María Wonenburger Planells

Día da muller traballadora

Con motivo do Día da Muller Traballadora amosamos aquí o "Boletín do Equipo da Biblioteca" do IES San Paio de Tuy co título "As mulleres e o cine".

LA VIOLENCIA NO SIEMPRE ES VISIBLE

Galería de imaxes concurso internacional2700 ideas contra la violencia machista. Concurso internacional de carteles para concienciar contra las agresiones a las mujeres. Clicando en la imagen accederás a una selección de 30 carteles.

En la biblioEBA tenemos libros, cómics y otros recursos para que puedas concienciarte del problema y detectar los indicios que rematan en violencia machista.

PLAMBE 2011-12

O IESEBA participa por segundo ano consecutivo no PLAN DE MELLORA DE BIBLIOTECAS ESCOLARES (PLAMBE).

Accede ó catálogo da nosa biblioEBA clicando na imaxe.

Nestes primeiros días do curso 2011-12 adicarémolos a recibir os empréstitos feitos ó alumnado e profesorado para o verán.

Ó novo alumnado informarvos que axiña realizaremos unhas xornadas de presentación da biblioEBA a través das titorías.

MARÍA WONENBURGER, doctora honoris causa por la UDC

María Wonenburger, la famosa matemática que da nombre a nuestra BIBLIOEBA, ha sido investida doctora honoris causa por la Universidad de A Coruña.

Clica en la imagen para acceder a la información publicada en el diario La Voz de Galicia

MARÍA NA BIBLIOEBA

O pasado 4 de xuño visitounos María Wonenburger: a célebre matemática mantivo un entretido coloquio na nosa BIBLIOEBA que leva o seu nome.

Neste acto fíxoselle entrega de diversos recordos así como de todo o cariño do claustro e a admiración do alumnado.

A BIBLIOEBA MARÍA WONENBURGER aspira a difundir aínda máis a ensinanza desta matemática: a muller que superou as trabas dunha sociedade machista e a galega que acada recoñecemento internacional polo tesón e traballo ben feito.

GRAZAS.

Visita a Galería, atoparás fotos do acto.

BIBLIOEBA MARÍA WONENGURGER

A nosa BIBLIOEBA xa ten nome, a comunidade educativa elixiu a unha muller galega destacada no campo das ciencias: a matemática María Wonenburger Planells.

Na galería de fotos podedes atopar algúns artigos da prensa que recoñecen a laboura desta muller.

Próximamente atoparedes aquí máis información desta muller adiantada ao seu tempo e á que non se lle recoñeceu o suficiente todo o seu quefacer tanto no campo das matemáticas como no da muller traballadora. Dende aquí queremos darlle as grazas pola súa actividade e pola súa colaboración con este centro.

Entrevista realizada por Xabier Pita Wonenburger e publicada no diario La Opinión o 11 de marzo de 2007.