Complementarias

A ecuación que vale un millón de dólares.

O pasado día 10 de Xaneiro tivemos a honra de asistir no noso centro a unha conferencia a cargo do exalumno Oscar Rivero Salgado.

Óscar cursou os estudos de ESO e Bacharelato no noso centro entre os anos 2006 e 2012. Entre moitos dos seus logros cómpren destacar os premios extraordinarios en ESO e Bacharelato de Galicia así como os primeiros premios nas olimpiadas galegas de matemáticas dos anos 2010, 2011 e 2012. Tamén participou nas olimpiadas españolas de matemáticas onde chegou a acadar a medalla de ouro no ano 2012, e nas olimpiadas internacionais, medalla de bronce no 2011 e de prata no 2012.

Posteriormente cursou o dobre grado de matemáticas e física na universidade politécnica de Barcelona, rematando os seus estudos cos premios de mellor expediente de matemáticas, mellor expediente de física e mellor traballo de fin de grao, o cal versaba sobre a "Conxectura de Birch e Swinnerton-Dyer", un dos chamados problemas do milenio e obxecto da conferencia coa que nos agasallou.

Premendo na imaxe pódese acceder á galería de fotos do evento.

Enlace á notica na prensa.

Conferencia a cargo de Feli Alogo

O pasado venres 29 de marzo tivemos o pracer contar no noso centro coa presenza de Feli Alogo. Esta muller de 28 anos e que reside en Ourense falounos da súa experiencia vital e como, malia a quedar cega con só 4 anos, foi capaz de superar os múltiples atrancos da vida ata chegar a acadar unha licenciatura en dereito.

Tedes un enlace coa nova na prensa premendo na imaxe.

Alumnos do noso centro participan na X edición do Parlamento Xove.

Os días 8 e 9 de marzo, os alumnos Xoán Caramés, Douaa Ahlioui, Lucía Vázquez e Nerea Carballo, acompañados pola profesora Esther Casal, participaron como equipo de debate no "Parlamento Xove 2019" que se celebrou no CRDO da Coruña. Dende o centro queremos felicitalos pola súa iniciativa e resultados acadados, parabéns!

Programa Voz Natura

Como en anos anteriores, seguimos a participar no programa "Voz Natura" de "La Voz de Galicia", podes atopar toda a información, premendo na imaxe.