blog de juliaferreiro

MAIL DE CONTACTO PARA ALUMNOS

Para contactar por temas relacionados ca materia de Educación Plástica, Visual e Audovisual escribir ó seguinte enderezo electrónico: juliadibujo@gmail.com

EXAME SETEMBRO 3ºESO EPVA

Deberán traer ao exame unha lámina A4, escuadra, cartabón, regra, compás, lapis, afialapis e goma de borrar.

Tamén material para colorear, que poden ser lapis de cores, rotuladores, ceras, acuarelas e/ou témperas.

O exame consistirá en 5 exercicios que versarán sobre os contidos vistos ó longo do curso ata o confinamento. Todos os apuntamentos e os traballos realizados antes e durante a suspensión das clases están disponibles na aula virtual dentro do curso EPVA 3ºESO

No caso de que por mor do COVID-19 non se puidera realizar presencialmente, se fará no mesmo horario a través de WEBEX. Neste suposto é fundamental asegurarse de dispoñer de un ordenador con cámara e micrófono cunha conexión a internet estable, xa que deberán permanecer conectados e visibles durante todo o tempo que dure o exame. Estará encadrado en todo momento o alumno/a, as mans, e a mesa que utilice. Se lle poderá pedir que achegue a lámina á cámara en calquera momento durante o exame. E ao rematar deberá enviar unha ou varias fotos da lámina segundo se lle indique para poder corrixir os exercicios.

NOVEDADES AV 3ºESO-EPVA 31-05-2020

• Xa tedes na Aula Virtual a proposta da seguinte acividade.
  • Tamén está dispoñible a "TAREA: foto Actividad 15" dentro do apartado "ENTREGA ACTIVIDADES" para que podades subir a foto da actividade 15 cando a vaiades rematando. O prazo de entrega remata o 14 de xuño

• Para os que ainda non entregaran as actividades 13 e 14, o prazo remata o vindeiro mércores 03 de xuño.

NOVEDADES AV 3ºESO-EPVA 18-05-2020

• Xa tedes na Aula Virtual a proposta da seguinte acividade.
  • Tamén está dispoñible a "TAREA: foto Actividad 14" dentro do apartado "ENTREGA ACTIVIDADES" para que podades subir a foto da actividade 14 cando a vaiades rematando.

NOVEDADES AV 3ºESO-EPVA 11-05-2020

• Xa tedes na Aula Virtual a proposta da seguinte acividade
  • Lembrade que tedes que facer a entrega das fotos das actividades 10, 11 e 12 os que ainda non o fixeran. O prazo remata o vindeiro luns 18 de maio

NOVEDADES AV 3ºESO-EPVA 23-04-2020

1º Xa tedes na Aula Virtual a proposta da seguinte acividade.

2º Tamén está dispoñible a "TAREA: foto Actividad 12" dentro do apartado "ENTREGA ACTIVIDADES" para que podades subir a foto da actividade 12 cando a vaiades rematando.

Para participar no concurso seguide as indicacións da convocatoria.

3º Lembrade que tedes que facer a entrega das fotos das actividades 10 e 11 os que ainda non o fixeran.

NOVEDADES AV 3ºESO-EPVA

1º Xa estades todos matriculados no curso 3ºESO-EPVA

Lembrade, para que poida contactar con vós, actualizar os vosos datos, especialmente o correo electrónico.

2º Xa está dispoñible a "TAREA: foto Actividad 11" dentro do apartado "ENTREGA ACTIVIDADES" para que podades subir a foto da actividade 11 cando a vaiades rematando, podédelo tomar con calma pero sen durmirse.

Ata que teñamos novas instrucións da Consellería non poñerei nada novo para facer.

Ao longo desta semana dareivos novas indicacións.

Penso que poderiamos crear un grupo de WhatsApp para facilitar a comunicación. Se estades interesados escribide identificándovos ao número 881960355

AVISO!!! NOVAS NO CURSO 3ºESO-EPVA NA AULA VIRTUAL

1º Está ABERTO UN NOVO PRAZO PARA AUTO MATRICULARSE no curso 3ºESO-EPVA para aqueles que aínda non o fixeran. O prazo remata dentro de unha semana, o día 1 de abril.

2º Xa está dispoñible a "TAREA: foto Actividad 10" dentro do apartado "ENTREGA ACTIVIDADES" para que podades subir a foto da actividade 10 rematada.

3º Están subidas as indicacións da seguinte actividade "Actividad 11"

ENTREGA DE TAREFAS DURANTE A SUSPENSIÓN DAS CLASES

As tarefas que realicedes durante a suspensión das clase tedes que entregalas na primeira case que teñades conmigo á volta ao instituto.

Dado que non sabemos cánto se vai a alargar esta situación tederedes ademais que enviar unha foto das láminas para ir controlando que estades a facer o voso traballo. O envío será a través da Aula Virtual.

Lembrade que se tedes calquera dúbida podedes contactar comigo a través do correo electrónico juliadibujo@gmail.com, ou por whatsApp no número 881 96 03 55. Ao correo electrónico podedes escribir en calquera momento e contestarei o antes posible, no whatsApp estarei dispoñible no horario en que tiñamos clase, se escribides fora desas horas é posible que tarde en contestar.

TAREFAS PRIMEIRA SEMANA DE SUSPENSIÓN DAS CLASES

Esta primeira semana de suspensión das clases, deberedes rematar a ACTIVIDADE 10 que comezamos a facer en clase. Na aula virtual no curso 3ºESO-EPVA tedes explicados os pasos a seguir. Se tedes calquera dúbida podedes contactar comigo a través do correo electrónico juliadibujo@gmail.com, ou por whatsApp no número 881 96 03 55. Ao correo electrónico podedes escribir en calquera momento e contestarei o antes posible, no whatsApp estarei dispoñible no horario en que tiñamos clase, se escribides fora desas horas é posible que tarde en contestar.

A próxima semana xa vos conto en qué consiste o seguinte traballo.