Concurso de logotipos do Club de lectura

Xa está convocado o Concurso de logotipos do Club de lectura.
Se queres participar, consulta as bases no seguinte enlace:

ATENCIÓN!!! NOVOS CAMBIOS NAS XORNADAS DE ACOLLIDA CURSO 2018-2019

Os días 22 e 29 de outubro e 19 de novembro ás 18:15 horas terán lugar as xornadas de acollida para as familias

O día 22 de outubro, para as familias de alumnos de 1ºESO A, 1ºESO-B, 2ºESO, 3ºESO-A, 3ºESO-B, 3ºESO-C, 3ºPMAR e 4ºESO

O día 29 de outubro, para as familias de alumnos de 1ºESO-C, 1ºESO-D, 1ºESO-E, 1ºBAC e 2ºBAC

O día 19 de novembro, para as familias de alumnos de 1ºESO-F e 3ºESO-D

As familias de 1º de ESO serán recibidas primeiro pola directora na sala de usos múltiples e despois dirixiranse ás aulas dos seus fillos onde lles esperará o titor para tratar temas do seu interese. As familias do resto dos alumnos de 2º, 3º e 4º de ESO, e de 1º e 2º de bacharelato dirixiranse directamente ás aulas dos seus fillos onde lles esperará o titor. Se algunha das familias ten varios fillos no centro, en cursos distintos, pode poñerse previamente en contacto cos titores para que lles poidan recibir o mesmo día.

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR 2018

O día 26 de novembro terán lugar as votacións para elixir candidatos ao Consello escolar. O prazo de presentación de candidaturas remata o 19 de novembro ás 14:00 horas.

As persoas interesadas deben cubrir un impreso que se lles entregará en Administración e que quedará custodiado no centro.

Toda a información no bloque na columna dereita da web "ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR 2018"

PRIMEIRA REUNIÓN CLUB DE LECTURA

O pasado luns tivo lugar a primeira reunión do Club de Lectura do IESEBA, coordinado pola profesora de Lingua Castelá e Literatura Raquel Parada.

Acordaron convocar un concurso de logos para elixir a imaxe do Club. Nel poderá participar todo o alumnado do Instituto. Proximamente publicaranse as bases. Ide pensando ideas!

Ademais de elaborar os grupos e elixir os responsables, decidiron comezar coa lectura de “El niño con el pijama de rayas” de Jonh Boyne, sobre o que charlarán o luns 19 de novembro. Dinnos que o pasaron fenomenal e que xa esperan ansiosos a nova reunión!

Parabéns a todos os participantes por este principio tan satisfactorio.

CAMPAÑA DE DINAMIZACIÓN DE LECTURA

NON LES? SEICA TES MEDO?

NA BIBLIOTECA TEMOS UNHA SELECCIÓN DE LIBROS "DE MEDO" PARA PASAR ESTA PONTE.

APERTURA CAFETERÍA

A partir do vindeiro día 22 de outubro abrirá a cafetería do centro.

Este luns só se suministrarán bocadillos á hora de comer. A partir do luns seguinte, os que o desexen, poderán solicitar por anticipado algún tipo de prato quente.

XORNADAS DE ACOLLIDA CURSO 2018-2019

Os días 22 e 29 de outubro ás 18:15 horas terán lugar as xornadas de acollida para as familias

O día 22 de outubro, para as familias de alumnos de 1ºESO A, 1ºESO-B, 1ºESO-C, 2ºESO, 3ºESO e 4ºESO

O día 29 de outubro, para as familias de alumnos de 1ºESO-D, 1ºESO-E, 1ºESO-F, 1ºBAC e 2ºBAC

Máis información AQUÍ

AUDICIÓNS Grupo Vocal “Diazeuxis” do IESEBA

AUDICIÓNS PARA NOVAS VOCES

Aula de Música 2. Luns 24 E Martes 25 de setembro segundo recreo

Máis información AQUÍ

SERVIZO CAFETERÍA

Comunícase a todos os usuarios da cafetería que durante uns días permanecerá pechada debido a asuntos relativos á súa contratación por parte da Consellería.

Informámoslles ademais que a empresa encargada da concesión é a  mesma que viña sendo hasta agora.

Desculpen as molestias.

AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR curso 2018-19

Publicadas as listaxes definitivas de asignación de Fondo Libros.

En cumprimento da Lei de protección de datos, poderanse consultar no vestíbulo do centro e a través da sede electrónica e identificándose previamente