Alumnos de SMR1 destacan nas Olimpíadas de Telecomunicación galegas

Un grupo de alumnos de SMR1 conseguiu un destacado recoñecemento nas Olimpíadas de Telecomunicación a nivel galego. A súa participación nesta competición resultou ser unha experiencia enriquecedora e inspiradora para eles.

Presentaron un proxecto innovador que empregaba a intelixencia artificial para identificar as etiquetas medioambientais dos vehículos. O obxectivo principal era contribuír á consecución dos Obxectivos de Desenvolvemento Sustentable (ODS) establecidos na Axenda 2030.

Coa súa dedicación e traballo en equipo, estes estudantes desenvolveron un sistema de recoñecemento de imaxes que utilizaba algoritmos de aprendizaxe automática. Grazas a esta solución tecnolóxica, foi posible identificar de forma eficiente as etiquetas medioambientais dos coches, promovendo así a conciencia ecolóxica e a identificación de vehículos menos contaminantes.

A súa destacada actuación nesta competición galega é un testemuño claro do seu talento e compromiso coa ciencia e a tecnoloxía. Estes alumnos de SMR1 son un exemplo inspirador para a nova xeración, demostrando que a paixón e o esforzo poden levar a logros sorprendentes.

Parabéns aos estudantes de SMR1 pola súa destacada participación nas Olimpíadas de Telecomunicación galegas. Estamos seguros de que o seu éxito continuará impulsándoos a buscar solucións innovadoras que contribúan ao desenvolvemento sustentable e ao progreso da nosa sociedade.