Declaración de política Erasmus + do IES Cidade de Antioquía

Poñemos a disposición de calquera persoa interesada a "Declaración de política Erasmus" do noso centro. Para acceder ao contido prema na seguinte ligazón.

Actividade "Recreos activos"

Esta semana, dentro da actividade de "Recreos Activos", acompañounos a alumna Sara Conde Márquez de 2º bacharelato, para ensinar ao alumnado de 1º ESO nocións básicas de primerios auxilios.

Prazo de presentación de solicitudes para as mobilidades do programa Erasmus+

Aberto o prazo de presentación de solicitudes e proceso de selección para mobilidades do programa Erasmus+.

O prazo remata o vindeiro 11 de outubro.

Prazas dispoñibles:

Alumnado: 4 prazas na modalidade KA-103

Profesorado: 3 prazas na modalidade KA-103 e 2 prazas na modalidade KA-107.

Presentación e titorías de That's English

O luns 30 de setembro terá lugar unha reunión informativa para alumnado e familias sobre o programa That's English.

Terá Lugar ás 18:00 h na biblioteca do centro.

Toda a información premendo no seguinte enlace.

Calendario de inicio de clases para o curso 2019/2020.

Preme no icono para acceder ao calendario de inicio de curso.

Admisión a ciclos medio e superior. Listaxe de admitidos.

Publicadas na páxina web da consellería as listaxes de admitidos en ciclos medio e superior.

prazo de matricula ou renuncia do alumnado admitido en cada ciclo formativo abrangue desde as 9:00 horas do martes 16 de xullo ata as 13:00 horas do martes 23 de xullo de 2019. A matrícula deberase realizar no centro educativo da praza adxudicada. Tamén se poderá solicitar matrícula na praza adxudicada vía web, pódense consultar as instrucións para este procedemento no menú "Servizos en liña" de "Ven a FP".

1ª adxudicación ordinaria 2019/2020

Listado de admitidos e excluídos no fondo solidario de libros de texto 2019/2020

Pódese acceder aos distintos listados premendo nos seguintes enlaces:

Listado de admitidos.

Listado de excluídos.

Calendario de exames de setembro 2019.

Premendo nos enlaces correspondentes pódese acceder aos calendarios dos exames de setembro.

Calendario por curso.

Calendario por días.

Listado de libros de texto para o curso 2019/2020

Premendo no icono pódese acceder ao listado de libros de texto para o vindeiro curso. Tamén se pode consultar no taboleiro da secretaría do centro.