Declaración de política Erasmus + do IES Cidade de Antioquía

Poñemos a disposición de calquera persoa interesada a "Declaración de política Erasmus" do noso centro. Para acceder ao contido prema na seguinte ligazón.

Comezo das clases do segundo trimestre

As vacacións de Nadal extenderánse dende o 23 de decembro de 2020 ata o 10 de xaneiro de 2021, ambos os dous días incluídos.

As clases reanúdanse o luns día 11 de Xaneiro.

NOTA: O venres día 8 de xaneiro non é día lectivo por ser o segundo dos días festivos solicitados polo centro.

Semana europea da prevención de residuos

Actividade levada a cabo polo alumnado de 2º e 4º de ESO. Premer na imaxe para máis información.

Reparto de máscaras ao alumnado da ESO

No día de hoxe procederase ao reparto de máscaras reutilizables entre o alumnado da ESO.

Lémbrase que segundo a orde da convocatoria, o alumnado con dereito ás máscaras é aquel que resultou beneficiario do cheque escolar, así como os que formularon solicitude extraordinaria no correspondente prazo e lles foi aceptada.

9 de decembro de 2020

Convocatoria extraordinaria de proxectos de CS

A data límite de entrega de proxectos finais para o 2º curso do CS de Xestión forestal e do medio natural (período extraordinario)  é o día 11 de decembro de 2020.

A data de presentación e avaliación dos proxectos será o día 15 de decembro de 2020.