CONCURSO DE RECICLAXE DE PILAS

PILABOT é un concurso de reciclaxe de pilas, acumuladores  e baterías usadas, realizado a nivel autonómico no que participan 150 centros de toda Galicia, entre eles o noso IES.

Dende o mes de decembro e ata finais de xaneiro estará aberto o prazo de participación, así que vos animamos a tod@s a que traiades as pilas usadas que teñades na casa para a súa recilaxe.

Adxudicado novo proxecto Erasmus+ para o curso 2018-2019

Aprobado un novo proxecto "Erasmus+" para alumnos e profesores de ciclos fromativos de grao superior do "IES Cidade de Antioquía".

Durante o curso 2018-2019, catro alumnos poderán realizar a súa formación en centros de traballo disfrutando de mobilidades subvencionadas dentro do marco do programa "Erasmus+".

Tamén dous profesores terán acceso a mobilidades para a formación dentro do mesmo programa. O proxecto dispón dun presuposto adxudicado de 7.340 €.

Libros de texto para o curso 2018/2019

Para acceder ao listado cos libros de texto para o vindeiro curso prema na fotografía.

Libros de texto