Xefa do Departamento: María Alexia Guede Fernández

8 M no IES Cidade de Antioquía

Parte do alumnado de 4º da ESO analizou a situación actual que viven, baixo o seu punto de vista, as relacións entre as persoas.

Sintetizaron a súa análise neste traballo no que cada un e cada unha sae da súa gaiola máis ou menos machista.

Noraboa!

Becas do ministerio de educación e FP para o curso 2023/2024

O Ministerio de Educación e Formación Profesional (MEFP) publicou, no BOE do 17/03/2023, o Anuncio da Convocatoria de bolsas de carácter xeral para o curso 2023/24 para estudantes que cursen estudos postobrigatorios.

• Prazo de solicitudes para o curso 2023/24: do 27 de marzo ao 17 de maio de 2023.

Máis información premendo no cartel.

Actos do 25N

Video do acto conmemorativo do 25N celebrado no instituto.

Hai máis contido relacionado no Blog  da Biblioteca.

Becas para o alumnado con NEAE. Curso 2022/2023

No arquivo adxunto poden atopar información sobre as solicitudes de becas para o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo para o vindeiro curso 2022/2023.

Convocatoria de becas do Ministerio de Educación para o curso 2022/2023

No arquivo adxunto atópase información sobre as becas que ofrece o Ministerio de Educación para o vindeiro curso 2022/2023.

INFORMACIÓN BECAS

Probas de acceso a ciclos formativos 2022

Publicada no DOG a orde que regula as probas de acceso a ciclos medio e superior:

Prazos de presentación de solicitudes:

• Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio: O prazo de presentación vai dende o día 3 ao 16 de marzo de 2022, ambos os dous incluídos.
  • Probas de acceso a ciclos formativos de grao superior: O prazo de presentación vai dende o día 31 de xaneiro ao 11 de febreiro de 2022, ambos os dous incluídos.

Máis información:

Departamento de Orientación

Plan de orientación para o curso 2021/2022

Premer nesta ligazón.

Axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo.

Ata o vindeiro 30 de setembro de 2021 atópase aberto o prazo para solicitar as axudas para o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo.

Poden atopar toda a información relacionada na web do ministerio de educación e na páxina de becas ao alumnado.

Modelo de solicitude en papel

Instrucións para cumplimentar a solicitude