Declaración de política Erasmus+ e carta Erasmus 2021/2027 do IES Cidade de Antioquía

Poñemos a disposición de calquera persoa interesada a "Declaración de política Erasmus" do noso centro.

Para acceder á carta Erasmus 2021/2027 prema na seguinte LIGAZÓN.

Xustificación de faltas por asistencia a consultas médicas.

O deber de asistencia ás clases e a xustificación de faltas está recollido no Artigo 1º das normas de organización e funcionamento do centro (NOFC).

Sen menoscabo do contemplado nelas, no caso da asistencia a consultas médicas nos que o facultativo non expida xustificante de asistencia, os titores legais do alumno/a poden xustificar eles mesmos as faltas. A tal fin, a consellería de educación emitiu unha nota aclaratoria que se pode consultar neste ENLACE.

Axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2024.

A consellería de educación ven de publicar unha Orde pola que se convocan axudas para a formación en linguas estranxeiras no ano 2024. AXUDASLE 2024.

Vai dirixida a alumnado matriculado en 1º ou 2º de Bacharelato.

O prazo de presentación de solicitudes é dun mes, dende o 13 de febreiro ao 12 de marzo, incluídos.

Pódese consultar a orde completa neste ENLACE, e un extracto da mesma coa información máis relevante neste outro ENLACE.

FP Dual 2024/2025. Ciclo medio de Xardinaría e Floraría

Información sobre o ciclo medio de xardinaría e floraría que se ofertará no vindeiro curso (FP Dual). Prema na imaxe para máis información.

Protocolo do uso dos dispositivos móbiles.

A consellería de educación ditou unha Orde o pasado 4 de Xaneiro de 2024 sobre o emprego dos teléfonos móbiles e outros dispositivos electrónicos nos centros.

Dita orde establece un Protocolo de uso que restrinxe o uso destes dispositivos en toda a xornada escolar e en todo o recinto, como se pode ver na imaxe adxunta.

Poden acceder á ORDE e ao PROTOCOLO premendo nos correspondentes enlaces.

Programacións didácticas do curso 2023/2024

Xa se poden consultar as programacións didácticas para o presente curso.

Accédese a elas na marxe dereita da páxina web escollendo o departamento correspondente.

Visita cultural a Madrid.

Alumnado da ESO e de Bacharelato do noso instituto gozou dunha visita cultural a Madrid na que tiveron ocasión de visitar os museos de "El Prado" e "Thyssen-Bornemisza". Premendo na imaxe pódese acceder á galería de imaxes.

Entrega de notas da 1ª Avaliación. Curso 2023/2024

O vindeiro xoves 21 de decembro remata a primeira avaliación.

As cualificacións serán comunicadas únicamente a través da plataforma ABALAR e estarán dipoñibles para a súa consulta dende as 14:00 do día sinalado.

Festivos elexidos polo centro para o curso 2023/2024

Os festivos elexidos polo centro para o presente curso 2023/2024 son os seguintes:

• Venres 13 de Outubro de 2023.
  • Xoves 16 de Maio de 2024.