Adxudicado novo proxecto Erasmus+ para o curso 2018-2019

Aprobado un novo proxecto "Erasmus+" para alumnos e profesores de ciclos fromativos de grao superior do "IES Cidade de Antioquía".

Durante o curso 2018-2019, catro alumnos poderán realizar a súa formación en centros de traballo disfrutando de mobilidades subvencionadas dentro do marco do programa "Erasmus+".

Tamén dous profesores terán acceso a mobilidades para a formación dentro do mesmo programa. O proxecto dispón dun presuposto adxudicado de 7.340 €.

Un alumno do noso centro recibe o premio extraordinario de FP.

O alumno Jesús Regal Rodríguez, do ciclo superior de xestión forestal e do medio natural, ven de acadar o "Premio extaordinario de ciclo superior de FP 2016/2017", outorgado pola consellería de educación.

Dende o centro queremos felicitalo pola obtención deste premio e desexarlle moito éxito na sua carreira profesional.

Nova na "Voz de Galicia".

Anuncio na web da consellería.

Erasmus+ e Proxectos europeos

O noso IES atópase asociado ao Consorcio Erasmus+ da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa.

No arquivo adxunto poderás descargar o "ERASMUS POLICY STATEMENT"

Prema aquí para ter máis información: Erasmus+

Para crear o teu propio Curriculum vitae "CV Europass" preme na seguinte ligazón.

Calendario de probas de acceso a ciclos medio e superior de FP. Convocatoria 2018

Accede a toda a información sobre as probas de acceso a ciclos medio e superior de FP nas seguintes ligazóns:

Información xeral

Acceso a ciclo medio