RESEÑAS actividades

VISITA MUSEO BBAA e COCIÑA ECONÓMICA 2020

O pasado venres, día 17 de xaneiro, o alumnado de 4ºESO dos grupos A e B, fixeron unha visita ao Museo de Belas Artes e a Cociña Económica.

Premer na imaxe para acceder ao álbum de fotos.

ACTIVIDADES NADAL 2019

Xa está dispoñible o álbum de fotos das actividades realizadas este Nadal, premer na imaxe para acceder.

FALEMOS DE EMIGRACIÓN

Hoxe, 19 de decembro de 2019, catro persoas viñeron a contarnos a súa historia de vida na emigración.

«Fálame da emigración» é un programa interxeracional que se insire na liña estratéxica «O valor da experiencia», da área de Envellecemento Activo de Afundación.

A experiencia na emigración será o fío condutor do diálogo interxeracional, articulado a través de dous encontros nos centros educativos, precedidos cada un deles dun traballo preparatorio por parte do alumnado e dos maiores. A través dos encontros, maiores e mozos e mozas compartirán experiencias, opinións, coñecementos, traballo e emocións, establecendo relacións significativas baseadas na reciprocidade e o recoñecemento mutuo.

Asistiron os alumnos de 4º C de ESO. Esta actividade forma parte do proxecto de educación na solidariedade promovido pola BIBLIOTECA do IES Blanco Amor

Premendo na foto pódese acceder ao álbum coN máis imaxes e un vídeo

CONCERTO NADAL 2019

O Grupo Instrumental Diazeuxis

SAÚDA

á comunidade escolar do IES Eduardo Blanco Amor

e vos desexa unhas Felices Festas de Nadal

e un próspero Ano Novo.

Esperámosvos na biblioteca do instituto

este xoves, día 19 de decembro, a las 13:20 h.

Premendo na imaxe pódese acceder ao programa

MERCADIÑO SOLIDARIO 2019

ADEMAIS ESTES DÍAS A BIBLIOTECA TERÁ UNHA PEQUENA EXPOSICIÓN DE LIBROS E PELÍCULAS SOBRE O VALOR DA SOLIDARIEDADE POR SI A RAPAZADA ESTÁ INTERESADA EN LEVALOS Á SÚA CASA.

VISITA AO MUNCYT 4ºESO 2019

O pasado martes, día 03 de decembro, o alumnado de física e química e ciencias aplicadas de 4ºESO, fixeron unha visita ao Museo de Ciencia e Tecnoloxía, onde partiviparon nunha xincana tratando de localizar os principais obxectos expostos no mesmo.

Premer na imaxe para acceder ao álbum de fotos.

Alumnado do IES EBA voluntarios do Banco de Alimentos de A Coruña

O pasado sabado 23 de novembro de 2019, alumnado do IES EBA colaboraron de voluntarios na recollida de alimentos para o Banco de Alimentos de A Coruña que se organizou en toda a nosa comunidade.

VISITA AO CENTRO DE MAIORES DO ALUMNADO DO CLUB DE LECTURA

O pasado luns, día 18 de novembro, os integrantes do Club de Lectura visitamos por segunda vez o Centro de día O Burgo para charlar coas persoas maiores e coñecer como viviron os seus anos mozos na época da Posguerra.

Foi unha experiencia moi enriquecedora e emotiva para nós e, polo que nos dixeron, tamén para eles.

En quince días, repetimos.

Premer na imaxe para acceder ao álbum de fotos. Iremos engadindo máis ao longo do curso

Charla Salvamento Marítimo 2019

Este luns 14 de setembro de 2019, veu ao noso instituto Guillermo, profesional recén xubilado de Salvamento Marítimo. Veu contarnos a súa experiencia laboral, o seu testemuño persoal salvando vidas, incidindo nos seus moitos anos de traballo axudando a pateras polo Mediterráneo. Acompañou a súa reportaxe con fotografías feitas por el mesmo. Axudounos a coñecer mellor a labor de Salvamento Marítimo, a achegarnos ao grave problema da inmigración ilegal africana,.. rematando nun animado coloquio sobre moitos temas de actualidade: desde o poder dos medios de comunicación, á controvertida labor de distintas ONG,  a política inmigratoria europea, ...

Este encontro forma parte dun proxecto de educación na solidariedade que centrará o labor do equipo da biblioteca neste curso escolar

Premer na imaxe para acceder a máis fotos.

AQUAPARK 2019

ESTE LUNS 17 DE XUÑO DE 2019, OS NOSOS ALUMNOS DE 1º E 2º DE ESO, MÁIS OS GAÑADORES DO CAMPIONATO DE FÚTBOL SALA, ESTIVERON PASANDO O DÍA NO AQUAPARK DE CERCEDA, ACOMPAÑADOS POR PROFESORES DO CENTRO.

XA TEMOS NUN ALBUM DE GOOGLE FOTOS AS IMAXES DA SAÍDA. PREMER NA IMAXE PARA ACCEDER.