Por un ensino público e de calidade!

Entrega de diplomas ás matrículas de honra da ESO 2017-2018: Jesús, Mario, Mario e Inés; falta na foto, María

PARABÉNS!!

ver

Publícase a relación provisional de persoas beneficiarias de libros de texto do fondo solidario; listaxe provisional de solicitudes excluidas; e relación provisional de solicitudes de axudas para adquirir libros de texto e material escolar ao abeiro da Orde de 9 de maio de 2018.

ver

Adxúntase ficheiro co calendario de exames da convocatoria extraordinaria de setembro do curso 2017-2018.

ver

En relación á orde do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2018...

ver

Pequeno percorrido polos cadernos de campo elaborados por alumnado de 1º da ESO do IES Nosa Señora dos Ollos Grandes.