CALENDARIO PROVISIONAL EXAMES SETEMBRO

Para ver o calendario PROVISIONAL de exames de setembro premer AQUÍ

ESTE CALENDARIO É PROVISIONAL. Pendente de revisar que non exista ningunha incompatibilidade horaria. A finais de xullo colgaremos o definitivo.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO. LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS

Publicadasas listaxes PROVISIONAIS de admitidos no FONDO SOLIDARIO de libros de texto no curso 2017-18.

LISTAXES DEFINITIVAS!!! ADMITIDOS PARA SECCIÓNS BILINGÜES CURSO 2017/2018

Publicadasas listaxes DEFINITIVAS de admitidos para cursar unha sección bilingüe no curso 2017-18.

Pódese acceder directamente dende AQUÍ

AVISO ÁS FAMILIAS ALUMNOS VIAXE ROMA!!

Premer AQUÍ para ver a circular co aviso

LISTAXE PROVISIONAL ADMITIDOS PARA SECCIÓN BILINGÜES CURSO 2017/2018

Publicadasas listaxes PROVISIONAIS de admitidos para cursar unha sección bilingüe no curso 2017-18.

As reclamacións faranse ante a directora do centro antes das 14:00 horas do día 11 de xullo.

O 13 de xullo publicarase a lista definitiva de admitidos.

VIAXE CANTABRIA - ASTURIAS 2017

Comezamos a ter fotos da viaxe dos nosos alumnos de 4º ESO a Asturias e Cantabria!!

Está creado o album onde iremos engadindo as fotografías que nos fagan chegar.

Pódese acceder pulsando na imaxe.

VIAXE ROMA 2017

Xa temos algunha foto que nos trouxeron á volta de Roma os nosos alumnos de 1º de bacharelato e os seus profesores!!

Creamos un album onde iremos engadindo as que nos vaian enviando.

Pódese acceder pulsando na imaxe.

CIRCULAR ÁS FAMILIAS CON INSTRUCCIÓNS FIN DE CURSO

O pasado 15 de xuño enviouse unha circular informativa ás familias, a través dos alumnos, co calendario de fin de curso e entrega de libros de texto ao fondo solidario.

Para consultar dita información premer AQUÍ

O IESEBA acada o 2º premio do concuro "Inventa en Galego con AppInventor"

O pasado 19 de xuño de 2017 tivo lugar no salón de actos do IES Ramón Menéndez Pidal (Zalaeta), a entrega de premios do concurso de creación de Apps para Android "Inventa en Galego con AppInventor", organizado por IGACIENCIA e co patrocinio do Concello de A Coruña e a Secretaría Xeral de Política Lingüística tivo lugar, no que o alumnado de 1º de bacharelato compartiu experiencias con compañeiros de Brión, Ortigueira, Vilagarcía e Ferrol, ademáis de cos anfitrións.

O noso centro obtivo o segundo premio por un conxunto de sete aplicacións. Unha delas, “Auxilia2”, céntrase nos primeiros auxilios e preséntase como unha app “coa que poderás salvar máis dunha vida”. A ela súmanse “Actividades alternativas”, centrada nas propostas de ocio que ofrece a cidade da Coruña, e 5 aplicacións relacionadas coa localidade de Culleredo: “Estudonde”, app educativa con información de colexios, institutos, academias e bibliotecas da vila; “Goce Culleredo”, con actividades didácticas ou de ocio; “Coffeeredo”, sobre bares e cafeterías; “Cómete Culleredo”, destinada a fomentar o turismo e a gastronomía, e “CulleSport”, que contén “todo o deporte de Culleredo nunha app”.

Noraboa!!

Toda a información máis detallada no blog de Angel Acción