Criterios de avaliación e cualificación 2019/2020

Publícanse os criterios de avaliación e cualificación dos distintos departamentos didácticos conforme ás instrucións da consellería de educación emitidas o 28 de abril de 2020.

Criterios de promoción e titulación 2019/2020

Novos criterios de promoción e titulación no curso 2019/2020.

Aprobados polo claustro de profesores o 25 de maio de 2020, seguindo as instrucións da consellería de educación do 27 de abril para o desenvolvemento do terceiro trimestre.

Premer na imaxe para acceder á información.

Itinerarios para o curso 2020/2021

Achéganse documentos para a elección por parte do alumnado dos itinerarios para o próximo curso.

O procedemento será o seguinte:

1. Descargar no ordenador o arquivo do curso que lle correspondería facer o ano que ven. Por exemplo un alumno/a que esté a cursar este ano 2º da ESO descargará o arquivo de 3º da ESO. O arquivo non pode editarse nunha ventana do navegador, é preciso descargalo.
  2. Cubrir todos os datos que se piden e marcar as casillas correspondentes. Non é necesario asinalo, abonda con indicar o nome e apelidos do pai/nai ou titor/a legal.
  3. Gardar o documento cuberto poñendo como nome do arquivo o nome do alumno/a.
  4. Envialo por correo electrónico antes do 5 de xuño ao enderezo do centro:

ies.cidade.antioquia@edu.xunta.es

Normas de organización, funcionamento e convivencia do centro.

Premendo no seguinte enlace pódese acceder ás NOFC do centro.

Lei de convivencia

Para descargar o documento da Lei de Convivencia preme aquí

Ou accede ao contido na páxina da Xunta