Final do YBT, este ano telemática.

O pasado venres 7 de maio celebrouse a final do Young Business Talents no IES Monte da Vila. Tradicionalmente a final deste torneo celébrase en Madrid pero debido á COVID, este ano celebrouse de forma telemática.

De todos os equipos que comezaron en toda España no mes de novembro, dous equipos do IES Monte da Vila conseguiron clasificarse para esta final.

O equipo AFOJANECORAS, integrado polos alumnos de 1º de bacharelato Breixo Iglesias, Anxo Pérez e Carlos Rodríguez, quedaron no posto 77 dos máis de 3.000 equipos de toda España.

O equipo EMPRESAURIOX, integrado polo alumnado de 2º de bacharelato Zaira Besada, Anxo Cambados, Yael Cambados e Jennifer Meis, gañou a súa simulación na final e quedou clasificado no posto 26 do ranking estatal.

Noraboa aos dous equipos polos seus resultados e aos outros quince equipos do instituto participantes.