Eleccións ó Consello Escolar

Lembrámoslles que no mes de novembro terán lugar as eleccións ó Consello Escolar do centro.

Recibirán información ó respecto a través da páxina web e nos taboleiros de anuncios do instituto.

Animamos a todos a participar, tanto presentando candidatura, como achegándose a votar na data sinalada.

DOCUMENTOS RELACIONADOS:

RESULTADOS ELECCIÓNS

INFORMACIÓN ÁS FAMILIAS

1-ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR

2-ELECCIÓN DA XUNTA ELECTORAL

3-RESULTADOS SORTEO MEMBROS XUNTA ELECTORAL

4-CALENDARIO ELECTORAL

5-MEMBROS DAS MESAS ELECTORAIS

6-PROCLAMACIÓN PROVISIONAL DE CANDIDATOS ELECTOS

7-PROCLAMACIÓN DEFINITIVA DE CANDIDATOS ELECTOS

Xornada de acollida ás familias

Tal e como se falou na reunión coas familias deixamos AQUÍ A LIGAZÓN Ó VIDEO polo que mostraron interese.

O luns 17 de outubro ás 18:15 terá lugar a Xornada de acollida ás familias.

As familias dos alumnos, agás os de 1º da ESO, acudirán directamente ás aulas onde reciben clase os seus fillos para ser atendidos de forma grupal polo/a titor/a.

As dos alumnos de 1º da ESO reuniranse primeiramente coa directora na sala de Usos Múltiples, onde recibirán información xeral sobre a ESO e o funcionamento do centro. Seguidamente dirixiranse ás aulas dos seus fillos para ser atendidos polo/a titor/a do seu grupo.

Ó final, todos poderán visitar libremente o centro.

Nestes días farémoslles chegar unha circular informativa sobre a devandita xornada.

Tamén se informará sobre o programa Ponte a Punto, que se impartirá polas tardes por monitores do Concello, co fin de reforzar o estudo.

Convocados premios extraordinarios da ESO ao esforzo e á superación persoal

Premios dirixidos ao alumnado que rematou 4º de ESO no curso 2015-16 e que mereza especial recoñecemento pola dedicación e o esforzo demostrados ao longo da etapa en superar as súas dificultades persoais, educativas ou do contorno familiar e sociocultural.

Acceso ao contido completo da orde.

Setembro 2016

1. Calendario de exames setembro.

Aviso: falta no calendario exames setembro Relixión católica e evanxélica. Serán o día 5 de setembro ás 11.30 (1º ESO : aula 2ºC, 2º ESO: aula Usos Múltiples).

2. Entrega de notas día 7 de setembro de 10:00 a 10:30 horas. Non haberá transporte escolar.

3. Matrículas:

7 DE SETEMBRO: Matrícula de alumnos de 3º, 4º de ESO e 1º de Bacharelato, en horario de 10:00 a 13:00 e de 16:00 a 18:00 en Secretaría.     Para matricularse teñen que pagar o seguro escolar (1.12 euros) na seguinte conta de ABANCA: ES 86 2080 0065 3030 40009693, e traer o resgardo.

8 DE SETEMBRO: Matrícula de alumnos de 1º e 2º de ESO en horario de 9:00 a 14:00 en Secretaría. Non teñen que pagar seguro escolar.

Impresos ESO

Impresos Bacharelato

Calendario de admisión na FP Básica

Acceso á convocatoria de becas e axudas para Bacharelato e alumnado con necesidades específicas de apoio educativo

4. Entrega dos libros de texto mercados coas axudas: antes do día 9 de setembro en Conserxería. Os alumnos que o día 9 non entregaran os libros, quedarán excluídos das axudas e do Fondo.

Aviso

Durante a primeira quincena de agosto atenderémoslles chamando ao teléfono: 677342629, en horario de 10:00 a 13:00 horas.

Se, por calquera motivo, a súa chamada non pode ser atendida, deixen a súa mensaxe e porémonos en contacto con vostede.

Culleredo, o 29 de xullo de 2016

Fondo solidario de libros de texto

Listaxe provisional de alumnado de ESO admitido ao fondo solidario de libros de texto do curso 2016-17

Os libros que lle serán entregados a cada alumno beneficiario deste fondo, non se coñecerán ata a publicación da listaxe definitiva o próximo día 15 de setembro.

Convocados os premios extraordinarios de ESO ao rendemento académico no curso 2015-16

O día 27 de xullo saíu publicada no DOG a orde do 7 de xullo da Consellería de Educación, pola que se convocan os premios extraordinarios de ESO ao rendemento académico correspondentes ao curso 2015-16.

- Os premios, dotados de 750 euros e diploma acreditativo, están destinados para alumnado que cursou 4º da ESO no 2015-16 e ten 9.00 de media ou máis.

- O prazo de presentación das solicitudes é de 20 días naturais contados a partir da publicación da Orde no DOG.

- É o alumno ou a alumna, ou os seus representantes legais, quen debe presentar a solicitude de participación en calquera dos lugares e rexistros establecidos no artigo 38.4 da Lei 30/1992, do 26 de novembro, de réxime xurídico das administracións públicas e do procedemento administrativo común. Para estes efectos, non son válidos os rexistros dos centros educativos.

- A proba para a concesión dos premios terá lugar no mes de setembro.

Acceso á orde no Diario Oficial de Galicia.

Horario de verán

O horario de atención ao público na Administración deste centro educativo durante os meses de xullo e agosto será de 10:00 h a 13:00 h, de luns a venres, agás días festivos.