Secretaría

Bolsas NEAE 2024-25

O prazo para solicitar as axudas é do 30 de abril ao 13 de setembro de 2024ambos inclusive. Solicitamos trasladen esta información ao Departamento de Orientación do centro para que se poña en contacto coas familias susceptibles de percibir esta axuda para que preparen axeitadamente os expedientes sin esperar ao remate do prazo.

As solicitudes cubriranse polos solicitantes exclusivamente a través da web da sede electrónica do Ministerio de Educación, FP e Deportes, https://sede.educacion.gob.esUnha vez cuberto o formulario da solicitude, imprimirán o ficheiro PDF coa solicitude e os certificados e presentarano no centro educativo no que vai estudar o curso 2024/2025debidamente asinado entre o 30 de abril e o 13 de setembro de 2024.

No caso de escolarización combinada o centro tramitador será o centro de estudos ordinario. Nestes casos será necesario que a persoa orientadora informe da idoneidade de complementar os apoios de escolarización combinada con esta convocatoria de axudas de necesidades específicas. NON son incompatibles.

Novidade desta convocatoria: o grao de discapacidade para acreditar a NEAE reduciuse ao 25%. A convocatoria mantén o subsidio para as solicitudes propostas que acrediten NEAE.

Datas e documentación matrícula curso 2024-25

 

Datas:

2º Bacharelato: Xoves 27 de xuño.

1º Bacharelato: Venres 28 xuño.

1º da ESO: Martes 2 de xullo.

2º da ESO: Mércores 3 de xullo 

3º da ESO: Xoves 4 de xullo

4º da ESO: Venres 5 de xullo

 

Nos impresos de matrícula, na parte traseira constan xa día e hora de entrega da documentación.

No caso de ter algún problema coa hora da cita poden avisar no centro para vir noutro momento.

 

  

Documentación para o alumnado que veña de fóra do centro:

 

1.- Sobre, impreso oficial de matrícula.

2.- Tres fotos tamaño carné (co nome e apelidos no dorso). Unha delas deberá ir pegada no carné escolar no lugar correspondente, que deberá entregarse cuberto.

3.- Fotocopia do dni do/a alumno/a.

4.- (Soamente para alumnado de 1º e 2º da ESO) Fotocopia da tarxeta sanitaria do/a alumno/a.

5.- 1,12 euros para o pagamento do seguro escolar (excepto alumnado de 1º e 2º da ESO)

6.- O alumnado que ven para 1º de bacharelato terá que traer certificación de ter superada a ESO.

 

 

Documentación para o alumnado que cursou estudos neste centro en anos anteriores:

 

1.- Sobre, impreso oficial de matrícula

2.- 1,12 euros para o pago do seguro escolar (excepto alumnado de 1º e 2º da ESO)

3.- Dúas fotografías tamaño carné, co nome e apelidos ó dorso. Unha delas deberá ir pegada no carné escolar no lugar correspondente, que deberá entregarse cuberto.

 

Importante:

 

1.- Para cotexar as fotocopias, as persoas interesadas deberán presentar os documentos orixinais.

2.- Os impresos poderanse recoller na oficina do centro a partir do día 20 de xuño.

 

AXUDASLE: Resolución definitiva

Onte 3 de xuño foron publicadas as listaxes definitivas de alumnado seleccionado e suplente, segundo o establecido no artigo 17 da Orde do 29 de xaneiro de 2024 pola que se convocan axudas para a realización de actividades formativas en linguas estranxeiras no ano 2024, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva (DOG do 12/02/24) que se poden consultar na web da convocatoria http://www.edu.xunta.gal/axudasle e no Portal Educativo.

