Forestais e Agraria

Xefe do Departamento: Maria do Carmo Míguez Novoa

FP Dual 2024/2025. Ciclo medio de Xardinaría e Floraría

Información sobre o ciclo medio de xardinaría e floraría que se ofertará no vindeiro curso (FP Dual). Prema na imaxe para máis información.

FP Dual 2023/2024. Ciclo superior de Gandeiría e asistencia en sanidade animal.

Información sobre o ciclo superior de gandeiría e asistencia en sanidade animal do centro (FP Dual). Prema na imaxe para máis información.

Probas libres para a obtención de títulos de FP. Convocatoria de 2023.

As programacións dos distintos módulos están dispoñibles nos seguintes enlaces:

- Ciclo Medio PDF.

- Ciclo Superior PDF.

Acceso ao calendario para as probas no seguinte ENLACE.

Toda a información sobre as probas libres de FP pódese atopar na WEB da Consellería de Educación.

FP Dual 2022/2023. Ciclo medio de Produción Agropecuaria.

Información sobre o ciclo medio de produción agropecuaria do centro. Prema na imaxe para máis información.

Poden consultarse os prazos de inscrición no seguinte ENLACE.

Un alumno do noso centro recibe o premio extraordinario de FP.

O pasado día 22 de febreiro tivo lugar o acto de entrega dos premios extraordinarios de FP, bacharelato e ensinanzas artísticas outorgados pola consellería de educación.

Nese acto, o alumno do noso centro Jesús Regal Rodríguez, do ciclo superior de xestión forestal e do medio natural recolleu o "Premio extaordinario de ciclo superior de FP 2016/2017".

Dende o centro queremos felicitalo pola obtención deste premio e desexarlle moito éxito na sua carreira profesional.

Na imaxe inferior aparece acompañado pola directora María Garrído e a xefa de estudos Pilar Pérez. Pódese acceder á galería de fotos premendo na imaxe.