Complementarias

Conferencia a cargo de Feli Alogo

O pasado venres 29 de marzo tivemos o pracer contar no noso centro coa presenza de Feli Alogo. Esta muller de 28 anos e que reside en Ourense falounos da súa experiencia vital e como, malia a quedar cega con só 4 anos, foi capaz de superar os múltiples atrancos da vida ata chegar a acadar unha licenciatura en dereito.

Tedes un enlace coa nova na prensa premendo na imaxe.

Fotos da viaxe a Grecia.

Xa se pode acceder á galería de fotos da viaxe a Grecia a través dos enlaces da parte superior da páxina ou premendo na imaxe.

Alumnos do noso centro participan na X edición do Parlamento Xove.

Os días 8 e 9 de marzo, os alumnos Xoán Caramés, Douaa Ahlioui, Lucía Vázquez e Nerea Carballo, acompañados pola profesora Esther Casal, participaron como equipo de debate no "Parlamento Xove 2019" que se celebrou no CRDO da Coruña. Dende o centro queremos felicitalos pola súa iniciativa e resultados acadados, parabéns!

Programa Voz Natura

Como en anos anteriores, seguimos a participar no programa "Voz Natura" de "La Voz de Galicia", podes atopar toda a información, premendo na imaxe.