Música

INFORMACIÓN PARA AS FAMILIAS E O ALUMNADO EN RELACION AS MEDIDAS EXTRAORDINARIAS POLO COVID-19

Os docentes do Departamento de Música farán as actividades de aprendizaxe a distancia só a través da páxina web do centro e os correos electrónicos dos alumnos. Para calquera dúbida o aclaración, os enderezos electrónicos dos profesores son:

Xosé Lois Gómez García: xosefroix@gmail.com          J. Roberto Prieto Carracedo: osondenos@gmail.com                Mucho ánimo!!!!

ACTIVIDADES de Música por cursos

Apuntes, tarefas y seguimento

2º ESO

3º ESO A

3º ESO B

4º ESO

PADLET. Espazo online aula Música.

Dúbidas, preguntas e sexerencias

Padlet 2º

Padlet 3ºA

Padlet 3ºB

Padlet 4º

Contidos xerais para todos os grupos

Audicións, práctica vocal e instrumental...

INFORMACIÓN: ADAPTACIÓN PROGRAMACIÓN

Música 4º ESO B

PADLET. Espazo online para a aula de música.

2º ESO        3º ESO A        3º ESO B        4º ESO

Contidos: escoitar, interpretar e crear

Aprender a escoitar. Para reflexionar: ¿Por qué escuchar música?

Música clásica1        Música clásica2        Música de cine        Música Popular S. XX-XXI       Música solidaria. Educación en valores

Aprender a facer. Interpretar e crear.

Práctica instrumental e vocal

Actividades Música 3º ESO B (16-30 marzo / abril 2020)

O alumnado de 3º ESO B debe practicar nestes días a interpretación para a nota desta segunda avaliación. Escoller dúas:

Titanic: My heart will go on                        Xogo de tronos                                Imagine, Jhon Lennon

Debedes enviarme ao correo do departamento osondenos@gmail.com o traballo audiovisual proposto para esta avaliación.

Faremos un exame das páxinas dos apuntes que dimos na clase. Calquera dúbida, preguntadme a través do correo. Saudos e coidarse!

ACTIVIDADES ABRIL:

Na 3ª avaliación deberemos facer:

- Escoitar as 150 audicións propostas de música popular do século XX-XXI. É un amplo catálogo para que acostumedes o ouvido a diferentes tipos de estilos musicais (esquema). Non é preciso memorizalos. Á volta xa vos diremos cales tedes que recoñecer. Por agora, e xa que temos tempo, só escoitádeas e gozade delas xunto cos vosos pais, que a ben seguro coñecen a maioría. A idea é que escoitedes 5 cada día mentres dure esta situación. Ánimo!

- Facer o traballo sobre unha banda sonora de cine (en PowerPoint o en montaxe audiovisual)deberedes dar información sobre esa película e, sobre todo, sobre a música utilizada e o seu compositor. Se usades o power point, teredes que facer a exposición diante da clase .

- Practicar algunha partitura de frauta. Podedes escoller entre estas:

All of me (John Legend)-Lenta        All of me (John Legend)-Normal          Clocks (Coldplay)

Saúdos e moito ánimo. Calquera dúbida, preguntadme a través do correo osondenos@gmail.com. Áchovos de menos!

ACTIVIDADES MAIO

- Deberedes facer unha redacción dunha páxina na que digades cal foi a canción ou cancións que máis vos gustaron entre as que aparecen na listaxe de audicións  que tivestes que escoitar no mes pasado. Comentade cal é o intéprete e o estilo que máis vos gusta, por que, cales son as cancións favoritas dos vosos pais e avós, se compartides con eles gustos parecidos ou non, etc. Facede tamén un comentario xeral do que vos pareceron as audicións e se botaches en falta algún intérprete ou canción que merecería estar na listaxe. Cando teñades feita a redacción, enviádema.

- Tedes que enviarme tamén o traballo sobre una banda sonora dunha película (3º avaliación) e o traballo individual proposto para a 2ª avaliación aqueles que aínda non o fixestes. 

- Por último, tedes que gravar e enviar a vosa interpretación con frauta dunha das partituras propostas.

IMPORTANTE: Data límite de entrega de todo o anterior: 30 de maio.

