SAÍDA A TRASALBA E OURENSE

O Departamento de Lingua Galega organizou unha saída a Trasalba e Ourense para coñecer o contorno dos escritores do Grupo Nós. Xunto con alumnado de 4º da ESO e 3º PDC do noso centro, asistiron tamén alumnos/as do instituto das Bizocas de 4º da ESO. O programa da saída estivo centrado, pola mañá, nunha visita á Casa Grande de Otero Pedrayo en Trasalba (Fundación Otero Pedrayo) e un roteiro literario pola mesma aldea descrita polo escritor na súa obra. Pola tarde continuamos cunha visita ao centro histórico de Ourense cun percorrido polas rúas onde se atopaban as vivendas dos escritores da Xeración Nós. O tempo de lecer ocupámolo cunha visita ás termas públicas onde gran parte do alumnado se relaxou cun baño nas súas cálidas augas.