BOLSAS curso 2024-2025

Comeza o prazo para solicitar as bolsas para bacharelato,universidade ou FP... PIDE XA A TÚA

Máis información premendo na imaxe

AVALIACIÓN DE DIAGNÓSTICO

AVALIACIÓN DE DIAGNÓSTICO (Orde do 29 de decembro de 2023. DOG 12/01/2024)

* A avaliación de diagnóstico está recollida nos artigos 21 e 29 da LOMLOE. É de aplicación en todo o territorio nacional. Determínase que se realizará a partir deste curso académico (2023-24).

* Aplícase aos alumnos de 2º de ESO e 4º de Primaria.

* Coa aplicación desta proba preténdese identificar centros educativos que poidan estar afastados da media da súa Comunidade en canto ao nivel de adquisición de certas competencias, para introducir plans de mellora.

* As datas en Galicia son o 10 e o 11 de abril.

* Os exames veñen confeccionados por persoal da Consellería e non son coñecidos ata o mesmo momento da súa aplicación

* As competencias avaliadas son: Matemática, Lingua Galega, Lingua Castelá e Inglés.

* Os alumnos recibirán uns cadernos de papel para realizar a proba. As familias deberán cubrir un cuestionario de contexto en formato dixital (aínda que poderían recibilo en papel, se o solicitan)

* Os resultados serán trasladados ao Consello Escolar, e tamén ás familias a través dos titores.

ANUNCIO CONVOCATORIA AXUDAS Linguas Estranxeiras 2024

Desde o servizo de Innovación e Programas Educativos comunican a todos os centros docentes sostidos con fondos públicos con ensinanzas en Bacharelato, que o día 12 de febreiro foi publicada a convocatoria AXUDASLE 2024

Prazo de solicitudes aberto dende o 13 de FEBREIRO ata o 12 de MARZO (incluído)

AVISO IMPORTANTE: SECCIÓNS BILINGÜES CURSO 2023/2024

As familias xa poden consultar en conserxería a lista provisional de admitidos en seccións bilingües.

Contra esta lista poden reclamar ata as 13:00 horas do día 7 de xullo. O 13 de xullo poderán consultar tamén en conserxería a lista definitiva de admitidos nelas.

En 4ºESO non se vai a impartir sección bilingüe por non alcanzarse o número mínimo de solicitudes.

Por razóns de confidencialidade de datos non se poden publicar na páxina web ningunha das listaxes

AVISO IMPORTANTE: SECCIÓNS BILINGÜES CURSO 2023/2024

Xa están publicadas as listaxes provisionais de solicitudes no taboleiro de anuncios do centro que se atopa de fronte a conserxería. Contra esta listaxe pódese reclamar mediante escrito na secretaría do centro antes do 16 de xuño.

A listaxe provisional de admitidos sairá publicada no taboleiro do centro antes do 4 de xullo. Contra esta listaxe poderase reclamar mediante escrito na secretaría do centro antes das 13:00 horas do 7 de xullo.

O 13 de xullo publicarase a lista definitiva de admitidos no taboleiro do centro.

Distribuir contenido