Língua francesa

Departamento de Francés

O departamento está formado por unha profesora. As materias que se imparten son as correspondentes ós seguintes estudios:

1º ESO 2º ESO
3º ESO 4º ESO
1º BACHARELATO 2º BACHARELATO

Bo Nadal

O alumnado de Francés deséxavos BO NADAL e PRÓSPERO ANINOVO

O alumnado de Francés deséxavos bo Nadal

O alumnado de Francés do IES de Fene quere desexar a tod@s un bo Nadal e un feliz ano 2023.

Parabéns ao alumnado de francés no DELF scolaire 2022

Queremos mostrar os nosos parabéns aos dez alumnos e alumnas que aprobaron o exame do DELF scolaire: Alan, Alicia, Antía, Eva, Icía, Laura, Pablo, Paula, Sara e Xandra.

Felicitacións!!

Resumos programacións 2021-22

1º ESO     2º ESO     3º ESO     4º ESO
1º BACHARELATO     2º BACHARELATO

BO NADAL!

Os alumnos e as alumnas do Departamento de Francés desexan a tod@s un Bo Nadal e un Feliz Ano 2022. JOYEUX NOËL!! . Se non visualizas o video, preme aquí

A Chandeleur 2020 no IES de Fene

Como o ano pasado, os alumnos e as alumnas celebraron o "Chandeleur" (A Candelaria) no mes de febreiro facendo e comendo "crêpes". Que ben o pasaron!

Se non ves o vídeo, clicar aquí

Bo Nadal e lipdub do alumnado de Francés

Alumnado de Francés de 2º e 3º de ESO, preséntannos o seu lipdub da canción  francesa de Eurovisión Junior 2019, e os de 1º de ESO desexando Feliz Nadal en francés

Preme nestas ligazóns se non ves os vídeos: 1º ESO  -  2º e 3º ESO

Festival da Francofonía en Vilanova de Arousa co IES de FENE

Video do festival no que participa alumnado do IES de Fene (hai que visualizalo en YouTube). Alí estan os nosos alumnos e 2 profesoras os días 6 e 7 de maio

Alumnado de dezaoito institutos participantes de toda Galicia representarán cancións do mundo francófono

Cancións Francofonía 2019

Cartel

CELEBRAMOS A "CHANDELEUR"

O pasado 2 de febreiro foi a "Chandeleur" (a Candelaria), e como manda a tradición os alumnos e as alumnas de francés fixeron e comeron crêpes para celebralo. Un 10 para todos estes cociñeiros e cociñeiras!! (Se non visualizas o vídeo, preme aquí)

Bo Nadal en francés

O alumnado de 1º de ESO e a súa profesora, Sonia, felicitando as festas, en francés.

INTERCAMBIO CO COLEXIO SAINT-JOSEPH DE PLABENNEC (BRETAÑA)

VISITA DO 15 AO 22 DE MARZO DE 2016

Do 15 ao 22 de marzo, un grupo de 26 alumnos e dous docentes fixeron unha viaxe de intercambio con un colexio da rexión francesa da Bretaña, organizado polo departamento de Francés En maio recibiremos a visita destes estudantes franceses.

Aquí podemos ler a reseña deste viaxe  escrita por un dos profesores, así como algunhas imaxes  da visita

Reportaxe

Galería de imaxes