O PAPA SAÚDA AOS NOSOS ALUMNOS

O papa Francisco saudou aos nosos alumnos que estaban de viaxe de estudos en Roma, no Ángelus do día 7 de abril de 2019.

Podes escoitalo no minuto 12:32 do vídeo ao que podes acceder dende aquí.

VIAXES DE ESTUDOS 2019- LONDRES - ROMA

XA TEMOS AOS NOSOS ALUMNOS EN LONDRES E ROMA. CREAMOS ALBUMS EN GOOGLE FOTOS PARA IR COMPARTINDO AS IMAXES QUE NOS VAN CHEGANDO.

PREMER NAS IMAXES PARA ACCEDER.

Concierto conmemorativo do Día Mundial da Auga 2019

O pasado sábado 23 de marzo de 2019,  o Grupo Vocal e Instrumental Diazeuxis formado por alumnos do noso centro, e dirixido polo seu profesor Julián Jesús Pérez, celebrou un concerto na Igrexa parroquial de Santiago, con motivo da conmemoración do Día Mundial da Auga, ca presentación y comentarios do párroco D. Andrés García Vilariño.

Parabéns aos nosos artistas!!

Pulsando na imaxe pódese acceder ao álbum de fotos.

No seguinte LINK accedese á reseña do Diario Lírico

AQUÍ se pode ver o programa

AVISO CAMBIO Nº TELÉFONO - VIAXES ESTUDOS CURSO 2018-2019

Cambio dos números de teléfono móbil que vai utilizar o profesorado e ao que poden chamar as familias durante as viaxes a Londres e Roma. Os novos número son:

Londres:  655 412 037     Roma:  655 412 069

AVISO PENDENTES 2018-2019

Con motivo de que o 20 de maio de 2019 é día non lectivo, o Departamento de Xeografía e Historia modica a data para a realización da proba de pendentes de ESO, que será o día 23 de maio de 2019 na Sala de Usos Múltiples de 10,30 a 11,20 horas.

CORRECCIÓN DE ERROS - CONCURSOS ENTROIDO 2019

Corrección de erros da convocatoria do CONCURSO de DISFRACES IES EBA 2019

Onde di "O xurado publicará o cartel gañador de cada categoría o luns 25 de febreiro"

debería dicir "O xurado publicará o cartel gañador de cada categoría o xoves 28 de febreiro"

AXUDAS FORMACIÓN LINGUAS EXTRANXEIRAS 2019

Publicada hoxe, 20-02-2019, a orde do 4 de febreiro de 2019 pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2019, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva.

O prazo para a presentación de solicitudes será dun mes, contado a partir do día seguin-te ao da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia.

Orde do 4 de febreiro de 2019 (DOG)

Extracto da Orde do 4 de febreiro de 2019 (DOG)

A información sobre este programa, así como a aplicación "en liña" que se refire na convocatoria, atoparase na páxina web http://www.edu.xunta.es/axudasle.

VISITA MUSEO BELAS ARTES CORUÑA

Este martes 12 de febreiro de 2019, foron os alumnos de 4ºESO-C, 4ºESO-D e 4ºESO-E, os que visitaron o museo de Belas Artes, actividade organizada pola sua profesora Flor Blanco, que tamén foi acompañada por Sylvia Cea e Miguel Ángel Fernández.

Para ver máis fotos, premer na imaxe.

CONCURSOS ENTROIDO 2019

CONCURSO DE CARTEIS   CONCURSO DE DISFRACES