Relixión

relación traballos entregados

ADXÚNTASE O ARQUIVO ONDE ESTÁN REFLEXADOS OS TRABALLOS QUE ENTREGOU CADA ALUMNO.

(Ó FONDO DA PÁXINA)

Rematado o prazo de presentación das actividades do terceiro trimestre

o próximo luns día 8 colgaranse as solucións.

Despois desa data non se avaliará ningún traballo

Criterios avaliación Departamento Relixión (Resumo)

A nota final quedará configurada da seguinte forma:

-Media das dúas mellores notas das tres avaliacións. Quen presente o traballo e actividades do 3º trimestre poderá incrementar a nota final nun máximo do 20%.

A continuación están expostas as adaptacións da programación nos documentos adxuntos ó fondo da páxina

TRABALLO PARA O ALUMNADO-MEDIDAS EXTRAORDINARIAS POLO CORONAVIRUS

NORMAS 3 EVALUACIÓN DEPARTAMENTO DE RELIXIÓN.

Entregar antes do día 1 de xuño de 2020.

Actividades.

Seguindo o anunciado na clase, desde o departamento de relixión vanse mandar unas tarefas para poder avaliar a 3ª evaluación. As tarefas encomendadas  non suporán una carga horaria maior a que teríamos no caso de clase presenciais.

A forma de levalas a cabo será da seguinte forma:

1.- Enviaránse todas as tarefas xuntas por e-mail. No asunto deberá constar Nome completo con apelidos, curso e I.E.S.

2.- Na páxina Web aparecerán as instruccións en Word e en Pdf, un para cada curso, para que calqueira alumno as poida completar no mesmo archivo.

Débese enviar o archivo completo convertido a pdf.

(non se aceptará outro formato de archivo, para evitar as modificaciós dos programas ou sistemas operativos.) Quen non posúa ordenador ou forma de facelas, poderaas imprimir facelas a man e mandalas o correo por medio de fotos. As fotos deben enviarse todas no mesmo archivo e correo. E no asunto deberá constar o exposto no punto 1.

e-mail: ricla@edu.xunta.es

ou do tf 647974589 ( por wap sap)

FAI CLIC NO CURSO CORRESPONDENTE:

1º ESO A/B/C

2º ESO A/B/C

3º ESO A/B

4º ESO A/B

BACHARELATO

FAI CLIC NO CURSO CORRESPONDENTE:

1ºBCHA/B

2ºBCH A/B

Traballo 3 evaluación

1ºBAC: Organizacións pertencentes a Igrexa Católica. 10 Pts

-Investigar cal é a labor caritativa e solidaria que leva a cabo a Igrexa católica tanto en España, como noutros lugares do mundo.

-Identificar polo menos 10 e realizar o traballo sobre unha. Explicando cal é a sús finalidade, cales son os seus obxetivos, a que colectivo se dirixe, quen é o seu fundador ou fundadores, cales son as tarefas que levan a cabo, onde traballan….

Facer un Traballo sobre:

A vida de San Pablo. Onde  naceu, quen era, que fixo antes de ser Cristián. Escoller unha das viaxes de san Pablo.  Débese identificar todas aquelas ciudades polas que pasou, Porqué son importantes estas ciudades, con quen se reuniu, que fixo ou que problemas trataba de solucionar, Que solución lle deu a cada problema. (5 pts)

3 ESO tema as relixions monoteistas RELIXIÓN 2 TRIMESTRE

Facer un Traballo sobre:

O cristianismo. Normas de conducta polas que se rixe e ritos e celebracións que se levan a cabo na vida do Cristián. Qué significan, cales son os xestos que se realizan en cada. (5 pts)

Traballo 3ª evaluación

Houbo un erro no segundo acróstico que xa está correxido a partir do día 25/04/20

se alguén o tiña descargado que o volva descargar. Perdoade os inconveniente causado.

Mantense as mesmas fotocopias da 2 evaluación

Facer un Traballo sobre: Os sacramentos, qué son, que celebran, cales son os ritos máis importantes de cada un (5 pts)

Mantense as mesmas fotocopias da 2 evaluación

Facer un Traballo sobre: Un persoaxe do Novo Testamento. Quén é, porque é importante, cal é a sús vida, que fixo…. (5 pts)

2 BAC FERRO COUSELO TRABAJO TERCER TRIMESTRE

Programación do departamento curso 2018-2019

Preme no enlace para acceder ao contido.