Declaración de política Erasmus+ e carta Erasmus 2021/2027 do IES Cidade de Antioquía

Poñemos a disposición de calquera persoa interesada a "Declaración de política Erasmus" do noso centro.

Para acceder á carta Erasmus 2021/2027 prema na seguinte LIGAZÓN.

Resultado definitivo da selección de profesorado para mobilidades Erasmus+. Programa KA102 do Consorcio da Xunta.

Destinatarios: Profesorado de formación profesional de grado medio e formación profesional básica.

ACTA

Matrícula para ESO e Bacharelato, curso 2021/2022.

O período oficial de matrícula para o alumnado que promociona de curso abrangue dende o 25 de xuño ao 10 de xullo

Para unha mellor atención prégase respetar as datas marcadas para cada curso neste CALENDARIO.

No caso de que algún alumno/a queira modificar a elección que fixo das materias do itinerario ten ata o día 10 de xullo para facelo, tal e como aparece recollido no apartado 12.2 das normas de organización e funcionamento do centro NOFC.

A documentación necesaria para formalizar a matrícula será a seguinte:

• 1 fotografía tamaño carné para aqueles alumnos que permanecen no centro ou 2 fotografías no caso de alumnado de nova incorporación.

• Fotocopia do boletín de notas.
  • Solicitude de uso do comedor e/ou transporte escolar se é o caso.

• Consentimento informado do tratamento da imaxe persoal.

• Documento de autorización de acompañantes para a saída do centro de alumnado menor de idade.

• Xustificante de pago do seguro escolar (Para o alumnado a partir de 3º da ESO), 1’12 € a ingresar na seguinte conta bancaria:

ABANCA      ES84 2080 0410 9030 4000 2246

Formulario de solicitude de mobilidades no programa Erasmus + KA102

Premer no icono para acceder ao documento

Probas libres para a obtención de titulos de FP, curso 2020/2021. Calendario e programacións.

A xornada de acollemento terá lugar o xoves 3 de Xuño ás 11:00 horas. Premendo nos enlaces pode accederse ao calendario das probas e ás diferentes programacións

Calendario das probas

Programación de Empresa e iniciativa emprendedora

Programación de Defensa contra incendios forestais

Programación de Pesca

Programación de Xestión da conservación do medio natural

Programación de Xestión de montes

Programación de Botánica agronómica

Solicitude de libros de texto. Curso 2021/2022

Aberto o prazo para solicitar o fondo solidario de libros de texto.

Premendo no enlace da imaxe pódese acceder á información sobre o procedemento es as datas.