Alumn@s protagonistas

O IESEBA acada o 1º premio do concuro "Inventa en Galego con AppInventor"

Os alumnos Andrés Pérez e Samuel Uxío Rodríguez, coordinados polo seu profesor Ángel Acción, acadaron o primeiro premio na cuarta edición do certame Inventa en galego.

Pódese acceder dende aquí á nota de prensa de La Opinión

GRADUACIÓN 2ºBAC PROMOCIÓN 2018

O pasado 18 de maio celebrouse no Hotel Finisterre o acto de graduación dos nosos alumnos de 2ºBAC.  Pódese acceder á nota de prensa premendo na imaxe.

PARABÉNS RAPACES!!!

Gañadores Matemáticas na Raia 2018

Os alumnos de 3ºESO-B resultaron gañadores do IV Concurso Matemáticas na Raia.

Nesta edición, realizaron a proba máis de 400 alumnos galegos, resolvendo entre todos os da aula 5 problemas. O premio é unha fin de semana lúdico-matemático para toda a aula en Esposende- Portugal.

PARABÉNS AOS GAÑADORES E A SÚA PROFESORA TAMARA FERNÁNDEZ!!

OLIMPIADA MATEMÁTICA 2018

A alumna do noso centro, Júlia Misaki Anguera Zemba (4ºESO-C),  recibiu unha mención de honra na Olimpiada Matemática Galega

¡Noraboa!

Pulsar na imaxe para ampliar.

OLIMPIADA MATEMÁTICA 2017

O pasado xoves 27 de Abril tivo lugar a Olimpiada Matemática Galega 2017 para o alumnado que cursa 2º da ESO na Comunidade Autónoma de Galicia. Organizada por AGAPEMA (Asociación Galega do Profesorado de Educación Matemática), a convocatoria trata de promover a ensinanza e a aprendizaxe das Matemáticas a través da Resolución de Problemas.

Este ano, a representación do noso centro foi da man de dous alumnos de 2º B, Marín Insua Gómez e Xesús Patiño Martínez, que se presentaron á primeira fase no IES Otero Pedrayo. Á espera dos resultados, afrontaron con ilusión esta actividade e recibiron un primeiro diploma pola súa participación.

Dende a dirección, o profesorado e os compañeiros dámoslle a noraboa!

alumn@s protagonistas

A Asociación Galega do Profesorado de Educación Matemática (AGAPEMA) en colaboración coa Fundación Barrié convocaron os seguintes concursos nos que obtiveron premios alumnas do noso centro:

IV Concurso de  Esopias

Paula Taibo Suárez (1ºESO-B) ca esopía Ana y Luis y Jaime na categoría:

Educación Primaria e primeiro ciclo da ESO

Lucía García Castro (1ºESO-C) ca esopía Sol y luna o calor na categoría:

Obra máis votada na web

VII Certame de  Matmonólogos

Carmen Sánchez Rodríguez (2ºESO-B) ca obra El infinito na categoría:

Obra máis votada na web.

Os premios foron entregados o día 22 de abril durante a celebración da

XI Feira Matemática 2017 en PALEXCO.

Máis información premendo nas imaxes e seguindo os links en vermello.

Alumn@s protagonistas

Os nosos alumn@s protagonistas:

Júlia Misaki Anguera Zemba (3ºESO-B),

Irene Losada Bestilleiro (4ºESO-A) e

Alejandro Fernández Marzoa (4ªESO-B),

saen na Voz de Galicia.

Preme na imaxe para acceder á publicación.

Alumn@s protagonistas

Júlia Misaki Anguera Zemba (3ºESO-B) quedou no segundo posto (con 38 puntos, a só dous do primeiro), de 1346 participantes, do XXIX Open Matemático, celebrado o pasado xoves 23 de febreiro que, en Galicia, tivo lugar na Facultade de Matemáticas de Santiago.

Pódese ver máis información no seguinte link.

¡Noraboa!

Alumn@s protagonistas

1. Irene Losada Bestilleiro (4ºA) e Alejandro Fernández Marzoa (4ªB) foron 2 de entre os 1000 candidatos que conseguiron unha das 80 prestixiosas becas da Fundación Amancio Ortega para cursar 1º de bacharelato en Canadá. ¡Noraboa!

2. Os alumnos Yannick Juncal García (1ºBAC-C) e Noelia Bacariza Moreno (4ªESO-C) participaron nun programa da TVG que podedes ver no seguinte enlace

3. Xa temos o fallo do xurado do concurso de fotografía de Nadal:

4. Comenzamos campaña de limpeza. Máis información no arquivo adxunto. Iremos colgando imaxes da recollida de lixo no apartado CAMPAÑA LIMPEZA 2017 dentro do bloque ALUMNADO. Tamén se pode acceder dende aquí.

5. Estanse a colgar as fotos das actividades deste curso. Podedes acceder dende o apartado RESEÑAS ACTIVIDADES que se atopa dentro do menú ACTIVIDADES da esquerda. Tamén podedes facelo directamente dende aquí.