Datas de exames de pendentes e PD de ciclos.

Prema na imaxe correspondente para ver a maior tamaño.

Probas de acceso a ciclos de Formación Profesional

Información sobre as probas de acceso a ciclos medios e superiores de FP.

As datas de inscrición para CS serán do 18 de febreiro ao 3 de marzo.

Para CM serán do 15 ao 26 de marzo.

Para máis información premer nos enlaces:

Calendario das probas.

Portal da FP.

Reparto de máscaras ao alumnado da ESO

No día de hoxe procederase ao reparto de máscaras reutilizables entre o alumnado da ESO.

Lémbrase que segundo a orde da convocatoria, o alumnado con dereito ás máscaras é aquel que resultou beneficiario do cheque escolar, así como os que formularon solicitude extraordinaria no correspondente prazo e lles foi aceptada.

9 de decembro de 2020

Convocatoria extraordinaria de proxectos de CS

A data límite de entrega de proxectos finais para o 2º curso do CS de Xestión forestal e do medio natural (período extraordinario)  é o día 11 de decembro de 2020.

A data de presentación e avaliación dos proxectos será o día 15 de decembro de 2020.

Distribución de máscaras entre o alumnado da ESO.

O pasado día 6 de novembro a consellería de educación ditou unha orde para a distribución de máscaras entre determinado alumnado que cursa ensinanzas obrigatorias.

Para máis información véxase o arquivo adxunto.

Festivos elexido polo centro para o curso 2020/2021

Aparte dos festivos incluídos no calendario escolar da consellería de educación, o consello escolar do instituto escolleu como días non lectivos para o presente curso os seguintes:

• Luns 2 de novembro de 2020.
  • Venres 8 de xaneiro de 2021.

Cambio de materia

Ata o próximo venres 23 de outubro pódese solicitar o cambio nalgunha materia de opción. Presentaráse un escrito de solicitude conforme ao modelo na dirección do centro xustificando o motivo do cambio. Non se admitirán cambios de matrícula agás casos debidamente xustificados e que sexa posible integrar na organización do centro.

Datas de presentación de documentos para a FCT e proxectos de ciclos formativos.

Achéganse calendarios para:

• Proxecto de Xestión Forestal e Conservación do Medio Natural. ENLACE.
  • Formación en centros de traballo para o CS de Xestión Forestal e do Medio Natural. ENLACE.