Resolución definitiva bolsas NEAE 2023-24

Poderán consultarse as resolucións e listados na seguinte páxina:

https://www.educacionyfp.gob.es/servicios-al-ciudadano/catalogo/general/05/050130/ficha/050130-2023.html

 

RECURSO DE REPOSICIÓN

- Cando se pode interpoñer? Cando a bolsa foi denegada ou cando non estamos de acordo coa contía asignada. Tamén podemos presentalo cando nos denegaron a bolsa por non presentar a documentación que nos requirían. Podemos presentar agora a documentación que nos solicitaban.

- Cal é o prazo para interpoñelo? Desde o día 10 de abril ata o día 9 de maio de 2024.

- Cómo se pode interpoñer? Imprima o documento que se pode descargar aquí , leao con atención , cúbrao e xunto con toda a documentación que considere necesaria ou que lle requiren presenteos a través de:

Xeito presencial:

  • REXISTROS DA ADMINISTRACIÓN DO ESTADO

  • REXISTROS DA ADMINISTRACIÓN AUTONÓMICA

  • REXISTROS DO CONCELLO E DA DEPUTACIÓN

  • CORREO POSTAL (ORDINARIO E CERTIFICADO)

 

Xeito telemático:

Información bolsas de estudos MEC curso 2024/25 convocatoria xeral

PARA QUE ESTUDOS PODES SOLICITAR UNHA BOLSA?

 

Para o alumnado que no curso 24/25 estea matriculado en:

  • Bacharelato 

  • Cursos de acceso e de preparación para probas de acceso á Formación Profesional e cursos de formación específicos para acceso a ciclos formativos de grao medio e superior, impartidos en centros públicos e privados concertados  

  • Formación Profesional de grao medio e de grao superior  

  • Ensinos artísticos: profesionais e superiores  

  • Ensinos de idiomas en Escolas Oficiais, incluída a modalidade a distancia 

  • Ensinos deportivos  

  • Estudos relixiosos superiores  

  • Formación Profesional de Grao Básico  

  • Ensino universitario: Grados, Máster...  

 

CÓMO SOLICITALA?

 

1. ENTRA NA SEDE ELECTRÓNICA. https://sede.educacion.gob.es Todo o proceso de solicitude da bolsa realízase a través da sede electrónica do Ministerio de Educación, Formación Profesional e Deportes.

 

2. REXÍSTRATE.

 

  • Para rexistrarte, necesitas un usuario e un contrasinal: 

 

  • Se xa te rexistraches previamente para calquera outro trámite, a túa conta segue sendo válida e non fai falta que che volvas a rexistrar. 

  • Se nunca te rexistraches, clica en «Rexístrese» e segue os pasos para crear unha conta.  

 

  • Para acceder á solicitude de bolsa, podes facelo de dúas formas:  

 

  • Çon Cl@ve (claves electrónicas de administracións públicas) ou certificado electrónico, se dispós deles, ou  

  • Mediante o mesmo usuario e contrasinal cos que te rexistraches na sede electrónica.  

     

3.ENCHE O FORMULARIO. Unha vez dentro, tes que encher o formulario en liña. Neste paso, non che pediremos que achegues documentación porque as unidades encargadas da tramitación de bolsas consultarán todos os datos necesarios para comprobar que reúnes os requisitos para solicitala. Só en determinados supostos pedirémosche que achegas algún documento concreto.

 

4.IMPRIME O XUSTIFICANTE DE PRESENTACION. COMPROBA SE TE ATOPAS NALGUNHA DAS SITUACIÓNS PARA REMITIR DOCUMENTACION:

 
DIRECCION PARA REMITIR DOCUMENTACION Á UNIDADE DE BOLSAS

XEFATURA TERRITORIAL DÁ CORUÑA. CONSELLERÍA DE CULTURA, EDUCACIÓN, FORMACIÓN PROFESIONAL E UNIVERSIDADES

Servizo de Apoio aos Servizos Educativos . Sección de Bolsas de Estudo
R/ Vicente Ferrer, 2 - 15071 A Coruña

 

    • PRAZO DE PRESENTACION DE SOLICITUDES: do 19 de marzo de 2024 ás 9 h., ata o 10 de maio de 2024 ás 15 h. (horas peninsulares)  

       

    • PARA MAIS INFORMACION: https://www.becaseducacion.gob.es  

       

    • DURANTE Os MESES DE AGOSTO E SETEMBRO DEBES ESTAR ATENTO/A AO CORREO ELECTRONICO  

    • Non o deixes para o final. Pide a túa bolsa aínda que non saibas o que vas estudar ou mesmo se vas ou non a estudar. 

