VISITA MUSEO BELAS ARTES CORUÑA

Este martes 12 de febreiro de 2019, foron os alumnos de 4ºESO-C, 4ºESO-D e 4ºESO-E, os que visitaron o museo de Belas Artes, actividade organizada pola sua profesora Flor Blanco, que tamén foi acompañada por Sylvia Cea e Miguel Ángel Fernández.

Para ver máis fotos, premer na imaxe.

CONCURSOS ENTROIDO 2019

CONCURSO DE CARTEIS   CONCURSO DE DISFRACES

PREME NAS IMAXES PARA AMPLIAR

VISITA MUSEO BELAS ARTES CORUÑA e COCIÑA ECONÓMICA

O martes 5 de febreiro de 2019, os alumnos de 4ºESO-A e 4ºESO-B visitaron a cociña económica e o museo de Belas Artes, actividade organizada pola sua profesora Flor Blanco, que tamén foi acompañada por Ana Vidal e José Manuel Pan.

Para ver máis fotos, premer na imaxe.

AVISO PENDENTES 2018-2019

Con motivo da viaxe de estudos dos alumnos de 4ºESO do 8 ao 12 de abril, o Departamento de Matemnáticas modica a data para a realización da 2ª proba de pendentes de 3ºESO, que será o día 3 de abril de 2019 na Sala de Usos Múltiples de 10,15 a 11,20 horas.

CAMPIONATO FÚTBOL SALA

TODA A INFORMACIÓN DE CALENDARIOS E CLASIFICACIÓN, ACTUALIZADA EN GESLIGA.COM

ACCEDE DENDE O SEGUINTE LINK OU PREMENDO NA IMAXE

CHARLA ASOTRAME

Elena e Raul, da Asociación Galega de Transplantados de Medula Ósea, Asotrame, estiveron o pasado 25 de xaneiro de 2019 no noso centro para dar unha charla de sensibilización co alumnado de 2ºESO dentro do programa “Reflexos de Vida”

Asotrame nace no ano 2.013, cando un grupo de persoas que sufriron algún tipo de cancro hematolóxico, ou familiares dalgunha persoa que o sufríu, ven a necesidade de crear algo que non hai, unha asociación de persoas transplantadas de medula ósea que sirva de apoio para todas as persoas que se ven afectadas por esta enfermidade.

Os obxectivos de Asotrame son informar e sensibilizar ao conxunto da poboación en todo o relacionado coa doazón de medula ósea, proporcionar información, asesoramento e soporte emocional a pacientes de cancro hematolóxico e ós seus familiares, e colaborar en proxectos de investigación acerca do cancro hematolóxico.

ENTREGA PREMIOS CONCURSO POSTAIS 2018

ENTREGA DE PREMIOS DO CONCURSO DE POSTAIS

ESTE XOVES 20 DE DECEMBRO NO 2º RECREO NA BIBLIOTECA

CONCERTOS DE NADAL 2018

PREMER NA IMAXE PARA ACCEDER AO PROGRAMA

e neste LINK para ver a reseña no Diario Lírico

CONCERTOS DE NADAL 2018

Grupo Vocal e Instrumental “Diazeuxis”

do IES “E. Blanco Amor” de Culleredo

Director: Julián Jesús Pérez

Conservatorio Municipal, Culleredo

Salón de Actos “Gustav Mahler”

Venres, 21 de decembro de 2018, 12:15 h.

Igrexa Parroquial de Santiago, A Coruña

Sábado, 22 de decembro de 2018, 18:00 h.

CAMPAÑA DE RECOLLIDA DE ALIMENTOS

Os alumnos do IES EBA organizaron unha recollida de alimentos non perecedoiros que a Cruz Vermella repartirá entre as familias con menos recursos do concello de Culleredo e limítrofes.

CONCURSO DE POSTAIS 2018

O IES EDUARDO BLANCO AMOR e A ANPA "A GALERA"

CONVOCAN

CONCURSO DE POSTAIS DE NADAL