Declaración de política Erasmus+ e carta Erasmus 2021/2027 do IES Cidade de Antioquía

Poñemos a disposición de calquera persoa interesada a "Declaración de política Erasmus" do noso centro.

Para acceder á carta Erasmus 2021/2027 prema na seguinte LIGAZÓN.

Solicitude de participación en mobilidades de Erasmus+ para alumnado. Convocatoria 2021

Aberto o prazo de presentación de solicitudes e proceso de selección para mobilidades do programa Erasmus +, colectivo alumnado, correspondente á convocatoria de 2021. Hai 4 prazas dispoñibles.

O prazo de solicitudes remata o vindeiro mércores 28 de setembro.

Servizo de transporte escolar para o curso 2022/2023

O servizo de transporte escolar comezará a funcionar dende o día 8 de setembro nas rutas e horas marcadas.

Pódense consultar as rutas e as paradas na seguinte LIGAZÓN.

Lémbrase que o alumnado de Bacharelato e ciclos teñen que empregar a tarxeta Xente Nova para poder facer uso do transporte. Máis información AQUÍ.

Calendario de inicio de curso 2022-2023

Adxúntase o calendario de presentacións e inicio de curso dos distintos grupos. Premer na imaxe para ver en grande.

Educación secundaria para adultos

Información sobre as ensinanzas de adultos ofertadas no centro. Prema na imaxe para máis información.

Adxudicación provisional de libros de texto

Dende o luns día 11 de xullo pódese consultar no tabloeiro de anuncios do centro a listaxe provisional de adxudicación de libros de texto. O período de reclamacións é de 2 días.

Listado de libros de texto para o curso 2022/2023

Premendo no icono pódese acceder ao listado de libros de texto para o vindeiro curso. Tamén se pode consultar no taboleiro da secretaría do centro.