Convocados premios extraordinarios da ESO ao esforzo e á superación persoal

Premios dirixidos ao alumnado que rematou 4º de ESO no curso 2015-16 e que mereza especial recoñecemento pola dedicación e o esforzo demostrados ao longo da etapa en superar as súas dificultades persoais, educativas ou do contorno familiar e sociocultural.

Acceso ao contido completo da orde.

Setembro 2016

1. Calendario de exames setembro.

Aviso: falta no calendario exames setembro Relixión católica e evanxélica. Serán o día 5 de setembro ás 11.30 (1º ESO : aula 2ºC, 2º ESO: aula Usos Múltiples).

2. Entrega de notas día 7 de setembro de 10:00 a 10:30 horas. Non haberá transporte escolar.

3. Matrículas:

7 DE SETEMBRO: Matrícula de alumnos de 3º, 4º de ESO e 1º de Bacharelato, en horario de 10:00 a 13:00 e de 16:00 a 18:00 en Secretaría.     Para matricularse teñen que pagar o seguro escolar (1.12 euros) na seguinte conta de ABANCA: ES 86 2080 0065 3030 40009693, e traer o resgardo.

8 DE SETEMBRO: Matrícula de alumnos de 1º e 2º de ESO en horario de 9:00 a 14:00 en Secretaría. Non teñen que pagar seguro escolar.

Impresos ESO

Impresos Bacharelato

Calendario de admisión na FP Básica

Acceso á convocatoria de becas e axudas para Bacharelato e alumnado con necesidades específicas de apoio educativo

4. Entrega dos libros de texto mercados coas axudas: antes do día 9 de setembro en Conserxería. Os alumnos que o día 9 non entregaran os libros, quedarán excluídos das axudas e do Fondo.

Aviso

Durante a primeira quincena de agosto atenderémoslles chamando ao teléfono: 677342629, en horario de 10:00 a 13:00 horas.

Se, por calquera motivo, a súa chamada non pode ser atendida, deixen a súa mensaxe e porémonos en contacto con vostede.

Culleredo, o 29 de xullo de 2016

Fondo solidario de libros de texto

Listaxe provisional de alumnado de ESO admitido ao fondo solidario de libros de texto do curso 2016-17

Os libros que lle serán entregados a cada alumno beneficiario deste fondo, non se coñecerán ata a publicación da listaxe definitiva o próximo día 15 de setembro.

Convocados os premios extraordinarios de ESO ao rendemento académico no curso 2015-16

O día 27 de xullo saíu publicada no DOG a orde do 7 de xullo da Consellería de Educación, pola que se convocan os premios extraordinarios de ESO ao rendemento académico correspondentes ao curso 2015-16.

- Os premios, dotados de 750 euros e diploma acreditativo, están destinados para alumnado que cursou 4º da ESO no 2015-16 e ten 9.00 de media ou máis.

- O prazo de presentación das solicitudes é de 20 días naturais contados a partir da publicación da Orde no DOG.

- É o alumno ou a alumna, ou os seus representantes legais, quen debe presentar a solicitude de participación en calquera dos lugares e rexistros establecidos no artigo 38.4 da Lei 30/1992, do 26 de novembro, de réxime xurídico das administracións públicas e do procedemento administrativo común. Para estes efectos, non son válidos os rexistros dos centros educativos.

- A proba para a concesión dos premios terá lugar no mes de setembro.

Acceso á orde no Diario Oficial de Galicia.

Horario de verán

O horario de atención ao público na Administración deste centro educativo durante os meses de xullo e agosto será de 10:00 h a 13:00 h, de luns a venres, agás días festivos.

O Concello de Culleredo oferta clases de reforzo escolar este verán

O Concello de Culleredo, no seu plan de loita contra o fracaso escolar, organiza clases de reforzo escolar, gratuítas, para este verán. Este programa está dirixido a tódolos niveis de ensinanza: de 3º a 6º de Primaria, de 1º a 4º de ESO e de 1º e 2º de Formación Profesional.

Estas aulas de reforzo educativo teñen como finalidade resolver dúbidas, preparar exames e traballos académicos. Cada grupo terá un mínimo de seis alumnos ata un máximo de quince. O prazo de preinscrición abrirase o próximo 27 de xuño e as clases comezarán o 4 de xullo en Vila Melania (Vilaboa).

O Concello tamén ofrece clases de apoyo para preparar as probas libres de obtención do título de graduado en ESO dirixidas ao alumnado que no seu día abandoou os estudos. A inscrición abrirase tamén o día 27 e as clases serán en Vila Melania.