Plan de Patrocinio dos equipos de alta competición de Galicia. O CMDC Breogán visita ao noso alumnado de 1º e 2º da ESO

O pasado 28 de setembro, en colaboración cos clubs deportivos do Concello, o Departamento de Educación Física tivo a visita dos grandes deportistas do CMDC Breogán. O histórico clube, que compite na alta competición galega deunos a oportiunidade de coñecer o día a día dos seus campións e campioas: Tono Campus (antigo alumno), Tania Álvarez, David Barreiro e Natalia García.

Como afrontan unhas modalidades de alta esixencia física e mental desde o punto de vista dos deportistas e das deportistas? Que diferencias hai no piragüismo entre as mulleres e os homes? Son xustas? Que historia garda a canoa feminina? A conversa levou aos estudantes de 1º e 2º da ESO á reflexión con grandes palistas e mellores persoas.

Breogan