ABRIL 2017

• O Departamento de Francés organiza unha viaxe a Paris, que se desenvolverá do 2 ao 6. Irá alumnado de 4º de ESO e 1º de Bacharelato, que cursa francés.

• O Departamento de Lingua e Literatura Castelá organiza unha charla para 1º de ESO na sala de Usos Múltiples do Instituto. Será ofrecida polo escritor Gonzalo Moure.
  • O alumnado de 3º de ESO recibirá no propio centro unha charla sobre Erasmus 3.0. Está organizada polo propio centro e será impartida en castelán e inglés.
  • O grupo que xestiona a Biblioteca organiza unha charla sobre aspectos legais en relación coa violencia de xénero. Está destinada a alumnado de 1º de Bacharelato
  • O Departamento de Ciencias Naturais ten previsto un percorrido polo entorno do Seixo Branco. A actividade vai destinada a alumnado de 4º de ESO e 1º de Bacharelato.
  • O Departamento de Orientación organiza unha visita ás facultades da UAC para 1º de Bacharelato. Actividade está enmarcada na aproximación do alumnado de Bacharelato ao mundo da Universidade.
  • O Departamento de Tecnoloxía, asistirá a un obradoiro-concurso de Robótica na Fundación Barrié. A actividade está destinada a alumnado de 3º de ESO e 1º de Bacharelato.
  • A ANPA do Instituto organiza unha viaxe de cinco días a Barcelona e Port Aventura. Asistirá alumnado de diferentes cursos.