Semana 25 N

Esta semana levamos a cabo no noso centro diversas actividades relacionadas co DÍA INTERNACIONAL PARA A ELIMINACIÓN DA VIOLENCIA CONTRA AS MULLERES:

- Titorías: desde o departamento de Orientación, facilitáronse aos titores e titoras de cada grupo distintos recursos para traballar a educación contra o maltrato, como as curtas Escondite inglés e Memorando, ás que se pode acceder desde o noso apartado de Igualdade.

- Scape room urbano lúdico educativo "Rexeita o maltrato", para o alumnado de 1º e 2º ESO. Esta actividade formaba parte da programación do Concello de Padrón para o 25 N.

- Carteis contra a violencia machista, realizados por alumnado de 3º ESO.

- Charla da escritora e xornalista galega Montse Fajardo. A autora incidiu no alumnado na importancia de non normalizar condutas machistas e de denunciar as situacións de violencia de xénero. Repasou algunhas das historias de mulleres retratadas nos seus libros, como na súa obra Invisibles.

- Máis actividades EDLG: manifesto con audio da alumna Naiara Romero e poema interpretado pola alumna Saray del Río ambos escritos pola coordinadora do equipo. Xa podedes acceder a eles no blog do equipo: Nós, Rosaliando.

AdxuntoTamaño
ac469a1a-34d9-4bfc-b8c6-c2ed912a844f.jpg44.98 KB