Declaración de política Erasmus + do IES Cidade de Antioquía

Poñemos a disposición de calquera persoa interesada a "Declaración de política Erasmus" do noso centro. Para acceder ao contido prema na seguinte ligazón.

Calendario de exames de Setembro 2020

Para acceder ao calendario de exames organizado por cursos prema no icono.

Listado de libros de texto para o curso 2020/2021

Premendo no icono pódese acceder ao listado de libros de texto para o vindeiro curso. Tamén se pode consultar no taboleiro da secretaría do centro.

Matrícula para ESO e Bacharelato, curso 2020/2021.

O período oficial de matrícula para o alumnado que promociona de curso abrangue dende o 1 ao 10 de xullo.

Non é preciso acudir ao centro xa que se fará cos datos de elección de itinerario que xa foron enviados polo alumnado.

No caso de que algún alumno/a queira modificar a elección que fixo das materias do itinerario ten ata o día 10 de xullo para facelo. Non se fará ningún cambio en datas posteriores a esa.

Unha vez iniciado o curso, e na primeira semana de clase, será obrigatorio presentar a seguinte documentación:

• 1 fotografía tamaño carné para aqueles alumnos que permanecen no centro ou 2 fotografías no caso de alumnado de nova incorporación.
  • Solicitude de uso do comedor se é o caso.
  • Solicitude de uso do transporte escolar se é o caso.

Transporte ESO         Transporte BACH e FP

• Consentimento informado do tratamento da imaxe persoal.
  • Documento de autorización de acompañantes para a saída do centro de alumnado menor de idade.
  • Xustificante de pago do seguro escolar (Para o alumnado a partir de 3º da ESO), 1’12 € a ingresar na seguinte conta bancaria:

ABANCA      ES84 2080 0410 9030 4000 2246

O pagamento pode realizarse dende agora en calquera momento e cómpre conservar o xustificante de pago para entregalo no mes de setembro no centro.

O resto de documentos necesarios seranlle entregados ao alumnado no momento en que se incorporen ás clases. Sen embargo poden ser descargados dende esta páxina e impresos na casa para maior comodidade.

Matrícula no 2º curso dos ciclos medio e superior de FP 2020/2021

Matrícula do 2º curso ordinario para o alumnado de ciclo medio e superior que cursara 1º no centro:

• Entre os días 25 de xuño e 8 de xullo cubrir e asinar o impreso adxunto e remitir por correo ao centro: ies.cidade.antioquia@edu.xunta.gal
  • Entre os días 1 e 8 de setembro traer o xustificante de pago das taxas do seguro e unha fotografía.
  • Nº de conta para o seguro escolar (1'12 €)

ES84 2080 0410 9030 4000 2246

Admisión e matrícula FP 2020/2021

Achégase información relevante sobre o proceso de admisión e matrícula nos ciclos de FP que se ofertan no centro, tanto polo réxime ordinario como na nova FP Dual. Premer nos enlaces para acceder á información.

Máis información na sección de FP da web da consellería

Video de axuda para facer unha solicitude de admisión

Novo ciclo medio de Produción Agropecuaria

A partir do vindeiro curso 2020/2021 o noso centro aumentará a súa oferta formativa cun novo ciclo medio da familia agraria.

O prazo de matrícula está aberto do 25 de xuño ao 8 de xullo.

Devolución de libros de texto.

1º ESO día 25 de xuño.

2º ESO día 26 de xuño.

3º ESO día 29 de xuño.

4º ESO día 30 de xuño.

Ofertas de emprego. Xuño de 2020.

• Convocatoria para a contratación laboral durante 9 meses de persoal Técnico Superior en Xestión Forestal e Medio Natural ou Técnico Superior en paisaxismo e Medio rural para o Concello de Ribadeo. Ver PDF.

• Contratación de dous postos de xefe ou xefa de brigada de extinción de incendios forestais para o Concello de Lobios. Teléfono de contacto: 988 44 80 00 extensión. 4. Persoa resoponsable: Noelia- noelia.araujo.lobios@eidolocal.es