Artes Plásticas

EPVA e Debuxo Técnico

Departamento Artes Plásticas

MEMBROS DO DEPARTAMENTO:

Marisa Calvete de la Iglesia (Xefa Departamento)

Julia Ferreiro López

OUTRA INFORMACIÓN DE INTERESE:

Ilustraciones de canciones y poemas

Ilustraciones para canciones y poemas.Alumnos de 3º.Curso 2011-2012 on PhotoPeach

Actividades artísticas en 4º de ESO

4º D en plena producción artística on PhotoPeach

Información sobre o exame extraordinario de maio.Pendentes de 1º de ESO

No arquivo adxunto pódese atopar información de interese para os alumnos pendentes de 1º de ESO que se presenten á próxima convocatoria extraordinaria.

Información sobre o exame extraordinario de maio.Pendentes de 1º de ESO

Concurso de fotografía

O Concello de Culleredo convocou por segunda vez o concurso de fotografía sobre Medioambiente no Concello , para os alumnos de 3º e 4º de Eso.Trátase de recoller os aspectos positivos e negativos , boas e malas prácticas medioambientais no noso Concello.

Aos alumnos que participen , teráselles en conta coma traballo da materia.Para máis información , falade con Nacho ou Lola.

Se queredes participar , mandade tres fotografías por alumno  como máximo ao seguinte enderezo , poñendo como título o voso nome e 1ºapelido , e o curso.

plasticaeba@gmail.com

Láminas da 2ª entrega 1º e 3º de ESO

Os alumnos que presentaron a 1ª entrega de láminas , deberán presentar a 2ª despois de Semana Santa.Nos seguintes archivos adxuntos está a relación de ditas láminas.