Complementarias

Obradoiros de arqueoloxía.

Alumnado das asignaturas de Cultura Clásica, Grego e Latín do noso centro participou en diversos obradoiros de arqueoloxía no Museo Universitario "A Domus do Mitreo", en Lugo.

O xornal da USC emitiu unha nota de prensa que se pode ver neste enlace.

Alumnado do centro visita o mosteiro de Celanova.

O pasado día 27 de maio o alumnado de 2º e 3º da ESO e 1º de Bacharelato do noso centro visitou o mosteiro de San Salvador de Celanova para presenciar un concerto didáctico organizado polo departamento de Música. Todas as imaxes do evento están dispoñibles na galería de fotos.

Conferencia a cargo de Feli Alogo

O pasado venres 29 de marzo tivemos o pracer contar no noso centro coa presenza de Feli Alogo. Esta muller de 28 anos e que reside en Ourense falounos da súa experiencia vital e como, malia a quedar cega con só 4 anos, foi capaz de superar os múltiples atrancos da vida ata chegar a acadar unha licenciatura en dereito.

Tedes un enlace coa nova na prensa premendo na imaxe.

Alumnos do noso centro participan na X edición do Parlamento Xove.

Os días 8 e 9 de marzo, os alumnos Xoán Caramés, Douaa Ahlioui, Lucía Vázquez e Nerea Carballo, acompañados pola profesora Esther Casal, participaron como equipo de debate no "Parlamento Xove 2019" que se celebrou no CRDO da Coruña. Dende o centro queremos felicitalos pola súa iniciativa e resultados acadados, parabéns!

Programa Voz Natura

Como en anos anteriores, seguimos a participar no programa "Voz Natura" de "La Voz de Galicia", podes atopar toda a información, premendo na imaxe.