Declaración de política Erasmus+ e carta Erasmus 2021/2027 do IES Cidade de Antioquía

Poñemos a disposición de calquera persoa interesada a "Declaración de política Erasmus" do noso centro.

Para acceder á carta Erasmus 2021/2027 prema na seguinte LIGAZÓN.

Calendario de inicio de curso 2021-2022

Amósase o calendario de inicio de curso para todo o alumnado.

Unha vez rematada a presentación de cada grupo por parte dos titores (1 hora aproximadamente) o alumnado será recollido polos seus pais/nais e as clases comezaran con normalidade na data indicada no calendario.

Premer na imaxe para ampliar.

Novidades no transporte escolar para alumnado de Bacharelato e Ciclos.

A partir deste curso 2021/2022 e como novidade respecto a anos anteriores, todo o alumnado de ensinanzas NON OBRIGATORIAS que queira facer uso do transporte escolar deberá ser titular da tarxeta XENTE NOVA.

Segundo a instrución ditada conxuntamente polas consellerías de educación e de infraestruturas:

"No caso dos servizos integrados, non se realizará reserva de praza a favor destes escolares, quen, sempre que haxa prazas dispoñibles, poderán facer uso do servizo en condicións análogas, sen que se modifiquen as rutas nin se cren novas   paradas;   para   que   o   acceso   ao   servizo   integrado   non   teña   custo económico para as persoas usuarias, poderán facer uso da tarxeta de transporte Xente Nova, coa que os importes inicialmente abonados seranlles reintegrados pola Xunta de Galicia nos termos previstos para esta tarifa, dos que se ofrece información na web www.bus.gal "

Entrega dos boletíns de notas de setembro.

O próximo luns 6 de setembro ás 10:00 h serán entregados polos titores os boletíns de notas e os consellos orientadores.

As notas publicaranse tamén na plataforma ABALAR a partir das 12:00 h.

Aquel alumnado que teña en préstamo libros de texto do fondo de libros deberá devolvelos ese mesmo día no momento da recollida das notas se non o fixo con anterioridade.

Matrícula para ensinanzas de adultos ESA

período oficial de matrícula é dende o  1 ao 11 de setembro

Axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo.

Ata o vindeiro 30 de setembro de 2021 atópase aberto o prazo para solicitar as axudas para o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo.

Poden atopar toda a información relacionada na web do ministerio de educación e na páxina de becas ao alumnado.

Modelo de solicitude en papel

Instrucións para cumplimentar a solicitude

Matrícula de setembro para ESO e Bacharelato, curso 2021/2022.

período oficial de matrícula é dende o 6 ao 9 de setembro

A documentación necesaria para formalizar a matrícula será a seguinte:

• 1 fotografía tamaño carné para aqueles alumnos que permanecen no centro ou 2 fotografías no caso de alumnado de nova incorporación.

• Fotocopia do boletín de notas.
  • Solicitude de uso do comedor e/ou transporte escolar se é o caso.

• Consentimento informado do tratamento da imaxe persoal.

• Documento de autorización de acompañantes para a saída do centro de alumnado menor de idade.

• Xustificante de pago do seguro escolar (Para o alumnado a partir de 3º da ESO), 1’12 € a ingresar na seguinte conta bancaria:

ABANCA      ES84 2080 0410 9030 4000 2246

Solicitude de comedor escolar. Curso 2021-2022

Están a disposición dos usuarios de comedor os seguintes documentos:

Información xeral sobre o uso do comedor

Modelo de solicitude para o comedor escolar.