Declaración de política Erasmus + do IES Cidade de Antioquía

Poñemos a disposición de calquera persoa interesada a "Declaración de política Erasmus" do noso centro. Para acceder ao contido prema na seguinte ligazón.

Admisión a ciclos medio e superior. Listaxe de admitidos.

Publicadas na páxina web da consellería as listaxes de admitidos en ciclos medio e superior.

prazo de matricula ou renuncia do alumnado admitido en cada ciclo formativo abrangue desde as 9:00 horas do martes 16 de xullo ata as 13:00 horas do martes 23 de xullo de 2019. A matrícula deberase realizar no centro educativo da praza adxudicada. Tamén se poderá solicitar matrícula na praza adxudicada vía web, pódense consultar as instrucións para este procedemento no menú "Servizos en liña" de "Ven a FP".

1ª adxudicación ordinaria 2019/2020

Listado de admitidos e excluídos no fondo solidario de libros de texto 2019/2020

Pódese acceder aos distintos listados premendo nos seguintes enlaces:

Listado de admitidos.

Listado de excluídos.

Calendario de exames de setembro 2019.

Premendo nos enlaces correspondentes pódese acceder aos calendarios dos exames de setembro.

Calendario por curso.

Calendario por días.

Listado de libros de texto para o curso 2019/2020

Premendo no icono pódese acceder ao listado de libros de texto para o vindeiro curso. Tamén se pode consultar no taboleiro da secretaría do centro.

Período de matrícula para ESO e Bacharelato.

O vindeiro 25 de xuño abre o prazo para a matrícula do alumnado de ESO e Bacharelato. Prema na imaxe para ver con maior detalle.

Obradoiros de arqueoloxía.

Alumnado das asignaturas de Cultura Clásica, Grego e Latín do noso centro participou en diversos obradoiros de arqueoloxía no Museo Universitario "A Domus do Mitreo", en Lugo.

O xornal da USC emitiu unha nota de prensa que se pode ver neste enlace.

Alumnado do centro visita o mosteiro de Celanova.

O pasado día 27 de maio o alumnado de 2º e 3º da ESO e 1º de Bacharelato do noso centro visitou o mosteiro de San Salvador de Celanova para presenciar un concerto didáctico organizado polo departamento de Música. Todas as imaxes do evento están dispoñibles na galería de fotos.

ANUNCIO: Xornada de acollemento de probas libres de FP 2019.

A xornada de acollemento terá lugar o martes 4 de xuño de 2019 ás 11:30h, tanto para o alumnado matriculado nos módulos do CS de xestión forestal e do medio natural como nos módulos do CM de aproveitamento e conservación do medio natural.