Alumn@s protagonistas

Mensaxe Nadal

Estimadas familias: rematamos o primeiro trimestre mantendo un ensino presencial no que case ninguén cría cando comezamos o curso. Actualmente non temos ningún alumno enfermo de coronavirus nin en corentena. Gran parte destes bos resultados son debidos ao seu apoio e sentido da responsabilidade, cumprindo os protocolos e colaborando connosco no cumprimento dos seus fillos/as.

Queremos darlles as GRAZAS.

Que pasen un tranquilo e seguro Nadal

O“TeamEBA” premiado no CanSAT

O“TeamEBA” do IES Eduardo Blanco Amor de Culleredo recibiu o segundo premio na categoría de difusión da fase galega do Certame de Proxectos Espaciais CanSat.

Noraboa!!

Máis información aquí

O IESEBA participará no CanSat da Axencia Espacial Europea

O proxecto CanSat (satélite lata), promovido pola Axencia Espacial Europea (ESA), é un proxecto espacial a pequena escala. Consistente na simulación dun satélite real integrado no volume e a forma dunha lata de refrescos onde o alumnado deberá ser capaz de introducir os principais subsistemas dun satélite real, como a alimentación eléctrica, os sensores e un sistema de comunicacións en directo coa base en terra.

Logo de realizado o CanSat e exposto ante os xuíces as súas características e misións, procédese ao seu lanzamento a unha altitude aproximada de un kilómetro, normalmente cun cohete, e entón comeza a súa misión: recoller datos ou executar un experimento científico, transmitilos á estación base, lograr unha aterraxe sen danos e a posterior análise, e exposición, dos datos recopilados durante o descenso.

O EBACANSAT, formado por 7 alumnos e alumnas de TIC II, coordinados por Angel Acción e coa colaboración de Gumersindo Fernández dende Tecnoloxía Industrial II, participará na Competición Autonómica Galega que terá lugar o vindeiro 21 de marzo no Aeródromo de Rozas en Castro de Rei (Lugo). "Se imos ou non á competición nacional e logo á europea, xa se verá. Ilusión non falta".

Vídeo Resume do CANSAT 2018

MENCIÓN AO NOSO CENTRO

Outra mención ao noso centro e aos resultados académicos do noso alumnado

Publicado en El Mundo o 08-12-2019

Pulsar ma imaxe para acceder ao artigo completo

Premios Extraordinarios de Bacharelato curso 2018-2019

O alumno do noso centro, Iván Lado Canosa,  recibiu un dos 20' Premios Extraordinarios de Bacharelato

Estamos moi orgullosos

Noraboa!

Pulsar na imaxe para acceder á relación publicada no DOG

FELICITACIÓN DO CONCELLO

O CONCELLO DE CULLEREDO ENVIOU VÍA TWITTER UNHA FELICITACIÓN AO NOSO CENTRO E AO NOSO ALUMNADO POLOS RESULTADOS OBTIDOS NAS PROBAS ABAU

ESTAMOS MOI ORGULLOSOS

Pulsar ma imaxe para acceder ao twitt

O IESEBA ENTRE OS 21 MELLORES

Noraboa ao noso alumnado que fai que o traballo que desenvolvemos conxuntamente, se vexa recompensado cuns resultados máis que satisfactorios.

Como se pode ver na imaxe de La Voz de Galicia de hoxe, o IES Eduardo Blanco Amor está entre os 21 centros con mellores notas nas probas ABAU de Galicia.

(Premer na imaxe para ampliar)

DESPEDIDA PROMOCIÓN DE 2ºBAC 2019

Parabéns ao noso alumnado de 2º de bacharelato!!

Aprobastes o 100% dos sesenta que vos presentastes en xuño, vinte superastes o 11 e cinco superastes o 13. Isto aumenta enormemente as vosas posibilidades de estudar o que desexedes. É o xusto premio polo esforzo realizado.

Alegrámonos deste éxito compartido e animámosvos a seguir traballando polas vosas metas.

Moita sorte

Ata sempre!!!