Fálame da emigración

Afundación publica os traballos dos nosos alumnos  sobre as historias de vida dos seus maiores na emigración.

TALLER DE TEATRO

O vindeiro luns 2 de marzo teremos unha master class co prestixioso grupo de teatro El Ruiseñor. Será nos dous recreos na biblioteca.

Comezamos en abril as clases de teatro. Anímate a participar!

Máis información no seguinte LINK

CHARLA BIEITO RUBIDO 2020

Bieito Rubido veu ao noso instituto o pasado venres 7 de febreiro para dar unha charla aos alumnos de cuarto da ESO sobre a importancia do estudo, a lectura, a información veraz, o pensamento crítico e os valores humanos; en definitiva, unha invitación a reflexionar sobre as estratexias para lograr o éxito a nivel profesional e persoal.

Premer na imaxe para acceder ao álbum de fotos.

FALEMOS DE EMIGRACIÓN (2ª parte)

O pasado xoves, 30 de xaneiro de 2020,tivemos a 2ª parte da actividade "Falemos da emigración". Nesta ocasión foron os nosos rapaces/as os que investigaron e contaron as historias da emigración das súas familias ou coñecidos.

«Fálame da emigración» é un programa interxeracional que se insire na liña estratéxica «O valor da experiencia», da área de Envellecemento Activo de Afundación.

A experiencia na emigración será o fío condutor do diálogo interxeracional, articulado a través de dous encontros nos centros educativos, precedidos cada un deles dun traballo preparatorio por parte do alumnado e dos maiores. A través dos encontros, maiores e mozos e mozas compartirán experiencias, opinións, coñecementos, traballo e emocións, establecendo relacións significativas baseadas na reciprocidade e o recoñecemento mutuo.

Na imaxe da esquerda podemos ver a publicación no "El Ideal Gallego" do día 31-01-20

Premendo nas fotos pódese acceder ao álbum con máis imaxes

AVISO PENDENTES 2019-2020

Con motivo de que o 2 de abril de 2020 estaremos en viaxe de estudos, o Departamento de Matemáticas modifica a data para a realización da 2ª proba de pendentes do alumnado de 4ºESO , que será o día 26 de marzo de 2020 na Sala de Usos Múltiples de 09,20 a 10,30 horas.

CHARLA DOAZÓN DE ÓRGANOS 2020

O pasado mércores, día 22 de xaneiro, o alumnado de 4ºESO dos grupos B e D asistiu a unha charla sobre a doazón de órganos a cargo de representantes do Centro de Coordinación de Transplantes do CHUAC.

VISITA MUSEO BBAA e ALBERGUE PADRE RUBINOS 2020

O pasado venres, día 24 de xaneiro, os departamentos de Historia e Plástica organizaron co alumnado de 4ºESO dos grupos C e D, unha visita ao Albergue do Padre Rubinos e ao Museo de Belas Artes de A Coruña, onde se achegaron as obras alí expostas centrándose dun xeito especial na sala de grabados de Goya, participando logo os alumnos/as nun taller de grabados para familiarizarse con esta técnica.

CONCURSOS ENTROIDO 2020

CONCURSO DE CARTEIS   CONCURSO DE DISFRACES

PREME NAS IMAXES PARA AMPLIAR

O IESEBA participará no CanSat da Axencia Espacial Europea

O proxecto CanSat (satélite lata), promovido pola Axencia Espacial Europea (ESA), é un proxecto espacial a pequena escala. Consistente na simulación dun satélite real integrado no volume e a forma dunha lata de refrescos onde o alumnado deberá ser capaz de introducir os principais subsistemas dun satélite real, como a alimentación eléctrica, os sensores e un sistema de comunicacións en directo coa base en terra.

Logo de realizado o CanSat e exposto ante os xuíces as súas características e misións, procédese ao seu lanzamento a unha altitude aproximada de un kilómetro, normalmente cun cohete, e entón comeza a súa misión: recoller datos ou executar un experimento científico, transmitilos á estación base, lograr unha aterraxe sen danos e a posterior análise, e exposición, dos datos recopilados durante o descenso.

O EBACANSAT, formado por 7 alumnos e alumnas de TIC II, coordinados por Angel Acción e coa colaboración de Gumersindo Fernández dende Tecnoloxía Industrial II, participará na Competición Autonómica Galega que terá lugar o vindeiro 21 de marzo no Aeródromo de Rozas en Castro de Rei (Lugo). "Se imos ou non á competición nacional e logo á europea, xa se verá. Ilusión non falta".

Vídeo Resume do CANSAT 2018

VISITA MUSEO BBAA e COCIÑA ECONÓMICA 2020

O pasado venres, día 17 de xaneiro, o alumnado de 4ºESO dos grupos A e B, fixeron unha visita ao Museo de Belas Artes e a Cociña Económica.