Avisos 2ºBAC

Avisos alumnado 2º Bacharelato

Premios extraordinarios de bacharelato curso 2019/20.

Dende o día 23 de xullo, e durante un mes, está aberto o prazo para a presentación de solicitudes aos premios extraordinarios de bacharelato correspondentes ao curso 2019/20. Máis información nos seguintes links:

AVISO ALUMNADO 2º BACHARELATO: INDICACIÓNS

INSTRUCIÓNS FIN DE CURSO 2ºBACHARELATO 19-20: CONVOCATORIA XUÑO premer AQUÍ

Consultar AQUÍ indicacións cos pasos a seguir unha vez recibidas as notas finais de 2ºBACHARELATO.

Pódese ver AQUÍ un modelo de pagamento de taxas cos códigos a cubrir.

RESULTADOS CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA ABAU 2019

Aínda que digan que segundas partes nunca foron boas, temos que felicitar ao noso alumnado que se presentou á convocatoria extraordinaria das ABAU por ter superado todos a proba.

Parabéns!!!

AVISO ALUMNADO 2º BACHARELATO-INDICACIÓNS PROBAS EXTRAORDINARIAS

Consultar AQUÍ indicacións das  PROBAS EXTRAORDINARIAS de 2ºBAC

AVISO ALUMNADO 2ºBAC: CONVOCATORIA ABAU ORDINARIA

LUGAR   ETS DE ENXEÑEIROS DE CAMIÑOS, CANAIS E PORTOS
    CAMPUS DE ELVIÑA – A CORUÑA
DATAS   12, 13 e 14 DE XUÑO
PRESENTACIÓN   MÉRCORES 12 de xuño, ÁS 9.00 h.
    Reunión con Sol Iglesias(profesora acompañante) o Mércores 12 de xuño ás 8.40 h na porta de entrada da ETS de Enxeñeiros de Camiños.

AVISO ALUMNADO 2º BACHARELATO-CALENDARIO EXAMES EXTRAORDINARIOS

Xa se pode consultar AQUÍ o calendario de EXAMES EXTRAORDINARIOS de 2ºBAC

AVISO ALUMNADO 2º BACHARELATO

O calendario de EXAMES EXTRAORDINARIOS de 2ºBAC, publicarase nesta páxina web o luns día 27 de maio.

CALENDARIO FINAL DE CURSO 2ºBACHARELATO

Toda a información sobre o calendario final de curso e outras indicacións importantes para o alumnado de 2º de bacharelato no curso 2018/2019 no seguinte LINK

Premios Extraordinarios de Bacharelato curso 2018-2019

Dende o día 29 de abril, e durante un mes, está aberto o prazo para a presentación de solicitudes aos premios extraordinarios de bacharelato correspondentes ao curso 2018/19. Máis información nos seguintes links:

AVISO ALUMNADO 2º BACHARELATO

Todos os alumnos PROMOCIONADOS en 2ºBAC, teñen que pasar por ADMINISTRACIÓN en canto lles fagan entrega dos boletíns, para recibir información sobre as PROBAS ABAU, información tamén dispoñible nesta web no apartado correspondente, e da solicitude do TÍTULO