Taboleiro

ABAU 2024

Toda a información relativa aos prazos e requisitos para matricularse nas ABAU 2024 está dispoñible no seguinte documento. Pulsar na imaxe para acceder.

Axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2024.

NOVIDADES: Publicado o listado de solicitudes admitidas e excluídas. Debe consultarse polo número solicitude persoal.

ENLACE ao listado.

****************************************************

A consellería de educación ven de publicar unha Orde pola que se convocan axudas para a formación en linguas estranxeiras no ano 2024. AXUDASLE 2024.

Vai dirixida a alumnado matriculado en 1º ou 2º de Bacharelato.

O prazo de presentación de solicitudes é dun mes, dende o 13 de febreiro ao 12 de marzo, incluídos.

Pódese consultar a orde completa neste ENLACE, e un extracto da mesma coa información máis relevante neste outro ENLACE.

Becas do ministerio de educación e FP para o curso 2024/2025

O Ministerio de Educación e Formación Profesional (MEFP) publicou, no BOE do 15/03/2024, o Anuncio da Convocatoria de bolsas de carácter xeral para o curso 2024/25 para estudantes que cursen estudos postobrigatorios.

• Prazo de solicitudes para o curso 2024/25: do 19 de marzo ao 10 de maio de 2024.

Enlace ao extracto da convocatoria.

Enlace ao documento completo da convocatoria.

Instrucións resumidas polo departamento de orientación.

Pulsando na imaxe accédese ao portal do ministerio de educación.

Presentación de curtametraxes "Seguridade Violeta"

O CIM e a Concellería de Servizos Sociais e Igualdade de Xinzo de Limia convidan ao alumnado de 2º da ESO á Presentación das Curtametraxes "Seguridade Violeta", que terá lugar este venres 22 de marzo, ás 20:30h, no Salón de Actos da Casa da Cultura.

Estas curtas xurden da actividade "Seguridade Violeta", executada os días 5 e 6 de marzo, entre o alumnado de 2º da ESO de ambos IES e dentro da programación do Día Internacional da Muller.

Premer sobre o cartaz para ver máis grande.

Programacións didácticas do curso 2023/2024

Xa se poden consultar as programacións didácticas para o presente curso.

Accédese a elas na marxe dereita da páxina web escollendo o departamento correspondente.

Entrega de notas da 1ª Avaliación. Curso 2023/2024

O vindeiro xoves 21 de decembro remata a primeira avaliación.

As cualificacións serán comunicadas únicamente a través da plataforma ABALAR e estarán dipoñibles para a súa consulta dende as 14:00 do día sinalado.

Transporte escolar para alumnado de Bacharelato e Ciclos.

Todo o alumnado de ensinanzas NON OBRIGATORIAS que queira facer uso do transporte escolar deberá ser titular da tarxeta XENTE NOVA.

Segundo a instrución ditada conxuntamente polas consellerías de educación e de infraestruturas:

"No caso dos servizos integrados, non se realizará reserva de praza a favor destes escolares, quen, sempre que haxa prazas dispoñibles, poderán facer uso do servizo en condicións análogas, sen que se modifiquen as rutas nin se cren novas   paradas;   para   que   o   acceso   ao   servizo   integrado   non   teña   custo económico para as persoas usuarias, poderán facer uso da tarxeta de transporte Xente Nova, coa que os importes inicialmente abonados seranlles reintegrados pola Xunta de Galicia nos termos previstos para esta tarifa, dos que se ofrece información na web www.bus.gal "

Vista a Xenebra e o CERN.

O pasado mes de xuño, rematadas as clases, alumnado de ciencias do noso instituto realizou unha viaxe a Suiza para coñecer o CERN (Consello europeo para a investigación nuclear) e aproveitaron a ocasión para desfrutar duns días de visita en Xenebra.

Premendo na imaxe pódese acceder á galería de fotos da viaxe.

Un alumno do noso centro participa na pasarela do CCA de Ourense.

O pasado día 28 de abril tivo lugar na rúa do paseo a pasarela do centro comercial aberto de Ourense.

Nesta edición contou coa participación da asociación Down Ourense e nela do noso alumno Esteban Cerredelo. Parabéns.

Nova na prensa.

Modificación das NOFC

O consello escolar, reunido o día 13 de Abril de 2023, aprobou unha modificación das normas de organización e funcionamento do centro.

O artigo 1.3, relativo ao uso de teléfonos móbiles e outros dispositivos electrónicos, queda redactado da seguinte forma.