17 de maio, Día das Letras Galegas

Onte, luns 16 de maio, co motivo da celebración do DÍA DAS NOSAS LETRAS, que este ano se dedican a Florencio Manuel Delgado Gurriarán, o noso IES participou na VII Festa da Lingua que o Concello de Padrón organizou, e na que tamén participou o alumnado do IES Camilo José Cela.

O noso alumnado presentou as seguintes propostas:

• Lectura do poema de Rosalía de Castro "Eu cantar, cantar, cantei" (Cantares Gallegos), e do poema de Florencio Delgado "Resposta a Rosalía" (Galicia infinda), a modo de diálogo, a cargo de alumnado de 4º ESO.
  • Interpretación do poema de Florencio Delgado "A Pandeirada", musicado por tres alumnas de 1º Bacharelato e unha alumna de 4º ESO, cantando e tocando a pandeireta.
  • Lectura dun texto baseado no manifesto que o colectivo de A Sega dedicou a Luísa Villalta, Galega das Letras 2022, por dúas alumnas de 2º ESO.
  • Lectura dun poema de Luísa Villalta, por un alumno de 2º ESO.
  • Lectura do manifesto pola lingua, Danza das Bolboretas, por unha alumna de 4º ESO. Este manifesto foi escrito pola dinamizadora da Lingua Galega do noso centro.

Estas actividades foron organizadas desde o centro polo EDLG, que contou tamén coa colaboración da Vicedirección e de profesorado de distintos departamentos, como Lingua Galega e Bioloxía. Por suposto, queremos dar os parabéns ao alumnado voluntario que quixo participar na celebración deste día tan importante para a nosa lingua.

AdxuntoTamaño
DANZA DAS BOLBORETAS.pdf66.57 KB