Erasmus, Consorcio, FP, Probas libres de FP, Bolsa de emprego

Declaración de política Erasmus + do IES Cidade de Antioquía

Poñemos a disposición de calquera persoa interesada a "Declaración de política Erasmus" do noso centro. Para acceder ao contido prema na seguinte ligazón.

Ofertas de emprego. Xuño de 2020.

• Convocatoria para a contratación laboral durante 9 meses de persoal Técnico Superior en Xestión Forestal e Medio Natural ou Técnico Superior en paisaxismo e Medio rural para o Concello de Ribadeo. Ver PDF.

• Contratación de dous postos de xefe ou xefa de brigada de extinción de incendios forestais para o Concello de Lobios. Teléfono de contacto: 988 44 80 00 extensión. 4. Persoa resoponsable: Noelia- noelia.araujo.lobios@eidolocal.es

Probas libres de FP. Xornada de acollemento.

O vindeiro xoves 25 de xuño ás 11:00 terá lugar no centro a xornada de acollemento para os aspirantes ás probas libres de FP.

Aquelas persoas matriculadas que non asistan, inxustificadamente, á xornada de acollemento ou a calquera das partes en que se organiza a proba de cada módulo profesional causarán baixa de oficio, o que implica a perda de toda a matrícula na proba, e non poderán presentar solicitude de inscrición nas probas do curso académico seguinte.

Probas de acceso a ciclos medio e superior de FP. Convocatoria 2020

Accede a toda a información sobre as probas de acceso a ciclos medio e superior de FP nas seguintes ligazóns:

ACCESO A CICLOS

Caledario das probas, actualizado.

Lugar de celebración das probas : CIFP A Farixa

Alumnado admitido nas probas de ciclo medio

Alumnado admitido nas probas de ciclo superior

Información xeral

Aberto novo prazo para solicitude de mobilidades Erasmus +.

Ábrese o prazo para a presentación de solicitudes para participar nas mobilidades no estranxeiro no marco do programa Erasmus +

Destinatarios: Alumnos de ciclo superior titulados no curso pasado ou en disposición de obter o título neste curso.

Criterios de selección: Expediente académico, coñecemento de idiomas, competencias actitudinais.

Presentación de solicitudes: Ante o coordinador de programas europeos.

Prazo de presentación de solicitudes para as mobilidades do programa Erasmus+

Aberto o prazo de presentación de solicitudes e proceso de selección para mobilidades do programa Erasmus+.

O prazo remata o vindeiro 11 de outubro.

Prazas dispoñibles:

Alumnado: 4 prazas na modalidade KA-103

Profesorado: 3 prazas na modalidade KA-103 e 2 prazas na modalidade KA-107.

Admisión a ciclos medio e superior. Listaxe de admitidos.

Publicadas na páxina web da consellería as listaxes de admitidos en ciclos medio e superior.

prazo de matricula ou renuncia do alumnado admitido en cada ciclo formativo abrangue desde as 9:00 horas do martes 16 de xullo ata as 13:00 horas do martes 23 de xullo de 2019. A matrícula deberase realizar no centro educativo da praza adxudicada. Tamén se poderá solicitar matrícula na praza adxudicada vía web, pódense consultar as instrucións para este procedemento no menú "Servizos en liña" de "Ven a FP".

1ª adxudicación ordinaria 2019/2020

Mobilidade Erasmus+ para post-titulados

Aberto o prazo para a solicitude de axudas á mobilidade (Erasmus+) para post-titulados. As mobilidades faranse no último trimestre de 2019.

O prazo para realizar as solicitudes será de 15 días.

Alumnado seleccionado para mobilidade (FCT) Erasmus+ 2019

1. Dosantos Dos Prazeres, Diego