ORIENTACIÓN ACADÉMICA: MODIFICACIÓN DOS PARÁMETROS DE PONDERACIÓN PARA O ACCESO Á UNIVERSIDADE

NESTE ENLACE PODEREDES CONSULTAR NOVAMENTE AS MODIFICACIÓNS REALIZADAS O DÍA 27/03/2017 NOS PARÁMETROS DE PONDERACIÓN PARA O ACCESO Á UNIVERSIDADE. PINCHA AQUÍ

PODEREDES FACER TAMÉN A CONSULTA NA PÁXINA DA CIUG

WWW.CIUG.GAL

ÚLTIMOS DÍAS!!! AXUDAS FORMACIÓN LINGUAS EXTRANXEIRAS

Próximo remate, o día 27 de marzo, do prazo de solicitudes de axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2017, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos (convocadas pola Orde do 2 de febreiro de 2017, DOG do 27 de febreiro)

A información sobre este programa, así como a aplicación "en liña" que se menciona na convocatoria, atoparase na páxina web http://www.edu.xunta.es/axudasle

BOLSAS CURSOS DE INGLÉS EN IRLANDA ESPECIAL INSITUTOS GALEGOS

V Convocatoria das Bolsas Eurolingua que permitirán a mozos e mozas galegas realizar un Curso de inglés de dúas semanas de duración en Irlanda este verán de forma completamente gratuita.

A idade mínima son 14 anos e a nota mínima requerida para optar ás bolsas son 6 puntos de media no expediente académico. Das 20 bolsas convocadas, resérvanse a lo menos 10 para mozos e mozas de institutos galegos.

INFORMACIÓN E CONVOCATORIA EN www.becaseurolingua.com

PRAZO DE SOLICITUDE ATA O 12 DE ABRIL

XORNADAS DE ORIENTACIÓN ACADÉMICA NO IESEBA

Durante a semana do 13 ó 17 de marzo, terán lugar unas xornadas de orientación académica e profesional para alumnos de 3º e 4º de ESO, e de 1ºBAC, que previamente recibiron información sobre a oferta académica do centro.

Os profesores dos diferentes departamentos didácticos, xunto co departamento de Orientación, informarán sobre os contidos das diferentes optativas, e asesorarán ós alumnos acerca da elección  axeitada de opcións e itinerarios segundo os seus intereses académicos e/ou profesionais.

Estas xornadas desenvolveranse, para 3ºESO, nas respectivas aulas, durante as horas de titoría, e no caso de 4ºESO e 1ºBAC, na Biblioteca, durante os recreos.

Alumn@s protagonistas

Os nosos alumn@s protagonistas:

Júlia Misaki Anguera Zemba (3ºESO-B),

Irene Losada Bestilleiro (4ºESO-A) e

Alejandro Fernández Marzoa (4ªESO-B),

saen na Voz de Galicia.

Preme na imaxe para acceder á publicación.

VISITA MUSEO BELAS ARTES CORUÑA e COCIÑA ECONÓMICA

O venres 10 de marzo de 2017, os alumnos de 4ºESO A e 4ºESO E visitaron a cociña económica e o museo de Belas Artes, actividade organizada pola sua profesora Flor Blanco, que tamén foi acompañada polas profesoras Paula Pazos e Pilar Baluja.

Para ver máis fotos, premer na imaxe.

Viaxe a Madrid

Algúns dos nosos alumnos viaxaron a Madrid entre o día 2 e o 4 de marzo de 2017, para para asistir á zarzuela.

También aproveitaron para ver o museo do Prado, e unha exposición sobre Houdini.

Esta actividade estivo organizada polo xefe de departamento de música, Julián Pérez, en colaboración con Pilar Castro e Begoña Brea.

Pódese ver aquí o programa completo da viaxe e aquí unha presentación de diapósitivas preparada polo seu profesor, Julián.

E tamén unha reseña publicada en La Opinión

Premendo na imaxe pódedes ver algunha foto máis.

DÍA DA MULLER

8 de marzo de 2017, Día Internacional da Muller, ás 12 do mediodía, escoitamos pola megafonía do Centro a Helena e Lucía (1ºBAC-A), e a Simón (4ºESO-A), lendo a historia desta data de homenaxe e reivindicación, e dous fragmentos de textos poéticos: o primeiro, da poeta Juana Castro, que fala sobre mulleres asasinadas pola violencia machista, e o segundo, de García Calvo, que trata do amor e da liberdade.

Se o queres ler preme na imaxe

CONVOCATORIA CAMPUS CIENTÍFICOS 2017

No enlace https://www.campuscientificos.es , podedes consultar as bases da convocatoria de “Campus Científicos” 2017.

O Prazo de presentación de solicitude remata ás 15:00 h. do 24 de marzo.

INFORMACIÓN FOLGAS

Hai una convocatoria de Folga Xeral para o día 8 de marzo e outra de Folga do Ensino para o día 9 de marzo.

Durante as folgas o centro permanecerá aberto no seu horario habitual, funcionará o transporte escolar e os alumnos serán atendidos polos seus profesores habituais, ou na súa ausencia, polos profesores de garda.