Taboleiro

Calendario de inicio de clases para o curso 2019/2020.

Preme no icono para acceder ao calendario de inicio de curso.

Calendario de exames de setembro 2019.

Premendo nos enlaces correspondentes pódese acceder aos calendarios dos exames de setembro.

Calendario por curso.

Calendario por días.

Período de matrícula para ESO e Bacharelato.

O vindeiro 25 de xuño abre o prazo para a matrícula do alumnado de ESO e Bacharelato. Prema na imaxe para ver con maior detalle.

O alumnado de 2º da ESO visita os estudios de Telemiño.

O pasado día 2 de maio o noso alumnado de 2º da ESO acudiu aos estudios de telemiño para visitar as instalacións e mais realizar un programa de TV. A continuación atoparedes enlaces aos videos do programa e máis á galería de imaxes.

Telemiño Video 1

Telemiño Video 2

Os plans proxecta do noso centro na prensa.

O pasado día 13 de marzo tivo lugar no noso centro a segunda sesión das charlas do plan proxecta "Apuntámonos a non beber" para as cales contamos coa presenza da delegada territorial da Xunta de Galicia, Marisol Díaz e a xefa terriotorial de sanidade Laura López.

Debaixo da imaxe atópanse os enlaces á noticia en distintos diarios.

La Voz de Galicia

Concello de Xinzo de Limia

La Región

Alumnos do noso centro participan na X edición do Parlamento Xove.

Os días 8 e 9 de marzo, os alumnos Xoán Caramés, Douaa Ahlioui, Lucía Vázquez e Nerea Carballo, acompañados pola profesora Esther Casal, participaron como equipo de debate no "Parlamento Xove 2019" que se celebrou no CRDO da Coruña. Dende o centro queremos felicitalos pola súa iniciativa e resultados acadados, parabéns!

Un alumno do noso centro recibe o premio extraordinario de FP.

O pasado día 22 de febreiro tivo lugar o acto de entrega dos premios extraordinarios de FP, bacharelato e ensinanzas artísticas outorgados pola consellería de educación.

Nese acto, o alumno do noso centro Jesús Regal Rodríguez, do ciclo superior de xestión forestal e do medio natural recolleu o "Premio extaordinario de ciclo superior de FP 2016/2017".

Dende o centro queremos felicitalo pola obtención deste premio e desexarlle moito éxito na sua carreira profesional.

Na imaxe inferior aparece acompañado pola directora María Garrído e a xefa de estudos Pilar Pérez. Pódese acceder á galería de fotos premendo na imaxe.

Gañadoras do concurso de postais de Nadal

Dende o centro queremos felicitar a Ruth Suárez Pérez e Victoria Freitas Rodríguez, gañadoras do concurso de postais de nadal, organizado polo centro. Parabéns!

Plan proxecta: "Apuntámonos a non beber"

Alumnos do 1º curso da ESO participan no programa para prevención do alcolismo "Apuntámonos a non beber". Preme na imaxe para acceder ás fotografías da actividade.

Visita dos alumnos de bacharelato aos museos de Madrid

Os pasados 10 e 11 de Xaneiro, o alumnado de 1º e 2º de bacharelato das asignaturas de debuxo artístico e historia da arte, realizaron unha viaxe cultural a Madrid para visitar os museos de "El Prado" e "Reina Sofía". Pódense ver as fotografías na galería de imaxes ou premendo no icono de abaixo.