OBRADOIRO DE ANIMACIÓN DIXITAL

O xoves 16 de novembro de 2017, os alumnos de 3ºESO asistiron, no Salón de actos do Edificio de Servizos Múltiples do Concello, acompañados dos seus profesores: Montse Arza, Lidia Blanco, Begoña Brea, Julia Ferreiro, Nacho Niño e Mónica Santos, a un obradoiro de animación dixital impartido polo director de cine Manolo Gómez, o ilustrador Suso Cubeiro e o productor e director de documentáis Domingo Díaz.
Maís detalles premendo na primeira imaxe, e máis fotos na segunda.

TEATRO NO ÁGORA

O pasado xoves 16 de novembro de 2017, os alumnos de 4ºESO-E asistiron á obra de teatro "O TOLLEITO DE INISHMAAN" no ÁGORA, acompañados pola sua titora, Flor Blanco, e o profesor Vicente Reboleiro.

Máis fotos pulsando na imaxe.

En negro contra as violencias machistas

Durante estas semanas están a impartirse, por parte de técnicas municipais do concello de Culleredo, obradoiros sobre a prevención da violencia de xénero, desde onde se tenta facer unha toma de conciencia sobre a necesaria educación nas relacións igualitarias e positivas.

Máis información AQUÍ

AVISO ÁS FAMILIAS: FOLGA ALUMNOS

Con motivo da folga de estudantes prevista para este xoves 16, poden ver no link algunhas indicacións

VIAXES ESTUDOS CURSO 2017-2018

Estas son as viaxes de estudos do curso académico 2017-18. Para obter máis información, premer nas imaxes.

ROMA

LONDRES

CANTABRIA-ASTURIAS

PARÍS

CABAZAS GAÑADORAS 2017

Premio á máis elaborada: Fátima García-4ºESO-D (á esquerda)

Premio á máis terrorífica: Gema García-1ºESO-D (á dereita)

Premio á máis orixinal: Marta Estraviz-3ºESO-C

MASTER CLASS ZUMBA

VENRES 3 NOVEMBRO durante 2º RECREO na PISTA POLIDEPORTIVA

teremos unha MASTER CLASS DE ZUMBA organizada polo Concello de Culleredo- Cipax.

ANÍMATE A PARTICIPAR!!!

CONCURSO DE CABAZAS 2017

A BIBLIOTECA COA COLABORACIÓN DA ANPA ORGANIZA un CONCURSO DE CABAZAS

Pulsa na imaxe para accedes ás bases

VIII CAMPIONATO DE FÚTBOL SALA (2017-2018)

COMEZA O CAMPIONATO DE FÚTBOL SALA!

TODA A INFORMACIÓN ESTARÁ COLGADA NESTA WEB, NO APARTADO "CAMPIONATO FÚTBOL SALA" DENTRO DO BLOQUE DE TORNEOS DEPORTIVOS, E TAMÉN NA ENTRADA DO CENTRO.