Ensinanzas Réxime Especial

Proba de acceso ás ensinanzas de Grao en Conservación, Restauración de Bens Culturais para o curso 2021-22

Vén de ser publicada a Orde que regula o acceso ás ensinanzas de Grao en conservación restauración de bens culturais para o curso 2021-22.

Poden atopar a información (data de inscripción, datas das probas, etc) nesta ligazón.

Se precisan máis información poden escribir a esta dirección ou chamar á Escola (886 159 735) en horario de 9 a 14h.

Achégase o tríptico co plan de estudos da escola.

Probas de acceso a ensinanzas artísticas profesionais e superiores para o curso 2021/22

O Departamento de Orientación pon a disposición da comunidade educativa a información relativa ó acceso a:

• Ensinanzas artísticas profesionais.
  • Ensinanzas artísticas superiores.

No documento adxunto pode consultarse:

• Escola de música Mayeusis
    • Probas de acceso a grado superior de Composición, Canto Lírico, Jazz, Piano Clásico-Contemporáneo
      • 23 e 24 de xuño (986 22 14 22)
  • Escola de música Estudio
    • Probas de acceso de grado profesional de Música Moderna

Ensinanzas Superiores de Deseño

INSTRUCIONS PARA O ACCESO E ADMISIÓN DO ALUMANDO ÁS ENSINANZAS SUPERIORES DE DESEÑO PARA O CURSO 2019/2020.

A información pódese topar na seguinte ligazón. O prazo de presentación de solicitudes remata o 7 de Xuño.