Taboleiro

Gañadoras do concurso de postais de Nadal

Dende o centro queremos felicitar a Ruth Suárez Pérez e Victoria Freitas Rodríguez, gañadoras do concurso de postais de nadal, organizado polo centro. Parabéns!

Plan proxecta: "Apuntámonos a non beber"

Alumnos do 1º curso da ESO participan no programa para prevención do alcolismo "Apuntámonos a non beber". Preme na imaxe para acceder ás fotografías da actividade.

Visita dos alumnos de bacharelato aos museos de Madrid

Os pasados 10 e 11 de Xaneiro, o alumnado de 1º e 2º de bacharelato das asignaturas de debuxo artístico e historia da arte, realizaron unha viaxe cultural a Madrid para visitar os museos de "El Prado" e "Reina Sofía". Pódense ver as fotografías na galería de imaxes ou premendo no icono de abaixo.

CONCURSO DE RECICLAXE DE PILAS

PILABOT é un concurso de reciclaxe de pilas, acumuladores  e baterías usadas, realizado a nivel autonómico no que participan 150 centros de toda Galicia, entre eles o noso IES.

Dende o mes de decembro e ata finais de xaneiro estará aberto o prazo de participación, así que vos animamos a tod@s a que traiades as pilas usadas que teñades na casa para a súa recilaxe.

Un alumno do noso centro recibe o premio extraordinario de FP.

O alumno Jesús Regal Rodríguez, do ciclo superior de xestión forestal e do medio natural, ven de acadar o "Premio extaordinario de ciclo superior de FP 2016/2017", outorgado pola consellería de educación.

Dende o centro queremos felicitalo pola obtención deste premio e desexarlle moito éxito na sua carreira profesional.

Nova na "Voz de Galicia".

Anuncio na web da consellería.