Cambio de materia

Ata o próximo venres 23 de outubro pódese solicitar o cambio nalgunha materia de opción. Presentaráse un escrito de solicitude conforme ao modelo na dirección do centro xustificando o motivo do cambio. Non se admitirán cambios de matrícula agás casos debidamente xustificados e que sexa posible integrar na organización do centro.

Calendario de presentacións e inicio de curso 2020/2021

O comezo de curso será o vindeiro mércores 23 de setembro. As presentacións dos distintos grupos faráse escalonada segundo aparece na imaxe (premer para ver en grande)

Adxúntase tamén unha guía para alumnado e familias. Pregamos que a lean con atención pois nela acláranse moitas dúbidas que nos están a consultar por correo ou por teléfono. Ver arquivo.

******************* NOVAS DE INICIO DE CURSO *******************

A consellería de educación ven de concedernos no día de onte os 3 profesores/as que demandábamos para poder iniciar e desenvolver o curso cumplindo coas garantías que esixe o protocolo covid para os centros educativos.

Todo o persoal do centro está a traballar na organización do inicio de curso, para que ésta se leve a cabo nas datas previstas e nas mellores condicións posibles.

Queremos darlle as grazas a todas as persoas que botaron unha man para que isto tivese repercusión e chegase a bo fin.

A páxina web do centro estará en constante actualización para dar conta de todas as novidades que se produzan.

Xinzo de Limia 16 de setembro de 2020

Devolución dos libros de texto

Todo aquel alumnado que aínda teña libros de texto sen devolver ten de prazo ata o día 8 de setembro para facelo.

De non facelo antes desa data perderá o dereito á petición de libros de texto para o vindeiro curso.

Datas de presentación de documentos para a FCT e proxectos de ciclos formativos.

Achéganse calendarios para:

• Proxecto de Xestión Forestal e Conservación do Medio Natural. ENLACE.
  • Formación en centros de traballo para o CS de Xestión Forestal e do Medio Natural. ENLACE.

Novo horario 2º Bacharelato. Indicacións para a volta ás clases.

A partir do próximo 25 de maio, o alumnado de 2º de bacharelato pode asistir ás clases voluntariamente. Prégase ler antes as indicacións adxuntas no seguinte ENLACE.

O novo horario, adaptado á situación actual é o seguinte, premer para ver en grande.

Fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar.

Publicada no DOG a orde que regula as axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar.

O prazo de presentación de solicitudes rematará o día 19 de xuño de 2020.

Resume da orde pulsando na imaxe.

Enlace á orde completa AQUÍ.

Reapertura do centro.

A partir do próximo luns 11 de maio o centro estará aberto en horario de mañá únicamente para trámites administrativos e gardando sempre as medidas sanitarias de protección individuais recomendadas.

Estamos agardando instrucións da consellería para que o alumnado que desexe recoller algún material do centro (libros, libretas, etc.) o poida facer, pero de momento non está permitido.

No momento en que se permita que o alumnado ou os seus proxenitores veñan a recoller material estableceremos turnos por cursos e serán informados a través da páxina web.

ENTREGA DE NOTAS DA 2ª AVALIACIÓN

Mañá día 3 de abril publicaranse as notas correspondentes á segunda

avaliación. Dado que é imposible entregalas físicamente faranse públicas a

través da aplicación ABALAR.

Nos seguintes enlaces poden acceder a:

Se teñen algún problema para a consulta das notas poden poñerse en contacto co centro no correo ies.cidade.antioquia@edu.xunta.es

SEGUNDA AVALIACIÓN

2ª AVALIACIÓN

En cumprimento das instrucións enviadas pola consellería de educación aos centros, durante a semana do 30 de marzo procederase á realización da segunda avaliación do alumnado.

As notas estarán visibles na aplicación ABALAR a partir do venres día 3 de abril.