Semana 14 de febreiro: coñece a Macías, o noso Namorado

Hoxe é 14 de febreiro. No noso IES quixemos adicar esta efeméride ao trobador que dá nome ao noso centro:

MACÍAS, O NAMORADO

Na entrada do instituto xa está preparada a exposición adicada a Macías, coas cantigas, o documento Porfiar hasta morir, dous pósters, instrumentos musicais e atrezzo medieval, etc.

Ademais, o alumnado poderá participar nun concurso virtual para demostrar todo o que aprendeu durante estas semanas acerca desta personaxe medieval. Para acceder a el desde a nosa aula virtual premer en: Biblioteca>Bibliomacías. Entre o alumnado acertante sortearanse 2 premios.

Esta actividade, proposta desde Dirección, foi organizada por Vicedirección e o polo equipo da Biblioteca. Colaboraron tamén os departamentos de Lingua Galega, Educación Plástica e Visual, Música e Bioloxía e Xeoloxía, xunto coa Conserxaría.

Agradecemos enormemente ao concello de Arjonilla todo o material facilitado e a súa enteira disposición para colaborar neste proxecto.