Saúdos a todos e ánimo! A ver se é posible que teñamos aínda algunhas clases presenciais antes de que termine o curso.

Actividades Música 3º ESO A (16-30 marzo/ abril 2020)

O alumnado de 3º ESO A debe practicar nestes días a interpretación para a nota desta segunda avaliación. Lembrade que, nesta avaliación, podedes escoller calquera instrumento e calquera partitura. Se non escolledes, mandareivos facer en frauta Xogo de Tronos

Debedes enviarme ao meu correo xosefroix@gmail.com o traballo audiovisual proposto para esta avaliación sobre unha muller compositora.

Polo que respecta ao exame de audicións da segunda avaliación, achégovos a lista de obras que debedes recoñecer. No apartado de audicións só tedes que pinchar enriba do enlace e xa podedes ver o video correspondente.

ACTIVIDADES ABRIL:

Na 3ª avaliación deberemos facer catro cousas:

- Escoitar as 150 audicións propostas de música popular do século XX-XXI. É un amplo catálogo para que acostumedes o ouvido a diferentes tipos de estilos musicais (esquema). Non é preciso memorizalos. Á volta xa vos diremos cales tedes que recoñecer. Por agora, e xa que temos tempo, só escoitádeas e gozade delas xunto cos vosos pais, que a ben seguro coñecen a maioría. A idea é que escoitedes 5 cada día mentres dure esta situación. Ánimo!

- Facer o traballo sobre unha banda sonora de cine (en PowerPoint o en montaxe audiovisual)deberedes dar información sobre esa película e, sobre todo, sobre a música utilizada e o seu compositor. Se usades o power point, teredes que facer a exposición diante da clase .

- Practicar algunha partitura de frauta. Podedes escoller entre estas:

All of me (John Legend)-Lenta       All of me (John Legend)-Normal        Imagine (John Lennon)      Clocks (Coldplay)

- Para o festival de fin de curso, volveremos a practicar a batucada que tan ben nos sae.

Saúdos e moito ánimo. Calquera dúbida, preguntadme a través do meu correo, xosefroix@gmail.com . Áchovos de menos!

ACTIVIDADES MAIO

- Deberedes facer unha redacción dunha páxina na que digades cal foi a canción ou cancións que máis vos gustaron entre as que aparecen na listaxe de audicións  que tivestes que escoitar no mes pasado. Comentade cal é o intéprete e o estilo que máis vos gusta, por que, cales son as cancións favoritas dos vosos pais e avós, se compartides con eles gustos parecidos ou non, etc. Facede tamén un comentario xeral do que vos pareceron as audicións e se botaches en falta algún intérprete ou canción que merecería estar na listaxe. Cando teñades feita a redacción, enviádema.

- Tedes que enviarme tamén o traballo sobre una banda sonora dunha película (3º avaliación) e o traballo sobre  unha muller compositora (2ª avaliación) aqueles que aínda non o fixestes. 

- Por último, tedes que gravar e enviar a vosa interpretación con frauta dunha das partituras propostas.

IMPORTANTE: Data límite de entrega de todo o anterior: 30 de maio.

Saúdos a todos e ánimo! A ver se é posible que teñamos aínda algunhas clases presenciais antes de que termine o curso.

Actividades Música 2º ESO (16-30 marzo/ abril 2020)

O alumnado de 2º ESO debe practicar nestes días a interpretación que deberá facer para a nota desta segunda avaliación. Lembrade que, nesta avaliación, podedes escoller calquera instrumento e calquera partitura.

Tamén debedes enviarme ao meu correo xosefroix@gmail.com , o traballo audiovisual proposto para esta avaliación. Se non tedes filmado ou fotografiado xa as imaxes (que xa deberíades ter feito), e xa que non podedes saír da casa, utilizade imaxes de internet. 

Aquí tedes as audicións que entran no exame da 2ª avaliación: Audicións 2º ESO

ACTIVIDADES ABRIL (3ª AVALIACIÓN)

- Escoitade as audicións de Música Popular do Séc XX-XXI. Non é preciso que as memoricedes, só fixádevos nos estilos e preguntádelle aos vosos pais se as coñecen. Escoitade 4 cancións diarias mentres dure esta situación.

