AVISO ALUMNADO 2º BACHARELATO

O calendario de EXAMES EXTRAORDINARIOS de 2ºBAC, publicarase nesta páxina web o luns día 27 de maio.

AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR curso 2019-20

Aberta a convocatoria de axudas para adquirir libros de texto e material escolar.

O prazo para presentar as solicitudes permanecerá aberto dende o 21 de maio ata o próximo día 21 de xuño.

Información completa AQUÍ

CALENDARIO FINAL DE CURSO 2ºBACHARELATO

Toda a información sobre o calendario final de curso e outras indicacións importantes para o alumnado de 2º de bacharelato no curso 2018/2019 no seguinte LINK

El IESEBA en el CINEDFEST de Canarias

El equipo de rodaje de Kilita agradece la ayuda prestada por la comunidad educativa durante la grabación del thriller y comparte el resultado final (clicando en la imagen de la derecha) en el canal del Festival Educativo de Cine organizado por el Gobierno de Canarias. Os animamos a verlo así como al resto de participantes.

Podéis votar hasta el 26 de mayo y os recomendamos ver a la competencia:

Sección Canarias.

Sección Península.

Toda la información en CINEDFEST.

El Club de Ciencia en el Dia de la Ciencia en la Calle

El pasado 4 de mayo se celebró el XXIV Día de la Ciencia en la Calle en el Parque de Santa Margarita de A Coruña y allí nos fuimos representando a nuestro centro y a compartir nuestras experiencias científicas. Bueno, y a pasar un buen día, conocer gente, ver otros stands, jugar, ...

El caso es que ha sido todo un éxito. Para el profesorado ver como chicas y chicos se pasaron el día explicando el funcionamiento de nuestra casa domótica a todo el mundo, grandes y pequeños, que venían atraídos por el tamaño y detalle de nuestra maqueta. Para el alumnado participante por descubrir sus capacidades divulgativas y amenizadoras de los concursos de apuestas que preparamos para los ensayos de carga, hasta la rotura, de las estructuras realizadas en Tecnología de 2º ESO; ¡qué pasada!, la gente venía a las horas programadas de los ensayos de rotura por disfrutar de la emoción, y por apostar; ¡una estructura solo cedió cuando se subieron encima Juan, un señor de 120 kg. y un niño!

Intentaremos preparar una muestra de lo allí vivido en el hall de nuestro instituto en la última semana de clase.

Si quieres ver el Folleto con todos los centros participantes en la feria clica en la imagen del cartel (nuestro centro está en la página 48)

Para ver las fotos clica en la siguiente (todos los participantes cuentan con autorización para la cesión de derechos de imagen):

AXUDAS FORMACIÓN LINGUAS EXTRANXEIRAS 2019- LISTAXES PROVISIONAIS

Publicación das listaxes provisionais de alumnado seleccionado e suplente ordenados por puntuación, e a listaxe de solicitudes que, unha vez validadas, precisan de remisión de documentación

A posición nas listaxes estará condicionada ás posibles reclamacións e, no seu caso, á presentación da documentación requirida, podendo variar entre estas listaxes e as definitivas.

Ábrese un prazo de 10 días naturais para que os/as solicitantes, que así o desexen, formulen reclamacións e, no seu caso, remitan a documentación refirida.

Estas listaxes, así como as instrucións correspondentes, poderán consultarse na páxina web do programa (http://www.edu.xunta.es/axudasle)

CAMPAÑA LIMPEZA 2019

Comezamos a campaña de limpeza 2019. Iremos colgando imaxes no album ao que se pode acceder dende o menú CAMPAÑA LIMPEZA dentro do bloque ALUMNADO.

Seccións Bilingües 2019-20

Xa está aberto ata o 5 de xuño o prazo para solicitar incorporarse a unha sección bilingüe o curso próximo.

As persoas interesadas deberán pedir en administración a información e os impresos correspondentes ou descargalos directamente nesta páxina web. no bloque de SECCIÓNS BILINGÜES CURSO 2019-20

Iranse actualizando os enlaces nas datas que se indican.

Tamén se pode acceder directamente dende AQUÍ

CONCURSO LETRAS GALEGAS 2019

CONCURSO DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2019:

FAI A TÚA CAMISETA

PARA ACCDEDER ÁS BASES DO CONCURSO PREMER NA IMAXE

O DÍA 16 DE MAIO TODOS/AS TRAEREMOS AO INSTITUTO AS CAMISETAS POSTAS!!!

O departamento de normalización e galego agradace a colaboración á ANPA, ao equipo directivo, ao departamento de Plástica, á Bilioteca, titores/as e todas aquelas persoas que dalgún xeito fan posible esta actividade.

MOITAS GRAZAS A TODOS/AS, sen a vosa comprensión e colaboración esta actividade non sería posible.

CONCURSO AVIÓNS DE PAPEL 2019 - GAÑADORES

GAÑADORES DO I CONCURSO DE VOO DE AVIÓNS DE PAPEL:

1º Fabián Lago Caamaño 4ºESO-A

2º Daniel García Castaño 4ºESO-A