I Olimpiada Nacional de Teleco: Resolviendo retos da sociedade

Unha iniciativa colaborativa de 20 escolas de enxeñaría de telecomunicación e o Colexio Oficial de Enxeñeiros Técnicos de Telecomunicación, está a promover a enxeñaría de telecomunicación e o seu impacto nos Obxectivos de Desenvolvemento Sostible, concretamente no ODS 11: Cidades e Comunidades Sostibles. A enxeñaría de telecomunicación ten un papel fundamental na construción de cidades intelixentes e sostibles, permitindo unha mellor xestión dos recursos, a redución do consumo de enerxía e fomentando a mobilidade sostible. Esta iniciativa é unha oportunidade para concienciar á sociedade sobre a importancia da enxeñaría de telecomunicación na construción dun futuro sostible.

Un grupo de estudantes de SMR1 está participando na Olimpíada de Telecomunicacións. O día 7 de marzo, estiveron na Escola de Telecomunicacións de Vigo para a presentación do evento e para realizar cursos que os axudarán a prepararse mellor para o desafío que teñen por diante. A presenza destes rapaces na Escola de Telecomunicacións de Vigo demostra o seu interese polo mundo das telecomunicacións e a súa dedicación para mellorar as súas habilidades. Estes cursos bríndanlles a oportunidade de adquirir coñecementos prácticos e teóricos que os axudarán na competición e, no futuro, na súa carreira profesional.

teleco (3).jpg186.79 KB
teleco (2).jpg123.53 KB