AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Aberta a convocatoria de axudas para adquirir libros de texto e material escolar.

Información completa AQUÍ

Listaxes definitivas de admitidos e non admitidos ADMISIÓN 2017-18

Xa están publicadas as listaxes definitivas de admitidos e non admitidos no bloque de ADMISIÓN CURSO 2017-18.

Tamén se pode acceder directamente dende AQUÍ

CLASE MAXISTRAL PING-PONG

O luns 15 de maio, teremos no IESEBA unha clase maxistral de ping pong con Zhao, monitor do "Club del mar" de San Amaro.
Horario: 14:30-16:00 horas aproximadamente.
A asistencia é libre. O alumnado que participe desta actividade debe traer a súa comida.
Organiza: ANPA "A Galera".

VOTA!!! 12 DE MAIO: DÍA DAS MATEMÁTICAS NOS CENTROS ESCOLARES

Explícoche Matemáticas 2.0 é un concurso da Facultade de Matemáticas da USC.
Trátase de facer un vídeo de máximo dous minutos explicando algún contido matemático.
Levará premio o mais votado na web polo que vos animamos  a velos e a colaborar co voso voto nos tres vídeos seguintes cos que participa o noso instituto.

Resolución de sistemas de ecuacións lineais polo método de Gauus

A suceción de Fibonacci

Explícoche 2.0 _álxebra

OBRADOIRO DE REGUEIFAS 6 abril 2017

Un ano máis, o alumnado de 3º da ESO, asistiu no noso centro a un Obradoiro de Regueifas, impartido por Luís Caruncho e Pinto d´Herbón. Estes artistas, acompañados de instrumentos tradicionais como o a zanfona, explicáronnos como a regueifa, con distintos nomes, se cultiva en diferentes culturas e países do mundo. Orixinariamente, chamábaselle regueifa á tarta ou pastel dos casamentos, e como espectáculo para divertir aos convidados, improvisábanse coplas irónicas que demostrasen a creatividade e o enxeño dos participantes. Como premio, ao gañador correspondíalle repartir a tarta, ficando así o nome de regueifa para eses desafíos poéticos imporovisados, que aínda se cultivan e perviven hoxe por Galiza adiante.

O alumnado, despois de coñecer as regras de composición das coplas, creou e cantou as súas propias regueifas. Este "aprender desfrutando", fixo, que un ano máis, esta actividade resultase moi instructiva e divertida, e serviu tamén para que o noso alumnado coñeza e aprecie a riquísima tradición oral con que conta a cultura galega.

O ENDL, coa colaboración da Biblioteca, organizou esta actividade.

Podedes ver máis fotos premendo na imaxe.

RESOLUCIÓN!! Bolsas e axudas para alumnos con necesidade específica de apoio educativo

Resolución definitiva da Secretaria General de Universidades, pola que se conceden as bolsas e axudas de carácter xeral e de necesidades especificas de apoio educativo para estudos non universitarios.

Toda a información no seguinte ENLACE

XORNADA DEPORTIVA 7 de abril 2017

Para rematar a segunda avaliación o alumnado do IESEBA organizou unha interesante xornada deportiva na que cabe destacar o bo clima entre xogadores e espectadores, a rivalidade e  deportividade entre os equipos.

Grazas ao esforzo e gran traballo de alumnos colaboradores ademais do bo comportamento de todos  a xornada foi un éxito.

Noraboa!!!

BECAS EUROLINGUA

AMPLÍASE O PRAZO PARA SOLICITAR  UNHA DAS 200 BECAS PARA REALIZAR UN CURSO DE INGLÉS DURANTE DÚAS SEMANAS EN REINO UNIDO, IRLANDA OU MALTA. O PRAZO AMPLÍASE ATA O 5 DE MAIO.

REQUISITOS DE IDADE:TER NACIDO CON ANTERIORIDADE O 30 DE XUÑO DE 2003

PARA MÁIS INFORMACIÓN, PINCHA NO SEGUINTE ENLACE OU ACHÉGATE Ó DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN

OLIMPIADA MATEMÁTICA 2017

O pasado xoves 27 de Abril tivo lugar a Olimpiada Matemática Galega 2017 para o alumnado que cursa 2º da ESO na Comunidade Autónoma de Galicia. Organizada por AGAPEMA (Asociación Galega do Profesorado de Educación Matemática), a convocatoria trata de promover a ensinanza e a aprendizaxe das Matemáticas a través da Resolución de Problemas.

Este ano, a representación do noso centro foi da man de dous alumnos de 2º B, Marín Insua Gómez e Xesús Patiño Martínez, que se presentaron á primeira fase no IES Otero Pedrayo. Á espera dos resultados, afrontaron con ilusión esta actividade e recibiron un primeiro diploma pola súa participación.

Dende a dirección, o profesorado e os compañeiros dámoslle a noraboa!