PARA ESTAR AO DÍA CON TODO O QUE PASA NO CENTRO,

@ieseba

IES EBA

BOLSAS curso 2024-2025

Comeza o prazo para solicitar as bolsas para bacharelato,universidade ou FP... PIDE XA A TÚA

Máis información premendo na imaxe

AVALIACIÓN DE DIAGNÓSTICO

AVALIACIÓN DE DIAGNÓSTICO (Orde do 29 de decembro de 2023. DOG 12/01/2024)

* A avaliación de diagnóstico está recollida nos artigos 21 e 29 da LOMLOE. É de aplicación en todo o territorio nacional. Determínase que se realizará a partir deste curso académico (2023-24).

* Aplícase aos alumnos de 2º de ESO e 4º de Primaria.

* Coa aplicación desta proba preténdese identificar centros educativos que poidan estar afastados da media da súa Comunidade en canto ao nivel de adquisición de certas competencias, para introducir plans de mellora.

* As datas en Galicia son o 10 e o 11 de abril.

* Os exames veñen confeccionados por persoal da Consellería e non son coñecidos ata o mesmo momento da súa aplicación

* As competencias avaliadas son: Matemática, Lingua Galega, Lingua Castelá e Inglés.

* Os alumnos recibirán uns cadernos de papel para realizar a proba. As familias deberán cubrir un cuestionario de contexto en formato dixital (aínda que poderían recibilo en papel, se o solicitan)

* Os resultados serán trasladados ao Consello Escolar, e tamén ás familias a través dos titores.

ANUNCIO CONVOCATORIA AXUDAS Linguas Estranxeiras 2024

Desde o servizo de Innovación e Programas Educativos comunican a todos os centros docentes sostidos con fondos públicos con ensinanzas en Bacharelato, que o día 12 de febreiro foi publicada a convocatoria AXUDASLE 2024

Prazo de solicitudes aberto dende o 13 de FEBREIRO ata o 12 de MARZO (incluído)

II Feira de Ciencia no IES EBA

Co gallo do Día Internacional da Muller e a Nena na Ciencia, esta semana celebrouse a II Feira de Ciencia no IES EBA.

Os anciáns do Centro de día do Burgo achegáronse a visitala acompañados polo alumnado.

PREME NA IMAXE para ver a PUBLICACIÓN de PRENSA na "VOZ DE GALICIA"

Charla para as familias sobre o uso adecuado do móbil

O departamento de Orientación organiza unha charla ca colaboración da Guardia Civil (plan director)para explicar ás familias o uso adecuado dos dispositivos móbiles.

A charla celebrarase o luns 26 de febreiro ás 18:15 horas.

Precísase para a organización coñecer a dispoñibilidade das familias. Os interasado/as en asistir deberán cubrir o seguinte FORMULARIO

ANPA A GALERA

CARTAS CANDELORIA 2024

Escríbelle en GALEGO

unha carta de amor,amizade ou agradecemento a alguén do insituto.

PREME NA IMAXE PARA SABER MÁIS

FELICITACIÓN de NADAL do DEPARTAMENTO MÚSICA IESEBA 2023

O departamento de música do IESEBA envíavos esta felicitación tan especial.

Intérpretes:

Canto: alumnas de 3º ESO Bilingüe do curso 2021-2022