O IESEBA acada o 1º premio do concuro "Inventa en Galego con AppInventor"

Os alumnos Andrés Pérez e Samuel Uxío Rodríguez, coordinados polo seu profesor Ángel Acción, acadaron o primeiro premio na cuarta edición do certame Inventa en galego.

Pódese acceder dende aquí á nota de prensa de La Opinión

CALENDARIO ACTIVIDADES día 21 de XUÑO 2018

Pódese consultar AQUÍ o calendario de actividades previstas para o 21 de xuño

STEMweek 2018

Xa se poden solicitar as axudas para a realización de actividades formativas STEM en lingua inglesa, STEMweek, no ano 2018, en réxime de concorrencia competitiva, destinada ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos. O prazo de presentación de solicitudes remata o 12 de xullo de 2018. Toda a información AQUÍ

Concerto conmemorativo do "DÍA EUROPEO DE LA MÚSICA" 2018

O vindeiro xoves 21 de xuño, ás 18:00 h. na Igrexa de Santiago do Burgo celebrarase un concerto conmemorativo do "DÍA EUROPEO DE LA MÚSICA"

Protagonizado por grupos de alumnos do centro e dirixidos polo seu profesor Julián Jesús Pérez.

Dende aquí se pode acceder ao CARTEL e ao PROGRAMA

AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR curso 2018-19

Lémbrase que o prazo para presentar as solicitudes de axudas para adquirir libros de texto e material escolar remata o vindeiro 22 de xuño de 2018 (este incluído)

Información completa AQUÍ

IMPRESOS RESERVA OPCIÓNS MATRÍCULA

PARA DESCARGAR OS IMPRESOS DE RESERVA DAS OPCIÓNS DE MATRÍCULA PREMER SOBRE O CURSO QUE SE PRECISE,

O PRAZO DE PRESENTACIÓN REMATA O 15 DE XUÑO

4ºESO 1ºBAC 2ºBAC

Fotografías GRADUACIÓN 2ºBAC PROMOCIÓN 2018

Xa temos o enlace á galería de fotos, enviado por Enrique Blanco, o fotógrafo do acto de graduación de 2ºBAC

CIRCULAR FAMILIAS - INSTRUCCIÓNS FIN DE CURSO 2018

No día de hoxe enviouse, a través dos alumnos, unha circular informativa ás familias con información sobre o fin de curso e a entrega de libros de texto ao fondo solidario, así como a folla para a solicitude de transporte e comedor.

Para acceder a ditos documentos premer AQUÍ

CONCERTO FIN DE CURSO 2018

O día 22 de maio, o Departamento de Música organizou, como xa é tradicional, o Concerto de Fin de Curso, que protagonizaron alumnos do centro dirixidos polo seu profesor Julián Jesús Pérez.

A actividade, coma sempre, foi un rotundo éxito, acollida con verdadeiro entusiasmo polo público asistente.

PARABÉNS!!!

Premendo no cartel pódese acceder ao programa, e premendo na imaxe, ao álbum no que iremos engadindo fotos durante estes días.

GRADUACIÓN 2ºBAC PROMOCIÓN 2018

O pasado 18 de maio celebrouse no Hotel Finisterre o acto de graduación dos nosos alumnos de 2ºBAC.  Pódese acceder á nota de prensa premendo na imaxe.

PARABÉNS RAPACES!!!