Xefe do Departamento: Jorge Abraham Vila Álvarez

Departamento de Historia

Programacións didácticas do departamento para o curso 2023/2024.

Programacións de ESO e Bacharelato.

Visita cultural a Madrid.

Alumnado da ESO e de Bacharelato do noso instituto gozou dunha visita cultural a Madrid na que tiveron ocasión de visitar os museos de "El Prado" e "Thyssen-Bornemisza". Premendo na imaxe pódese acceder á galería de imaxes.

Conecta-arte

O Departamento de Xeografía e Historia presenta o proxecto interniveles chamado "Conecta Arte" que pretende achegar a comprensión das manifestacións artísticas e os seus procesos de creación ás alumnas e alumnos. Nel participaron alumnas e ex-alumnas da materia de historia da arte de 2º de Bacharelato.

Nova na prensa, ENLACE.

Mural da igualdade. 8 de Marzo.

Con motivo da conmemoración do 8 de marzo,  o Departamento de Xeografía e Histoira, levou a cabo, coa colaboración das alumnas e alumnos de 2º e 3º curso de ESO e de 1º de BACHARELATO  de humanidades, este mural que recolle varios lemas en prol da igualdade.

Acceso ao contido premendo na imaxe.

Mulleres con historia. Proxecto de 1º da ESO.

Este 8 de marzo, o alumnado do 1º curso de ESO  levou a cabo este proxecto, que lle axudou a tomar conciencia das importantes achegas de moitas pioneiras como  Valentina Tereshkova, Clara Campoamor, Rosa Parks, Frida Khalo ou Elisa Patiño, entre moitas outras. Todas elas, foron unhas auténticas heroínas que tiveron que loitar,  non só contra as desigualdades de xénero na súa época, senon tamén contra o esquecemento nos libros de historia.

Acceso ao blog do departamento de Xeografía e Historia premendo na imaxe.

Blog de Historia