Tecnoloxía

Departamento de Tecnoloxía

MEMBROS DO DEPARTAMENTO:

Angel Acción Lamas (Xefe Departamento)

Avelino Amigo Romero

Gumer Fernández Fernández

Juan Luis Naveira Bellón

OUTRA INFORMACIÓN DE INTERESE:

TECNODIVERSIDAD EXTREMEÑA

Clica en la imagen y accede a la página de "tecnodiversidad extremeña" donde podrás realizar acitivades de formación con autoevaluacion sobre distintos temas tecnológicos.

Muy entretenido. Pruébalo

O IESEBA no concurso PalabrasSinPapel 2015

Logo da boa experiencia do ano pasado na primeira edición do concurso de videopoemas Palabrasinpapel, organizado polo Concello da Coruña e Polisemias, onde obtivemos o primeiro premio co traballo de María, Carol e Celia "Mundo de Papel", xa podemos iros amosando a participación desta segunda edición:

Esta lista de reprodución irá actualizándose segundo vaiamos rexistrando na páxina oficial os videopoemas participantes.

Equipos que xa figuran na lista de reprodución ordeada:

1. Brais Ramos e Javier Sandá.
  2. Diego del Moral, Pablo Ben e Bryan Rodríguez.
  3. Sara Catoira, Mar González e Catarina González.
  4. María Domínguez, Iria González e Nerea Sánchez.
  5. Joel Costoya e Iván Lorenzo.
  6. Celia García e Ainhoa Pallares.
  7. Sandra Rivadulla, Sarai Sánchez e María Touriñán.
  8. Lautaro Requejo Buzzano.
  9. Lidia Rañales Rodríguez
  10. Claudia Priegue, David Corral e Pablo García.
  11. Iván Camino, Brais Gómez e Marco Iglesias.
  12. Amina Delafuente, Icía Sánchez e Laura Patiño.
  13. Diego López, Nicolás Garea e Pablo Suárez.
  14. Eva Marcote, Nuria Mir e Rosalía Ortega.
  15. Julia Misaki Anguera, Selva Gijón e Clara Mosquera.
  16. Nicolás Anido, Damián Caamaño e Guillermo Galán.
  17. Marta Infante, Andrea Robado e Sandra Gómez.
  18. Andrea Guerra e Alejandra M. Quintela.

Polisemias xa ten na súa canle de YouTube a lista de reprodución dos vídeos participantes nesta edición 2015.

Gala Palabrasinpapel 2015. Ágora de A Coruña, 26 de marzo, 12:00 horas.

Coruña a escena incluye también un concurso escolar de videopoemas, organizado por Polisemias en colaboración con el Ayuntamiento, en el que han participado más de 300 alumnos de Secundaria. La muestra de los trabajos será el día 26 a las 12.00 horas en el Ágora y en ella se verán “poemas clásicos y también propios, pero la mayoría con música original e imágenes poderosas”, explicó el concejal de Educación, Francisco Mourelo. (Extracto do artigo publicado no diario "El Ideal Gallego" o día 17 de marzo de 2015.

Xa temos aquí a lista de reprodución dos finalistas, producións que se visionaron na Gala e que amosan un aumento notable da calidade respecto da convocatoria do ano pasado. Quixera salientar a importancia cada vez maior da produción propia e, cando non, do emprego de obras licenciadas con Creative Commons que respectan a propiedade intelectual, é un longo camiño pero xa estamos nel.

Destacar os temas de implicación social, os emocionais ou persoais, a inclusión de efectos propios do móbil (aparentan moito e son moi sinxelos -como o Prezi-) e, sobre todo, o aproveitamento das competencias que cada un ten para un bo traballo colaborativo.

Déixovos a lista de reprodución xa pero avísovos que un dos máis impactantes non está, se o atopo engádoo á lista.

E rematamos esta entrada recoñecendo erros e pedindo perdón aos seguintes autores que por razóns alleas a eles non chegaron a participar no concurso pero si realizaron un meritorio traballo que recoñecemos eiquí:

Exposición GALICIA INDUSTRIAL

Ligazón aos carteis por etapas da exposición Galicia Industrial. Abre en xanela nova.Xa podes descubrir o que agocha a Exposición GALICIA INDUSTRIAL ubicada na entrada do instituto ata o Entroido, un traballo dirixido por un equipo de tecnólogas e realizado polo seu alumnado de secundaria co patrocinio da Fundación Barrié.

Un proxecto cooperativo e colaborativo no que a organización e coordinación de 7 profesoras e 3 institutos pode verse nesta imaxe.

Non nos esquecemos daqueles para os que si non se move e non ten botóns non lles chama a atención, proba os recursos interactivos deste Aula Virtual entrando como convidado.