Actividades abril 2019

VENRES, 5 DE ABRIL:

Departamento Matemáticas: Rally Matemático en Santiago, alumnado 2º ESO B (9:00 a 15:00 horas)

LUNS, 8 DE ABRIL:

Departamento Bioloxía e Xeoloxía: Charla taller alimentación impartida para alumnado de 4º e 2º ESO (16:30 a 18:10 horas)

Departamento Educación Plástica: Visita ao CIEC Betanzos. Alumnado 2º e 4º ESO (9:35 a 13:30 horas)

MARTES E MÉRCORES, 9 E 10 DE ABRIL:

Departamentos de Latín, Lingua Galega e Literatura, Lingua Castelá e Literatura, Filosofía, Francés e Inglés: Performance "Eros e a orixe", ao longo da mañá na antiga aula do ciclo para todo o alumnado do centro.

DO MARTES 23 AO LUNS 29 DE ABRIL:

Departamento Francés: Programa Intercambio IES Isaac Díaz Pardo, Lycée Jeanne d'Arc e Lycée Saint-Jean-Baptiste da cidade francesa de Reims. Viaxe a Reims. 22 alumnos e alumnas de 3º, 4º ESO e 1º Bach.

MÉRCORES, 24 DE ABRIL:

Departamento de Tecnoloxía: Programa Lanzadeiras, Visita Pull & Bear, alumnado de Tecnoloxía de 4º ESO A, B e de Economía e Tecnoloxía Industrial de 1º Bach B.

LUNS, 29  DE ABRIL

DPTO. LINGUA E LITERATURA CASTELA: CHARLA coa escritora Elvira Menéndez, alumnado de 2º E.S.O. Horario: 16:30 ás 17:20.

DPTO. BIBLIOTECA: Presentación do libro de Rubén Anido “QUE VEN KOKOLKA”, alumnado de 1º BAC. Horario: 17:20 ás18:10

MARTES, 30 DE ABRIL:

Departamento de Tecnoloxía: Programa Lanzadeiras, Visita Pull & Bear, alumnado de Tecnoloxía de 4º ESO C e de Economía e Tecnoloxía Industrial de 1º Bach C e A.