INICIO CURSO 2017-18

Lémbrase, que como xa está publicado no calendario de setembro, a presentación do curso será o vindeiro venres día 15.

Recepción dos alumnos de ESO de 11:00 a 12:00 horas polos titores. Haberá transporte escolar.

Recepción dos alumnos de Bacharelato de 12:30 a 13:30 horas (ao non ser ensinanza obrigatoria, non disporán de transporte escolar)

O comezo das clases será o luns día 18 no horario habitual do centro.

CONFIRMACIÓN MATRÍCULA

Os alumnos que fixeron prematrícula en xuño deben confirmala o antes posible achegando o impreso que está dispoñible en conserxería, e ó que tamén se pode acceder dende aquí

Premios de educación secundaria obrigatoria ao esforzo e á superación persoal

A Consellería de Educación convoca en Galicia os premios de educación secundaria obrigatoria ao esforzo e á superación persoal correspondentes ao curso 2016/17

prazo para presentar solicitudes estará aberto ata o 20 de setembro de 2017.
As solicitudes poden tramitarse a través do formulario ED311E dispoñible en https://sede.xunta.es

Máis información no seguinte LINK

CALENDARIO DEFINITIVO EXAMES SETEMBRO

Xa está pubricado o calendario DEFINITIVO de exames de setembro no bloque correspondente.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO. LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS

Publicadasas listaxes PROVISIONAIS de admitidos no FONDO SOLIDARIO de libros de texto no curso 2017-18.

LISTAXES DEFINITIVAS!!! ADMITIDOS PARA SECCIÓNS BILINGÜES CURSO 2017/2018

Publicadasas listaxes DEFINITIVAS de admitidos para cursar unha sección bilingüe no curso 2017-18.

CALENDARIO PROVISIONAL EXAMES SETEMBRO

Para ver o calendario PROVISIONAL de exames de setembro premer AQUÍ

ESTE CALENDARIO É PROVISIONAL. Pendente de revisar que non exista ningunha incompatibilidade horaria. A finais de xullo colgaremos o definitivo.

AVISO ÁS FAMILIAS ALUMNOS VIAXE ROMA!!

Premer AQUÍ para ver a circular co aviso