Extraescolares e complementarias

Patrocinadores Actividades Extraescolares

Autoescola "San Antón".

Rúa Nuestra Señora das Ermidas, 2. Ourense.

Panadería "O Ruxidoiro"

As Lamas, Barbadás

Teléfono 988 234 123

Marka Informática

Delegación Ourense

Rúa Ramón Cabanillas, 12

Viaxe cultural a Francia

Visita a galería de imaxes para buscarte nas fotos que se fixeron durante a viaxe a París. Accede a esta e outras galerías de imaxes utilizando o enlace da esquina superior dereita da páxina.

Acto de Graduación 2º Bacharelato

Acto de Graduación

2º Bacharelato

Salón de Actos. Venres 20 de maio ás 20:00 horas

MOTECES 2016

O grupo de teatro do IES Xesús Ferro Couselo

QUINTO TEATRO

presenta

"Anxélica as portas do ceo" de Eduardo Blanco Amor,

adaptación de Margarita Varela.

11 de maio, mércores no Auditorio. 12:00 horas

Sinopse: Anxélica é unha moza que morre ós 17 anos e chega ó ceo. Non quere entrar pois non sabe que é o amor... Mentres decide se entrar ou non coñecerá ós mais diversos personaxes: arcanxos, Deus, o Demo, unha muller, un mozo... Entrará por fin no ceo?

Entroido 2016

Concurso de karaoke e disfraces.

Categorías: individual e colectiva.

Data: 5 de febreiro, venres.

Sesiones: 12´10 a 14´10 horas

Lugar: Salón de Actos

1000 GRÚAS POLA PAZ / 1000 GRULLAS POR LA PAZ

Desde 1964, para conmemorar a morte de Gandhi, celébrase o 30 de xaneiro o Día Escolar da Non-Violencia e a Paz, recoñecido pola UNESCO en 1993.

Nesta data recórdase a necesidade da educación para a tolerancia, a solidariedade, o respecto aos Dereitos Humanos, a non-violencia e a paz.

O lema deste día é:

'amor universal, non-violencia e paz. O amor universal é mellor que o egoísmo, a non-violencia é mellor que a violencia; e a paz é mellor que a guerra'.

No noso centro, a profesora de matemáticas Marosa Vázquez Vaamonde, responsable do obradoiro de papiroflexia, fixo unha proposta para sumarnos á celebración deste Día Escolar da Non-Violencia e a Paz, recordando a historia da nena xaponesa Sadako Sasaki e das mil grúas de papel, a historia das MIL GRÚAS POLA PAZ.

No seu obradoiro de papiroflexia do instituto empezou ensinando ao seu grupo de origamistas a facer as grúas de papel.  Ao mesmo tempo animou ao resto da comunidade educativa a sumarse ao reto de facer 1000 grúas de papel antes do día 30 de xaneiro de 2016.

E o resultado está á vista.  A mediados de decembro xa hai máis de 1000 grúas de papel, de todas as cores e de todos os tamaños, como podedes ver nas imaxes.  Agora todas as grúas esperarán ata o vindeiro 30 de xaneiro para, chegado o día, “VOAR” por todo o centro, cumprindo os nosos desexos de non violencia e paz.

Podes ler nos seguintes enlaces a historia de Sadako e outra información de interese
http://www.milgrullasporlapaz.com.ar/historia.html  (cun tutorial para facer a grúa de papel)
http://www.himahima.co.jp/PeaceWeb/kids/KPSH_E/top_e.html  (en inglés)
http://pw1.netcom.com/~kundk/newsletter/Sadako.htm  (en castelán)

Gústanche as artes escénicas? Tes madeira de actor ou actriz?

O teatro é maxia, diversión, alegría... Facer teatro significa imaxinar, soñar, probar, descubrir, investigar a vida e os sentimentos...  pero para aqueles que non lles guste a idea do escenario, sempre quedará o patio de butacas.

Se aínda tes dúbidas, aquí tes 22 razóns para facer teatroRecorda: 27 de Marzo, Día Mundial do Teatro.

Aula do CEIP Filomena Dato de A Valenzá.

Todos os mércores de 17:30 a 19:30 horas.

Directora: Margarita Varela.

Prezo da actividade: 10 € mensuais.

Trátase dunha actividade interdisciplinar onde participan os Departamentos de Linguas, Plástica e Música.

Obradoiro de Papiroflexia "Do plano ao espazo"

A Papiroflexia ou "Origami" é unha arte de orixe xaponesa consistente no plegado de papel sen usar tesoiras nin pegamento para obter figuras de formas variadas, moitas das cales poderían considerarse como esculturas de papel.

Xoga un papel moi importante na educación: desenvolve habilidades mentais como intelixencia, memoria, atención ou imaxinación, fomenta o traballo en equipo, a coordinación de movementos, a psicomotricidade fina e axuda a resolver problemas de lóxica ou matemáticas.

Profesora: Marosa Vázquez.

Todos os martes e xoves de 12:10 a 12:30 (Segundo recreo)

Na seguinte ligazón tes un exemplo divertido de como facer unha grulla:

Charla Experimental Demostrativa sobre Ondas e Luz

9 Dec 2017 18:10
Atlantic/Bermuda

Os alumnos de Física e Química de  primeiro e segundo de Bacharelato disfrutaron dunha interesante charla a cargo do profesor de Enxeñería de Minas e Enerxía da UVIGO Benito Vázquez Dorrío, actualmete embaixador de Scientix, a comunidade de educación científica de Europa.

Visita a GALICIENCIA alumnos de Física e Química 4º ESO e 2º Bacharelato Ciencias

1 Dec 2017
Atlantic/Bermuda

Os alumnos de Física e Química de 4º ESO e 2º BAC visitaron GALICIENCIA o 23 de Novembro.

Asistiron a dúas charlas moi participativas sobre astronomía, tema deste ano na Galiciencia, e puideron ver os proxectos que participaban este ano.