PARTICIPA!! Timbre da semana

Queres participar na selección do timbre da semana?

Envía o arquivo da canción en formato mp3 por mail a ies.blanco.amor.culleredo@edu.xunta.es con asunto: timbre da semana.

Soará por orde de petición.

Gracias por colaborar!!!!

DESMENTIDO COVID

A través dalgúns correos soubemos que se está difundindo entre as familias unha información que é absolutamente falsa, relativa ao número de afectados por COVID neste centro.

A realidade é que, a día de hoxe, Sanidade  unicamente nos confirmou un caso positivo.

Posteriormente soubemos doutro caso a través da familia do enfermo/a, pero que aínda non foi confirmado por Sanidade.

En ambas as situacións non había ningún risco para ningún membro da nosa comunidade educativa. Por iso Sanidade non puxo en corentena a ningunha persoa, nin nos pediu informes sobre seguimento do protocolo.

Pedímoslles que non dean crédito a informacións non contrastadas e irresponsables, e que permanezan tranquilos ata que nós contactemos cos afectados seguindo as instrucións de Sanidade se aparecese algún novo positivo ou houbese que poñer en corentena a algunhas persoas.

Para coñecer como están afectados  os centros de ensino de Galicia polo coronavirus poden consultar o seguínte enlace: https://www.edu.xunta.gal/portal/medidas-coronavirus

De todos os xeitos, se teñen algunha dúbida poden dirixirse ao correo do centro: ies.blanco.amor.culleredo@edu.xunta.es, ou ao do equipo Covid equipo.covid@iesblancoamor.com, onde lles será debidamente aclarada.

Teñan en conta tamén, que diariamente recibimos moitas consultas e non todas poden responderse coa inmediatez que nos gustaría.

Un cordial saúdo

Carmen  Rodríguez- Trelles  Astruga

Coordinadora do Equipo Covid

UN CLIC PARA EL COLE

Compra como sempre,  Amazon doará o 2,5% do teu gasto ao centro educativo que ti elixas en forma de crédito virtual sen custo algún para ti.

É moi sinxelo:

Elixe o noso centro

Inicia sesión coma sempre e fai a túa compra!!

Horario de servizo de préstamo da BIBLIOTECA

O servizo de préstamo farase nos recreos respectando os turnos establecido polo protocolo COVID:

Comprendemos as molestias de ter que cinguirse ao horario, pero recordade que son medidas de seguridade que todos temos que repectar.

Grazas pola vosa colaboración!

APERTURA BIBLIOTECA

A partir de hoxe luns 5 de outubro de 2020, a biblioteca estará aberta nos recreos para servico de préstamos.
Toda a información sobre normas e horarios está no noso blog".

TIMBRE DA SEMANA

Como cada curso, xa podedes consultar os temas que escoitamos durante os cambios de clase cada semana, no bloque "Alumnado", na columna da esquerda, menú "Timbre da semana"

HORARIOS GRUPOS

Xa se poden consultar os horarios por grupos no bloque "Alumnado", na columna da esquerda, menú "Horario de grupos" e pinchando no grupo correspondente.

Tamén se pode acceder directamente dende AQUÍ

HORARIO CURSO 2020-2021

A partir do 28 de setembro as clases impartiranse no seu horario habitual, de 08:30 a 14:10 pola mañá, e os luns pola tarde de 16:20 a 18:00.

Funcionará o transporte escolar e o comedor subvencionado pola Xunta.