Probas libres de FP

ANUNCIO: Xornada de acollemento de probas libres de FP 2019.

A xornada de acollemento terá lugar o martes 4 de xuño de 2019 ás 11:30h, tanto para o alumnado matriculado nos módulos do CS de xestión forestal e do medio natural como nos módulos do CM de aproveitamento e conservación do medio natural.

Programacións das probas libres para a obtención de titulos de FP. Ano 2019.

Programacións do CM de aproveitamento e conservación do medio natural.

Programacións do CS de xestión forestal e do medio natural.

Datas dos exames de probas libres de acceso a FP e xornadas de acollemento. Ano 2018.

As xornadas de acollemento para os alumnos serán o martes día 5 de xuño ás 10:30 horas da mañá.

Aos calendarios de exames accédese pulsando nas ligazóns que aparecen debaixo.

Calendario de exames do ciclo medio.

Calendario de exames do ciclo superior.

Xornada de acollemento.

Probas libres para a obtención de títulos de FP

O prazo de presentación de solicitudes de admisión é do 17 ao 30 de abril de 2018 ata as 13:00 h.

Accede a toda a información sobre as probas libres de FP na páxina web da consellería premendo na seguinte ligazón:

Probas libres de FP

Calendario de probas de acceso a ciclos medio e superior de FP. Convocatoria 2018

Accede a toda a información sobre as probas de acceso a ciclos medio e superior de FP nas seguintes ligazóns:

Información xeral

Acceso a ciclo medio