Profesional

Solicitude de mobilidades Erasmus+ de formación para profesores/as

Proxecto Erasmus+ de Educación Superior da convocatoria 2023.

Plazo de presentación: 17 de outubro de 2023 a 27 de outubro de 2023.

Número de prazas: 4

CRITERIOS DE SELECCIÓN:

1) Terán prioridade os candidatos que non participaran en mobilidades Erasmus+ dentro de calquera das súas modalidades nesta ou en calquera outra institución durante o curso académico actual e no anterior.

2) En caso de empate no criterio 1, terán prioridade os candidatos con acreditación superior en linguas estranxeiras.

3) En caso de empate no criterio 2 procederase á realización dun sorteo entre os participantes.

Resultado definitivo da selección de profesorado para mobilidades Erasmus+. Programa KA102 do Consorcio da Xunta.

Destinatarios: Profesorado de formación profesional de grado medio e formación profesional básica.

ACTA

Formulario de solicitude de mobilidades no programa Erasmus + KA102

Premer no icono para acceder ao documento

Solicitude de participación en mobilidades de Erasmus+ para o profesorado.

Ábrese o prazo (16 ao 30 de abril) para presentar as solicitudes de participación no programa Erasmus +.

Os criterios de selección serán os seguintes:

1. Terán prioridade os candidatos que non participaran en mobilidades Erasmus+ dentro de calquera das súas modalidades, nesta ou en calquera outra institución, durante o curso académico actual e no anterior.

2. En caso de empate no criterio 1, terán prioridade os candidatos con acreditación oficial superior en linguas estranxeiras.

3. En caso de empate no criterio 2 procederase á realización dun sorteo entre os solicitantes.

Adxudicado novo proxecto Erasmus+ para o curso 2018-2019

Aprobado un novo proxecto "Erasmus+" para alumnos e profesores de ciclos fromativos de grao superior do "IES Cidade de Antioquía".

Durante o curso 2018-2019, catro alumnos poderán realizar a súa formación en centros de traballo disfrutando de mobilidades subvencionadas dentro do marco do programa "Erasmus+".

Tamén dous profesores terán acceso a mobilidades para a formación dentro do mesmo programa. O proxecto dispón dun presuposto adxudicado de 7.340 €.