Forestais e Agraria

Xefe do Departamento: Maria Yolanda Matos Caridad

ANUNCIO: Xornada de acollemento de probas libres de FP 2019.

A xornada de acollemento terá lugar o martes 4 de xuño de 2019 ás 11:30h, tanto para o alumnado matriculado nos módulos do CS de xestión forestal e do medio natural como nos módulos do CM de aproveitamento e conservación do medio natural.

Programacións das probas libres para a obtención de titulos de FP. Ano 2019.

Programacións do CM de aproveitamento e conservación do medio natural.

Programacións do CS de xestión forestal e do medio natural.

Un alumno do noso centro recibe o premio extraordinario de FP.

O pasado día 22 de febreiro tivo lugar o acto de entrega dos premios extraordinarios de FP, bacharelato e ensinanzas artísticas outorgados pola consellería de educación.

Nese acto, o alumno do noso centro Jesús Regal Rodríguez, do ciclo superior de xestión forestal e do medio natural recolleu o "Premio extaordinario de ciclo superior de FP 2016/2017".

Dende o centro queremos felicitalo pola obtención deste premio e desexarlle moito éxito na sua carreira profesional.

Na imaxe inferior aparece acompañado pola directora María Garrído e a xefa de estudos Pilar Pérez. Pódese acceder á galería de fotos premendo na imaxe.

Datas dos exames de probas libres de acceso a FP e xornadas de acollemento. Ano 2018.

As xornadas de acollemento para os alumnos serán o martes día 5 de xuño ás 10:30 horas da mañá.

Aos calendarios de exames accédese pulsando nas ligazóns que aparecen debaixo.

Calendario de exames do ciclo medio.

Calendario de exames do ciclo superior.

Xornada de acollemento.

Presentacións de fitopatoloxía

Preme aquí para acceder ao contido.