    •  

Para calquera dúbida, podes consultar a través de:

TELEFONOS: 981/184741-981 184742-881/881647-981/185725-981/182621.

CORREO ELECTRÓNICO: bolsas.ed.co@xunta.gal

Convocatoria AXUDASLE 2024

Destinadas ao alumnado quye cursa 1º e 2º de Bacharelato no curso 2023-24.

Prazo de solicitudes do 13 de febreiro ata o 12 de marzo.

Toda a información na seguinte ligazón:

http://www.edu.xunta.gal/axudasle

 

Cheques material escolar

Infórmase que todos os alumnos e alumnas da ESO que teñen concedida a axuda para material escolar, poden pasar a retirar o correspondente cheque na oficina de ESO-Bacharelato en horario de 9:30 a 13:30 horas. Poden consultar nos taboleiros do centro se lle foi concedida dita axuda.

Horario de verán

Mañá xoves 22 de xuño o centro comeza o horario de verán. Será de 8 a 14 horas, ata o 31 de xullo.

Entrega de boletíns de notas

A entrega de boletíns de notas para todos os niveis (ESO, Bacharelato, ciclos medios e básicos) será o venres 23 de xuño ás 10:30 h. por parte do titor ou titora na correspondente aula.

Matrícula ESO e Bacharelato curso 2023-24

Pódese consultar a información sobre o proceso de matrícula pinchando aquí

O FSE+ cofinancia o Programa de Diversificación Curricular

O Programa FSE+ Galicia 21-27, a través da operación PDC-PMAR Curso 22-23, cofinanciará nun 60% as horas lectivas das materias incluídas no Programa de Diversificación Curricular (PDC) de 3º da ESO do IES de Fene.

Vacacións de Semana Santa

Durante o periodo correspondente ás vacacións de Semana Santa, este centro permanecerá pechado. Mentres tanto pode vostede contactar no seguinte enderezo electrónico: ies.fene@edu.xunta.gal

Retomarase a actividade normal o próximo martes 11 de abril.

Bolsas do MEFP para o curso 2023/24

O Ministerio de Educación e Formación Profesional (MEFP) publicou, no BOE do 17/03/2023, o Anuncio da Convocatoria de bolsas de carácter xeral para o curso 2023/24 para estudantes que cursen estudos postobrigatorios.

 

Reserva de prazas e admisión alumnado curso 2023-24

Infórmase que:

1.- Reserva curso 2023/24:

Todos os alumnos e alumnas que solicitaron reserva de praza no IES de Fene, procedentes dos centros "O Ramo", "Os Casais" (para 1º da ESO), e "A Xunqueira" (para 1º de Bacharelato) están admitidos.


2.- Admisión curso 2023/24:

(alumnado procedente doutros centros que non están adscritos ao IES de Fene)

Deberán seguir as instrucións na seguinte ligazón: https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/ O prazo de solicitude é do 1 ao 20 de marzo.

 

Vacacións de Nadal: Días de apertura do centro

Durante estas vacacións de Nadal, o centro abrirá de 10:00 h. a 13:00 h. os seguintes días:

26, 27, 28 e 29 de decembro de 2.022 e 3 e 4 de xaneiro de 2.023.

O resto dos días, para calquer incidencia ou comunicación, pode vostede dirixirse ao enderezo ies.fene@edu.xunta.gal 

 

Bo Nadal e Feliz 2.023 !

Distribuir contido