Día da Paz 2017

Podedes ver as fotos premendo na imaxe

Tamén podedes escoitar aquí un RAP sobre a PAZ de dúas alumnas de 4ºESO-A, Fátima e Noa.

Alumn@s protagonistas

1. Irene Losada Bestilleiro (4ºA) e Alejandro Fernández Marzoa (4ªB) foron 2 de entre os 1000 candidatos que conseguiron unha das 80 prestixiosas becas da Fundación Amancio Ortega para cursar 1º de bacharelato en Canadá. ¡Noraboa!

2. Os alumnos Yannick Juncal García (1ºBAC-C) e Noelia Bacariza Moreno (4ªESO-C) participaron nun programa da TVG que podedes ver no seguinte enlace

3. Xa temos o fallo do xurado do concurso de fotografía de Nadal:

4. Comenzamos campaña de limpeza. Máis información no arquivo adxunto. Iremos colgando imaxes da recollida de lixo no apartado CAMPAÑA LIMPEZA 2017 dentro do TABOLEIRO do ALUMNADO. Tamén se pode acceder dende aquí.

5. Estanse a colgar as fotos das actividades deste curso. Podedes acceder dende o apartado ACTIVIDADES DESENVOLVIDAS que se atopa dentro do menú ACTIVIDADES da esquerda. Tamén podedes facelo directamente dende aquí.

Concurso fotografía festa Nadal

Concurso de fotografía de Nadal:

Enviar non máis de tres fotos ao correo do  instituto: ies.blanco.amor.culleredo@edu.xunta.es. Asunto: concurso de fotografía

Plazo límite presentación: 22 de xaneiro

PROBAS DE ACCESO A CICLOS FORMATIVOS 2017

Convocadas as probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional para o ano 2017

Orde do 22 de decembro de 2016 (DOG)

• Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio: O prazo de presentación estará abranguido entre os días 13 e 23 de marzo de 2017, ambos os dous incluídos.

REQUISITO IDADE: TER 17 ANOS OU OS FAGAN NO ANO NATURAL DA REALIZACIÓN DA PROBA

• Probas de acceso a ciclos formativos de grao superior: O prazo de presentación estará abranguido entre os días 6 e 15 de febreiro de 2017, ambos os dous incluídos.

REQUISITO IDADE: TER 19 ANOS OU OS FAGAN NO ANO NATURAL DA REALIZACIÓN DA PROBA

PINCHAR AQUI PARA MÁIS INFORMACIÓN

Eleccións ó Consello Escolar

Lembrámoslles que no mes de novembro terán lugar as eleccións ó Consello Escolar do centro.

Recibirán información ó respecto a través da páxina web e nos taboleiros de anuncios do instituto.

Animamos a todos a participar, tanto presentando candidatura, como achegándose a votar na data sinalada.

DOCUMENTOS RELACIONADOS:

RESULTADOS ELECCIÓNS

INFORMACIÓN ÁS FAMILIAS

1-ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR

2-ELECCIÓN DA XUNTA ELECTORAL

3-RESULTADOS SORTEO MEMBROS XUNTA ELECTORAL

4-CALENDARIO ELECTORAL

5-MEMBROS DAS MESAS ELECTORAIS

6-PROCLAMACIÓN PROVISIONAL DE CANDIDATOS ELECTOS

7-PROCLAMACIÓN DEFINITIVA DE CANDIDATOS ELECTOS

Xornada de acollida ás familias

Tal e como se falou na reunión coas familias deixamos AQUÍ A LIGAZÓN Ó VIDEO polo que mostraron interese.

O luns 17 de outubro ás 18:15 terá lugar a Xornada de acollida ás familias.

As familias dos alumnos, agás os de 1º da ESO, acudirán directamente ás aulas onde reciben clase os seus fillos para ser atendidos de forma grupal polo/a titor/a.

As dos alumnos de 1º da ESO reuniranse primeiramente coa directora na sala de Usos Múltiples, onde recibirán información xeral sobre a ESO e o funcionamento do centro. Seguidamente dirixiranse ás aulas dos seus fillos para ser atendidos polo/a titor/a do seu grupo.

Ó final, todos poderán visitar libremente o centro.

Nestes días farémoslles chegar unha circular informativa sobre a devandita xornada.

Tamén se informará sobre o programa Ponte a Punto, que se impartirá polas tardes por monitores do Concello, co fin de reforzar o estudo.

Convocados premios extraordinarios da ESO ao esforzo e á superación persoal

Premios dirixidos ao alumnado que rematou 4º de ESO no curso 2015-16 e que mereza especial recoñecemento pola dedicación e o esforzo demostrados ao longo da etapa en superar as súas dificultades persoais, educativas ou do contorno familiar e sociocultural.

Acceso ao contido completo da orde.

Setembro 2016

1. Calendario de exames setembro.

Aviso: falta no calendario exames setembro Relixión católica e evanxélica. Serán o día 5 de setembro ás 11.30 (1º ESO : aula 2ºC, 2º ESO: aula Usos Múltiples).

2. Entrega de notas día 7 de setembro de 10:00 a 10:30 horas. Non haberá transporte escolar.

3. Matrículas:

7 DE SETEMBRO: Matrícula de alumnos de 3º, 4º de ESO e 1º de Bacharelato, en horario de 10:00 a 13:00 e de 16:00 a 18:00 en Secretaría.     Para matricularse teñen que pagar o seguro escolar (1.12 euros) na seguinte conta de ABANCA: ES 86 2080 0065 3030 40009693, e traer o resgardo.

8 DE SETEMBRO: Matrícula de alumnos de 1º e 2º de ESO en horario de 9:00 a 14:00 en Secretaría. Non teñen que pagar seguro escolar.

Impresos ESO

Impresos Bacharelato

Calendario de admisión na FP Básica

Acceso á convocatoria de becas e axudas para Bacharelato e alumnado con necesidades específicas de apoio educativo

4. Entrega dos libros de texto mercados coas axudas: antes do día 9 de setembro en Conserxería. Os alumnos que o día 9 non entregaran os libros, quedarán excluídos das axudas e do Fondo.

Aviso

Durante a primeira quincena de agosto atenderémoslles chamando ao teléfono: 677342629, en horario de 10:00 a 13:00 horas.

Se, por calquera motivo, a súa chamada non pode ser atendida, deixen a súa mensaxe e porémonos en contacto con vostede.

Culleredo, o 29 de xullo de 2016