Taboleiro

Ana María Santiso Prado, enfermera. Consellos prácticos sobre o COVID19

Ana María Santiso Prado, enfermera, foi alumna do IES Xesús Ferro Couselo.

Neste vídeo tes algunhos consellos prácticos sobre o uso da máscara, xel hidroalcohólico e lavado de mans.

COMUNICACIÓN IMPORTANTE

No seguinte comunicado, informamos a todas as familias das modificacións dos servizos complementarios de comedor e transporte, e do horario definitivo do centro para o curso 2020-2021.

Ligazón

Horario do centro

LISTADOS DE ALUMNADO PARA O CURSO 2020-2021

Pola lei de protección de datos, só figura o curso e o DNI con asteríscos

listado 1º ESO

listado 2º ESO

listado 3º ESO

listado 4º ESO

listado BACHARELATO

Medidas xerais COVID19.

Presta atención as seguintes medidas COVID para este curso 2020-21.

Na presentación que descargas é moi importante que visualices os videos en primeira persoa. Mostran os  percorridos e desprazamentos polo centro.

A saúde da comunidade educativa depende de que TODOS cumpramos estas normas.

Normativa da aula. Medidas COVID19

Le con atención e interioriza as normas básicas de actuación para tentar manter baixo control o COVID19

PLAN DE ACOLLIDA DO ALUMNADO CURSO 2020-2021

Estimadas familias:   na seguinte ligazón podedes atopar información sobre o inicio do curso.

A recepción dos grupos será o 23 e 24 de setembro.

O inicio das clases en horario provisional será o venres 25 as 8:30 horas.  Horario definitivo pendente da resolución da Consellería de Educación sobre a situación do alumnado da ESO transportado que non é usuario do comedor.

LIGAZÓN

O día da presentación o alumnado ten que traer asinada a declaración responsable (SÓ ESE DÍA)

Enquisa de autoavaliación clínica do COVID19 (recoméndase facela antes de saír da casa. NON TRAELA, NIN ENVIALA AO CENTRO)

Kit COVID para o Instituto

Este curso ademais dos libros e cadernos non poden faltar os productos anti-covid.

Preme aqui para consultar o KIT COVID

Kit COVID. ANPA

A Directiva da ANPA fará entrega a todo alumnado soci@ dun "Kit Covid" que incluirá:

1. Unha máscara hixiénica reutilizable para 30 lavados da marca "Nuxak". Cumple coa normativa UNE 0065:2020

2. Un estuche porta máscara da marca "Xsecure"

3. Un bote de 80 ml de xel hidroalcohólico

4. Unha gamuza anti vaho para gafas de 200 usos da marca "Visionis"

5. Un neceser. Todos os elementos do kit serán entregados no neceser

MEDIDAS DE PREVENCIÓN E HIXIENE