivo

XEFA DE ESTUDOS ESA
Dª Susana Paz Garcia
SECRETARIA Dª Carmen Tutor Lemos

CALENDARIO ELECTORAL DECIDIDO POLA XUNTA ELECTORAL PARA AS ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

A acta da sesión da Xunta electoral constituida o 3 de novembro figura o calendario electoral que rexirá nas eleccións ao Consello escolar. Pode consultarse mirando o arquivo adxunto

ESPAZO ABALAR: abalarMóbil

As familias do alumnado do IES Rego de Trabe poderán consultar información dos alumnos e alumnas ao seu cargo, de forma totalmente confidencial e privada, dende o seu móbil ou a súa tablet.

A información que atoparán será relativa a:

• faltas de asistencia e de puntualidade
  • faltas de conduta
  • incidencias na aula
  • avisos e notificacións que o prefesorado considere necesario que as familias coñezan

Asimesmo, será posible nalgúns casos xustificar faltas de asistencia ou de puntualidade e concertar cita para reunión de titoría.

Unha vez instalada a aplicación no seu móbil, terá acceso a esa información.  De non ser así, deberá pasar pola secretaría do centro para confirmar o seu número de teléfono.

No seguinte enlace atoparán unha guía rápida para a instalación da aplicación:

E no seguinte enlace unha guía na que se explica como buscar a información que precisen dentro da aplicación: