Declaración de política Erasmus + do IES Cidade de Antioquía

Poñemos a disposición de calquera persoa interesada a "Declaración de política Erasmus" do noso centro. Para acceder ao contido prema na seguinte ligazón.

Gañadoras do concurso de postais de Nadal

Dende o centro queremos felicitar a Ruth Suárez Pérez e Victoria Freitas Rodríguez, gañadoras do concurso de postais de nadal, organizado polo centro. Parabéns!

Plan proxecta: "Apuntámonos a non beber"

Alumnos do 1º curso da ESO participan no programa para prevención do alcolismo "Apuntámonos a non beber". Preme na imaxe para acceder ás fotografías da actividade.

Visita dos alumnos de bacharelato aos museos de Madrid

Os pasados 10 e 11 de Xaneiro, o alumnado de 1º e 2º de bacharelato das asignaturas de debuxo artístico e historia da arte, realizaron unha viaxe cultural a Madrid para visitar os museos de "El Prado" e "Reina Sofía". Pódense ver as fotografías na galería de imaxes ou premendo no icono de abaixo.

Nova convocatoria de mobilidades Erasmus+ para alumnado e profesorado no curso 2018/2019

Toda a información premendo no logo da parte superior da páxina.

CONCURSO DE RECICLAXE DE PILAS

PILABOT é un concurso de reciclaxe de pilas, acumuladores  e baterías usadas, realizado a nivel autonómico no que participan 150 centros de toda Galicia, entre eles o noso IES.

Dende o mes de decembro e ata finais de xaneiro estará aberto o prazo de participación, así que vos animamos a tod@s a que traiades as pilas usadas que teñades na casa para a súa recilaxe.

Adxudicado novo proxecto Erasmus+ para o curso 2018-2019

Aprobado un novo proxecto "Erasmus+" para alumnos e profesores de ciclos fromativos de grao superior do "IES Cidade de Antioquía".

Durante o curso 2018-2019, catro alumnos poderán realizar a súa formación en centros de traballo disfrutando de mobilidades subvencionadas dentro do marco do programa "Erasmus+".

Tamén dous profesores terán acceso a mobilidades para a formación dentro do mesmo programa. O proxecto dispón dun presuposto adxudicado de 7.340 €.

Libros de texto para o curso 2018/2019

Para acceder ao listado cos libros de texto para o vindeiro curso prema na fotografía.

Libros de texto