AVISOS FAMILIAS

AVISO IMPORTANTE ALUMNADO 4ºESO

OS HISTORIAIS ACADÉMICOS DOS ALUMNOS QUE REMATARON 4ºESO PODERANSE RECOLLER EN SECRETARÍA A PARTIR DO LUNS DÍA 16 DE XULLO

AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR curso 2018-19

Xa se pode consultar a relación provisional de admitidos e de excluidos no Fondo Libros 2018-19

STEMweek 2018

Xa se poden solicitar as axudas para a realización de actividades formativas STEM en lingua inglesa, STEMweek, no ano 2018, en réxime de concorrencia competitiva, destinada ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos. O prazo de presentación de solicitudes remata o 12 de xullo de 2018. Toda a información AQUÍ

AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR curso 2018-19

Lémbrase que o prazo para presentar as solicitudes de axudas para adquirir libros de texto e material escolar remata o vindeiro 22 de xuño de 2018 (este incluído)

Información completa AQUÍ

Fotografías GRADUACIÓN 2ºBAC PROMOCIÓN 2018

Xa temos o enlace á galería de fotos, enviado por Enrique Blanco, o fotógrafo do acto de graduación de 2ºBAC

CIRCULAR FAMILIAS - INSTRUCCIÓNS FIN DE CURSO 2018

No día de hoxe enviouse, a través dos alumnos, unha circular informativa ás familias con información sobre o fin de curso e a entrega de libros de texto ao fondo solidario, así como a folla para a solicitude de transporte e comedor.

Para acceder a ditos documentos premer AQUÍ

AVISO ALUMNADO 2º BACHARELATO

As tarxetas coas cualificacións das probas ABAU chegarán ao centro aproximadamente entre o 25-28 de xuño (anteriormente serán notificadas vía correo electrónico a cada interesado).

Publicaremos na web o aviso de recollida en canto as teñamos no instituto.

Se tedes de nota media 8,75 nos dous cursos de bacharelato, podedes optar aos premios extraordinarios de bacharelato.

Podedes facer a solicitude en liña na sede electrónica da Xunta de Galicia  ou presencialmente, en calquera dos lugares en rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común.

O impreso podedes sácalo na sede electrónica ou pedilo en Administración do instituto.

AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR curso 2018-19

Aberta a convocatoria de axudas para adquirir libros de texto e material escolar.

Información completa AQUÍ

ADMISIÓN CURSO 2018-19 - Listaxes definitivas de admitidos e non admitidos

Xa están publicadas as listaxes definitivas de admitidos e non admitidos no bloque de ADMISIÓN CURSO 2018-19.

Tamén se pode acceder directamente dende AQUÍ

3ª Circular informativa GRADUACIÓN 2º BACHARELATO

No día de hoxe repartiuse aos alumnos/as de 2ºBAC, unha terceira circular para as súas familias con nova información e instruccións sobre a graduación.

Pódese acceder á devandita CIRCULAR premendo no link en vermello