Física e química

Día da ciencia en galego 2020. IGACIENCIA

Só a ciencia nos rescatará da pandemia" é un webinario emitido con motivo do Mes da Ciencia en Galego. Nesta ocasión a investigadora galega Sonia Villapol disertará sobre o enfoque científico dos conceptos básicos da COVID-19, como se transmite, efectos, tratamentos e vacinas.

Sonia Villapol Salgado, científica no Centro Médico de Texas (Houston, EE.UU.), forma parte do Equipo de Investigación Internacional da COVID-19 (COV-irt.org)

Ligazón a videoconferencia, 16 de novembro, luns.

PROGRAMACIÓN 2020-2021

Charla Experimental Demostrativa sobre Ondas e Luz

9 Dec 2017 18:10
Atlantic/Bermuda

Os alumnos de Física e Química de  primeiro e segundo de Bacharelato disfrutaron dunha interesante charla a cargo do profesor de Enxeñería de Minas e Enerxía da UVIGO Benito Vázquez Dorrío, actualmete embaixador de Scientix, a comunidade de educación científica de Europa.

Visita a GALICIENCIA alumnos de Física e Química 4º ESO e 2º Bacharelato Ciencias

1 Dec 2017
Atlantic/Bermuda

Os alumnos de Física e Química de 4º ESO e 2º BAC visitaron GALICIENCIA o 23 de Novembro.

Asistiron a dúas charlas moi participativas sobre astronomía, tema deste ano na Galiciencia, e puideron ver os proxectos que participaban este ano.