Declaración de política Erasmus + do IES Cidade de Antioquía

Poñemos a disposición de calquera persoa interesada a "Declaración de política Erasmus" do noso centro. Para acceder ao contido prema na seguinte ligazón.

Conferencia a cargo de Feli Alogo

O pasado venres 29 de marzo tivemos o pracer contar no noso centro coa presenza de Feli Alogo. Esta muller de 28 anos e que reside en Ourense falounos da súa experiencia vital e como, malia a quedar cega con só 4 anos, foi capaz de superar os múltiples atrancos da vida ata chegar a acadar unha licenciatura en dereito.

Tedes un enlace coa nova na prensa premendo na imaxe.

Os plans proxecta do noso centro na prensa.

O pasado día 13 de marzo tivo lugar no noso centro a segunda sesión das charlas do plan proxecta "Apuntámonos a non beber" para as cales contamos coa presenza da delegada territorial da Xunta de Galicia, Marisol Díaz e a xefa terriotorial de sanidade Laura López.

Debaixo da imaxe atópanse os enlaces á noticia en distintos diarios.

La Voz de Galicia

Concello de Xinzo de Limia

La Región

Calendario de exames finais de 2º de Bacharelato

Xa se pode consultar o calendario de exames finais de 2º de bacharelato. Para poder velo preme na imaxe inferior. Os exames realizaranse do 10 ao 16 de maio.

Calendario de exames de materias pendentes, ESO e Bacharelato.

Preme no icono para acceder ao calendario de exames de materias pendentes para os cursos de ESO e bacharelato. Os exames realizaranse na semana do 6 de maio.

Fotos da viaxe a Grecia.

Xa se pode acceder á galería de fotos da viaxe a Grecia a través dos enlaces da parte superior da páxina ou premendo na imaxe.

Alumnos do noso centro participan na X edición do Parlamento Xove.

Os días 8 e 9 de marzo, os alumnos Xoán Caramés, Douaa Ahlioui, Lucía Vázquez e Nerea Carballo, acompañados pola profesora Esther Casal, participaron como equipo de debate no "Parlamento Xove 2019" que se celebrou no CRDO da Coruña. Dende o centro queremos felicitalos pola súa iniciativa e resultados acadados, parabéns!

Aberto o prazo de matrícula para alumnado non adscrito.

Está aberto o prazo de matrícula para o alumnado non adscrito ao noso centro. O alumnado que xa esté matriculado no IES Cidade de Antioquía xa ten garantizada a súa permanencia e non require un novo proceso de admisión.

Preme no enlace para acceder á información.

Un alumno do noso centro recibe o premio extraordinario de FP.

O pasado día 22 de febreiro tivo lugar o acto de entrega dos premios extraordinarios de FP, bacharelato e ensinanzas artísticas outorgados pola consellería de educación.

Nese acto, o alumno do noso centro Jesús Regal Rodríguez, do ciclo superior de xestión forestal e do medio natural recolleu o "Premio extaordinario de ciclo superior de FP 2016/2017".

Dende o centro queremos felicitalo pola obtención deste premio e desexarlle moito éxito na sua carreira profesional.

Na imaxe inferior aparece acompañado pola directora María Garrído e a xefa de estudos Pilar Pérez. Pódese acceder á galería de fotos premendo na imaxe.