Forestais e Agraria

Xefe do Departamento: Maria do Carmo Míguez Novoa

Probas libres para a obtención de titulos de FP, curso 2020/2021. Calendario e programacións.

A xornada de acollemento terá lugar o xoves 3 de Xuño ás 11:00 horas. Premendo nos enlaces pode accederse ao calendario das probas e ás diferentes programacións

Calendario das probas

Programación de Empresa e iniciativa emprendedora

Programación de Defensa contra incendios forestais

Programación de Pesca

Programación de Xestión da conservación do medio natural

Programación de Xestión de montes

Programación de Botánica agronómica

Datas de exames finais e de PD do alumnado de ciclos medio e superior de forestais.

Para acceder ao calendario coas datas pulse no icono inferior.

Datas de presentación de proxectos. Alumnado de 2º de CSF.

Pulsando no icono correspondente pódense consultar as datas e horas da presentación dos proxectos de final de ciclo.

Ciclo medio de Produción Agropecuaria

Información sobre o ciclo medio de produción agropecuaria do centro. Prema na imaxe para máis información.

Datas de exames de pendentes e PD de ciclos.

Prema na imaxe correspondente para ver a maior tamaño.

Datas de presentación de documentos para a FCT e proxectos de ciclos formativos.

Achéganse calendarios para:

• Proxecto de Xestión Forestal e Conservación do Medio Natural. ENLACE.
  • Formación en centros de traballo para o CS de Xestión Forestal e do Medio Natural. ENLACE.

Un alumno do noso centro recibe o premio extraordinario de FP.

O pasado día 22 de febreiro tivo lugar o acto de entrega dos premios extraordinarios de FP, bacharelato e ensinanzas artísticas outorgados pola consellería de educación.

Nese acto, o alumno do noso centro Jesús Regal Rodríguez, do ciclo superior de xestión forestal e do medio natural recolleu o "Premio extaordinario de ciclo superior de FP 2016/2017".

Dende o centro queremos felicitalo pola obtención deste premio e desexarlle moito éxito na sua carreira profesional.

Na imaxe inferior aparece acompañado pola directora María Garrído e a xefa de estudos Pilar Pérez. Pódese acceder á galería de fotos premendo na imaxe.