Por un ensino público e de calidade!

Achegamos a listaxe do alumnado de primeiro de BAC baremado en segunda convocatoria para participar no Proxecto Erasmus+ sobre patrimonio cultural con centros asociados en Noruega e Islandia. Inclúese o primeiro apelido, a inicial do segundo, a inicial ou iniciais do nome e a clase.

No documento podedes atopar tamén os criterios de baremación. En caso de ter algunha dúbida, por favor poñédevos en contacto con Roberto Núñez na dirección...

ver

Alumnado de 4º ESO do IES Nosa Señora dos Ollos Grandes visitou a Exposicíón Centenario de Mª Casares na Biblioteca Pública de Lugo.

ver

Alumnado de 1º de BAC da materia de Relixión, co motivo do Día Internacional da Paz, asistiron a unha charla de Boni Ofogo sobre interculturalidade e constructores de paz.

ver

Se estás interesado/a en participar nun proxecto Erasmus+ sobre patrimonio cultural que implica unha mobilidade a Noruega ou Islandia, ven ao salón de actos este luns, 19 de setembro, ás 11:30 (período de lecer).

Anímate!

ver

Alumnado do Bacharelato Stem do IES Nosa Señora dos Ollos Grandes viaxou a Xenebra, Suiza

Alí visitaron a sede de Nacións Unidas, o CERN e a cidade.