-Practicade estas partituras coa frauta; para o exame teredes que escoller unha.

Scarborough Fair (lenta)      Scarborough Fair (normal)      Moon River

-Facede un traballo: tedes que escoller unha canción con temática social, política...(drogas, violencia, violencia de xéneros, acoso escolar, pacifismo, fame, etc. etc.) e preparade un Power Point (ou Word) que vos axude a explicarlles á clase algo acerca do autor e da temática da que trata a canción escollida. Cando o teñades feito, enviarmo ao correo.

-Á volta explicareivos un pouquiño de linguaxe musical básico. Penso que xa sabemos casi todo.

-Faremos unha batucada na festa de Fin de Curso! Moito ánimo a todos!

ACTIVIDADES MAIO

- Deberedes facer unha redacción dunha páxina na que digades cal foi a canción ou cancións que máis vos gustou entre as que aparecen na listaxe de audicións de música popular do século XX-XXI  que tivestes que escoitar no mes pasado. Comentade cal é o intéprete e o estilo que máis vos gusta, por que, cales son as cancións favoritas dos vosos pais e avós, se compartides con eles gustos parecidos ou non,etc. Facede tamén un comentario xeral do que vos pareceron as audicións e se botaches en falta algún intérprete ou canción que merecería estar na listaxe. Cando teñades feita a redacción, enviarma.

- Tedes que enviarme tamén o traballo sobre unha canción con temática social (3º avaliación) e o traballo audiovisual de temática libre (2ª avaliación) aqueles que aínda non o fixestes. 

Por último, tédes que gravar e enviar a vosa interpretación con frauta dunha das partituras propostas.

IMPORTANTE: Data límite de entrega de todo o anterior: 30 de maio.

Saúdos a todos e ánimo! A ver se é posible que teñamos aínda algunhas clases presenciais antes de que termine o curso.

Programación do Departamento de Música. Curso 2019-20

Preme no enlace para acceder ao contido

Música

Departamento de Música


 

A música é unha arte universal

 

“La Música da alma al universo, alas a la mente, vuelos a la imaginación, consuelo a la tristeza, vida y alegría a todas las cosas”.

Platón (filósofo griego, 427-347 a. C.).

 

 

 

Materiais didácticos para os alumnos. Cursos: 2º, 3º e 4º E.S.O.

 

  1. Frauta doce soprano con dixitalización alemá de 8 orificios.

 

Fabricación en plástico ou madeira.

 

Marcas: Hohner, Yamaha, Zen-On, Moeck.

 

É aconsellable dispoñer de funda e limpador para un axeitado mantemento do instrumento.

 

  1. Arquivador de 4 aneis tamaño folio A4.

 

Tes que conservalo durante os anos que teñas música.

 

  1. Papel pautado dunha cara tamaño A4.

 

            Na Conserxaría hai un exemplar que podes fotocopiar.

 

            Para comezar o curso necesitas 10 copias. 

 

            Tamén podes descargalo e imprimilo na túa casa: Papel Pautado.pdf 

 

E por suposto, non se che esqueza traer os materiais á clase.

 

 

 

Materiais inmateriais”. Trátase de materiais que non se poden mercar e, xa que logo, debes telos presentes ao longo do curso académico. Seguro que che soan:

 

  • Procura manter sempre o entusiasmo por aprender e a ilusión por mellorar.

  • Ten forza de vontade e actitude positiva fronte ao traballo diario.

  • Respecta as normas de convivencia do Centro, os compañeiros e profesores. Recorda que formas parte dunha comunidade educativa.

  • Organiza ben o teu horario de estudo e descanso. Busca un bo ambiente para traballar.

  • Hábitos de vida saudables: durme ben, mantén unha alimentación equilibrada e fai deporte.

  • Finalmente, coida das túas amizades, da túa familia … e pásao ben.

  

Unha pequena reflexión final:

Música... ¿para qué?. Musinetwork School of Music.

Para expresar, para cambiar, para callar, para ser diferentes, para ser iguales, para unir, para fortalecer, para armonizar....

 

 

 

 

Distribuir contido