Á ATENCIÓN DAS FAMILIAS DO NOSO ALUMNADO

QUEREMOS COMPARTIR CON TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA OS EXCELENTES RESULTADOS OBTIDOS POLO NOSO ALUMNADO DE 2º DE BACHARELATO NA ABAU 2022: ALGO MÁIS DO 20% DOS PRESENTADOS OBTIVERON UNHA NOTA DE 9 OU SUPERIOR SOBRE UN MÁXIMO DE 10. ISTO SITUA AO NOSO CENTRO ENTRE OS CATRO MELLORES DE GALICIA.

POR ISO DAMOS O PARABÉN Á PROMOCIÓN, E A TODOS OS MEMBROS DA NOSA COMUNIDADE EDUCATIVA E DOS CENTROS DE PRIMARIA QUE, CO SEU TRABALLO DE EQUIPO, FIXÉRONO POSIBLE.

AVISO IMPORTANTE SECCIÓNS BILINGÜES

MODIFICACIÓN de DATAS no PROCEDEMENTO de SOLICITUDE e ADMISIÓN nas SECCIÓNS BILINGÜES como CONSECUENCIA da AMPLIACIÓN do PRAZO de SOLICITUDE

Por favor accedan ao bloque de seccións bilingües, na marxe dereita da páxina web ou desde AQUÍ

AQUAPARK 2022

ESTE LUNS 20 DE XUÑO DE 2022, O NOSO ALUMNADO DE 1º e 2º DE ESO, ESTIVERON PASANDO O DÍA NO AQUAPARK DE CERCEDA, ACOMPAÑADOS POR PROFESORADO DO CENTRO.

O TEMPO NON ACOMPAÑOU, MÁIS PASÁRONO EN GRANDE.

XA TEMOS AS PRIMEIRAS IMAXES DA SAÍDA, NO BLOQUE DA MARXE ESQUERDA DA PÁXINA "Galerías de FOTOS", menú "Google Fotos" álbum "AQUAPARK 2022"

TAMÉN SE PODE ACCEDER DIRECTAMENTE PULSANDO NA IMAXE.

SE TEDES ALGUNHA FOTO QUE VOS GUSTARÍA ENGADIR PODEDES ENVIALAS AO CORREO:

actividades@iesblancoamor.com

Roteiro Ría do Burgo 4ºESO

Os días 20 e 21 de xuño de 2022 o profesorado do IESEBA organizou co alumnado  de 4º de ESO un roteiro educativo pola ría de O Burgo, facendo simultaneamente actividades de Xeografía e Historia, Educación Física, Plástica, e Bioloxia, iniciando así un proxecto de achegamento multidisciplunar ao seu entorno.

Nin o mal tempo non foi quen de frear a ilusión de alumnado e profesorado.

Premendo na imaxe pódese acceder ao álbum de fotos.

O IESEBA en CullerCiencia

O equipo formado por Sara Baleato, Alejandra López, Ángel Acción, Noelia Míguez, Eva Garrido e a ausente por enfermidade Lucía López, presentaron un control semafórico de dous cruces de rúas, unha lámpada doméstica controlada desde un móbil a través dunha app creada por elas mesmas, e un sistema automático de rego segundo a humidade do terreo para unhas macetas ou segundo a humidade e temperatura para un pequeno invernadoiro con sementeiro.

Máis detalles no blog de angelaccion

ANPA "A GALERA": BANCO DE LIBROS

Toda a información no bloque da ANPA "A GALERA" na marxe dereita da páxina web, ou desde AQUÍ

INFORMACIÓN FIN DE CURSO 2021-22

Pódese acceder a toda a información relevante de FIN DE CURSO desde AQUÍ

ANPA "A GALERA": INSCRIPCIÓN SOCIOS e ALQUILER DE TAQUILLAS

Toda a información no bloque da ANPA "A GALERA" na marxe dereita da páxina web, ou desde AQUÍ

Calendario de admisión a ciclos de formación profesional 2022-2023.

Publicado o calendario de admisión a ciclos de formación profesional de grao medio e superior para o curso 22/23.

Os prazos dos diferentes trámites están dispoñibles na seguinte ligazón:

AVISO IMPORTANTE SECCIÓNS BILINGÜES

Amplíase o prazo para solicitar seccións bilingües ata o 17 de xuño ás 13:30

O estar a cursar actualmente unha sección bilingüe non dá dereito automaticamente a asistir á mesma o curso próximo, hai que renovar a solicitude.