BECAS FUNDACIÓN AMANCIO ORTEGA 2020-2021

Pódese encontrar toda a información AQUÍ

Charla Salvamento Marítimo 2019

Este luns 14 de setembro de 2019, veu ao noso instituto Guillermo, profesional recén xubilado de Salvamento Marítimo. Veu contarnos a súa experiencia laboral, o seu testemuño persoal salvando vidas, incidindo nos seus moitos anos de traballo axudando a pateras polo Mediterráneo. Acompañou a súa reportaxe con fotografías feitas por el mesmo. Axudounos a coñecer mellor a labor de Salvamento Marítimo, a achegarnos ao grave problema da inmigración ilegal africana,.. rematando nun animado coloquio sobre moitos temas de actualidade: desde o poder dos medios de comunicación, á controvertida labor de distintas ONG,  a política inmigratoria europea, ...

Este encontro forma parte dun proxecto de educación na solidariedade que centrará o labor do equipo da biblioteca neste curso escolar

Premer na imaxe para acceder a máis fotos.

XORNADAS DE ACOLLIDA CURSO 2019-2020

Os días 14 e 21 de outubro ás 18:15 horas terán lugar as xornadas de acollida para as familias

O día 14 de outubro, para as familias de alumnos de 1ºESO A, 1ºESO-B, 1ºESO-C, 2ºESO, 3ºESO e 4ºESO

O día 21 de outubro, para as familias de alumnos de 1ºESO-D, 1ºESO-E, 1ºESO-F, 1ºBAC e 2ºBAC

Máis información AQUÍ

AVISO ALUMNADO INSTRUCCIÓNS COMEZO DE CURSO 2019-2020

Pódense consultar dende AQUÍ as instrucción do comezo de curso.

Premios Extraordinarios de Bacharelato curso 2018-2019

O alumno do noso centro, Iván Lado Canosa,  recibiu un dos 20' Premios Extraordinarios de Bacharelato

Estamos moi orgullosos

Noraboa!

Pulsar na imaxe para acceder á relación publicada no DOG

Premios de ESO ao esforzo e á superación persoal correspondentes ao curso 2018/19.

Convocados os premios de educación secundaria obrigatoria ao esforzo e á superación persoal correspondentes ao curso 2018/2019.

O prazo de presentación de solicitudes rematará o día 20 de setembro de 2019. Toda a información aquí

AVISO ALUMNADO INDICACIÓNS SETEMBRO

Estase a repartir unha folla de avisos ao alumnado con indicacións para setembro. Pódese consultar dende AQUÍ

RESULTADOS CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA ABAU 2019

Aínda que digan que segundas partes nunca foron boas, temos que felicitar ao noso alumnado que se presentou á convocatoria extraordinaria das ABAU por ter superado todos a proba.

Parabéns!!!

FELICITACIÓN DO CONCELLO

O CONCELLO DE CULLEREDO ENVIOU VÍA TWITTER UNHA FELICITACIÓN AO NOSO CENTRO E AO NOSO ALUMNADO POLOS RESULTADOS OBTIDOS NAS PROBAS ABAU

ESTAMOS MOI ORGULLOSOS

Pulsar ma imaxe para acceder ao twitt

O IESEBA ENTRE OS 21 MELLORES

Noraboa ao noso alumnado que fai que o traballo que desenvolvemos conxuntamente, se vexa recompensado cuns resultados máis que satisfactorios.

Como se pode ver na imaxe de La Voz de Galicia de hoxe, o IES Eduardo Blanco Amor está entre os 21 centros con mellores notas nas probas ABAU de Galicia.

(Premer na imaxe para ampliar)