BOLSAS E AXUDAS

AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR curso 2019-20

Aberta a convocatoria de axudas para adquirir libros de texto e material escolar.

O prazo para presentar as solicitudes permanecerá aberto dende o 21 de maio ata o próximo día 21 de xuño.

AXUDAS FORMACIÓN LINGUAS EXTRANXEIRAS 2019- LISTAXES PROVISIONAIS

Publicación das listaxes provisionais de alumnado seleccionado e suplente ordenados por puntuación, e a listaxe de solicitudes que, unha vez validadas, precisan de remisión de documentación

A posición nas listaxes estará condicionada ás posibles reclamacións e, no seu caso, á presentación da documentación requirida, podendo variar entre estas listaxes e as definitivas.

Ábrese un prazo de 10 días naturais para que os/as solicitantes, que así o desexen, formulen reclamacións e, no seu caso, remitan a documentación refirida.

Estas listaxes, así como as instrucións correspondentes, poderán consultarse na páxina web do programa (http://www.edu.xunta.es/axudasle)

AXUDAS FORMACIÓN LINGUAS EXTRANXEIRAS 2019

Publicada hoxe, 20-02-2019, a orde do 4 de febreiro de 2019 pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2019, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva.

O prazo para a presentación de solicitudes será dun mes, contado a partir do día seguin-te ao da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia.

Orde do 4 de febreiro de 2019 (DOG)

Extracto da Orde do 4 de febreiro de 2019 (DOG)

A información sobre este programa, así como a aplicación "en liña" que se refire na convocatoria, atoparase na páxina web http://www.edu.xunta.es/axudasle.

AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR curso 2018-19

Publicadas as listaxes definitivas de asignación de Fondo Libros.

En cumprimento da Lei de protección de datos, poderanse consultar no vestíbulo do centro e a través da sede electrónica e identificándose previamente

AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR curso 2018-19

Xa se pode consultar a relación provisional de admitidos e de excluidos no Fondo Libros 2018-19

STEMweek 2018

Xa se poden solicitar as axudas para a realización de actividades formativas STEM en lingua inglesa, STEMweek, no ano 2018, en réxime de concorrencia competitiva, destinada ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos. O prazo de presentación de solicitudes remata o 12 de xullo de 2018. Toda a información AQUÍ

AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR curso 2018-19

Lémbrase que o prazo para presentar as solicitudes de axudas para adquirir libros de texto e material escolar remata o vindeiro 22 de xuño de 2018 (este incluído)

Información completa AQUÍ

Premios extraordinarios de bacharelato curso 2017/18.

Dende o día 2 de maio, e durante un mes, está aberto o prazo para a presentación de solicitudes aos premios extraordinarios de bacharelato correspondentes ao curso 2017/18. Máis información nos seguintes links: