Aviso

Durante a primeira quincena de agosto atenderémoslles chamando ao teléfono: 677342629, en horario de 10:00 a 13:00 horas.

Se, por calquera motivo, a súa chamada non pode ser atendida, deixen a súa mensaxe e porémonos en contacto con vostede.

Culleredo, o 29 de xullo de 2016

Fondo solidario de libros de texto

Listaxe provisional de alumnado de ESO admitido ao fondo solidario de libros de texto do curso 2016-17

Os libros que lle serán entregados a cada alumno beneficiario deste fondo, non se coñecerán ata a publicación da listaxe definitiva o próximo día 15 de setembro.

Convocados os premios extraordinarios de ESO ao rendemento académico no curso 2015-16

O día 27 de xullo saíu publicada no DOG a orde do 7 de xullo da Consellería de Educación, pola que se convocan os premios extraordinarios de ESO ao rendemento académico correspondentes ao curso 2015-16.

- Os premios, dotados de 750 euros e diploma acreditativo, están destinados para alumnado que cursou 4º da ESO no 2015-16 e ten 9.00 de media ou máis.

- O prazo de presentación das solicitudes é de 20 días naturais contados a partir da publicación da Orde no DOG.

- É o alumno ou a alumna, ou os seus representantes legais, quen debe presentar a solicitude de participación en calquera dos lugares e rexistros establecidos no artigo 38.4 da Lei 30/1992, do 26 de novembro, de réxime xurídico das administracións públicas e do procedemento administrativo común. Para estes efectos, non son válidos os rexistros dos centros educativos.

- A proba para a concesión dos premios terá lugar no mes de setembro.

Acceso á orde no Diario Oficial de Galicia.

Horario de verán

O horario de atención ao público na Administración deste centro educativo durante os meses de xullo e agosto será de 10:00 h a 13:00 h, de luns a venres, agás días festivos.

O Concello de Culleredo oferta clases de reforzo escolar este verán

O Concello de Culleredo, no seu plan de loita contra o fracaso escolar, organiza clases de reforzo escolar, gratuítas, para este verán. Este programa está dirixido a tódolos niveis de ensinanza: de 3º a 6º de Primaria, de 1º a 4º de ESO e de 1º e 2º de Formación Profesional.

Estas aulas de reforzo educativo teñen como finalidade resolver dúbidas, preparar exames e traballos académicos. Cada grupo terá un mínimo de seis alumnos ata un máximo de quince. O prazo de preinscrición abrirase o próximo 27 de xuño e as clases comezarán o 4 de xullo en Vila Melania (Vilaboa).

O Concello tamén ofrece clases de apoyo para preparar as probas libres de obtención do título de graduado en ESO dirixidas ao alumnado que no seu día abandoou os estudos. A inscrición abrirase tamén o día 27 e as clases serán en Vila Melania.

Circular informativa ás familias: calendario de fin de curso

A circular inclúe o calendario lectivo ata fin de curso, datas de entrega de notas, prazo de reclamacións, prazo de matrícula e outra información relevante que se entregará ao alumnado xunto con esta circular.

Acceso á circular

Axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2016

Publicadas as listaxes provisionais de alumnado seleccionado e suplente acollido á Orde do 14 de marzo de 2016 pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras.

Listaxes provisionais de admitidos de 1º, 2º, 3º e 4º ESO

Listaxe de solicitudes admitidas que precisan achegar documentación complementaria

Acceso á páxina web da convocatoria

Convocatoria do fondo solidario e das axudas de libros e material escolar

Convocadas diversas modalidades de axudas para o curso 2016-17:

- Participación no fondo solidario de libros de texto (alumnado de 1º e 3º de ESO).

- Axudas para a adquisición de libros de texto (alumnado de 2º e 4º de ESO).

- Axudas para a adquisición de material escolar (todo o alumnado de ESO).

Para poder acceder ás axudas é imprescindible ter devolto os libros de texto adquiridos coas axudas ou co fondo solidario do curso 2015-16.

Lugar e prazo de presentación de solicitudes: na conserxería do centro.

Prazo: ata o día 23 de xuño.

Máis información

Acceso directo á solicitude

Acceso directo a toda a información (DOG de 16/05/2016)