Conferencia a cargo de Feli Alogo

O pasado venres 29 de marzo tivemos o pracer contar no noso centro coa presenza de Feli Alogo. Esta muller de 28 anos e que reside en Ourense falounos da súa experiencia vital e como, malia a quedar cega con só 4 anos, foi capaz de superar os múltiples atrancos da vida ata chegar a acadar unha licenciatura en dereito.

Tedes un enlace coa nova na prensa premendo na imaxe.

Os plans proxecta do noso centro na prensa.

O pasado día 13 de marzo tivo lugar no noso centro a segunda sesión das charlas do plan proxecta "Apuntámonos a non beber" para as cales contamos coa presenza da delegada territorial da Xunta de Galicia, Marisol Díaz e a xefa terriotorial de sanidade Laura López.

Debaixo da imaxe atópanse os enlaces á noticia en distintos diarios.

La Voz de Galicia

Concello de Xinzo de Limia

La Región

Un alumno do noso centro recibe o premio extraordinario de FP.

O pasado día 22 de febreiro tivo lugar o acto de entrega dos premios extraordinarios de FP, bacharelato e ensinanzas artísticas outorgados pola consellería de educación.

Nese acto, o alumno do noso centro Jesús Regal Rodríguez, do ciclo superior de xestión forestal e do medio natural recolleu o "Premio extaordinario de ciclo superior de FP 2016/2017".

Dende o centro queremos felicitalo pola obtención deste premio e desexarlle moito éxito na sua carreira profesional.

Na imaxe inferior aparece acompañado pola directora María Garrído e a xefa de estudos Pilar Pérez. Pódese acceder á galería de fotos premendo na imaxe.

Adxudicado novo proxecto Erasmus+ para o curso 2018-2019

Aprobado un novo proxecto "Erasmus+" para alumnos e profesores de ciclos fromativos de grao superior do "IES Cidade de Antioquía".

Durante o curso 2018-2019, catro alumnos poderán realizar a súa formación en centros de traballo disfrutando de mobilidades subvencionadas dentro do marco do programa "Erasmus+".

Tamén dous profesores terán acceso a mobilidades para a formación dentro do mesmo programa. O proxecto dispón dun presuposto adxudicado de 7.340 €.

Erasmus+ e Proxectos europeos

O noso IES atópase asociado ao Consorcio Erasmus+ da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa.

No arquivo adxunto poderás descargar o "ERASMUS POLICY STATEMENT"

Prema aquí para ter máis información: Erasmus+

Para crear o teu propio Curriculum vitae "CV Europass" preme na seguinte ligazón.

Calendario de probas de acceso a ciclos medio e superior de FP. Convocatoria 2018

Accede a toda a información sobre as probas de acceso a ciclos medio e superior de FP nas seguintes ligazóns:

Información xeral

Acceso a ciclo medio