Taboleiro

Circular informativa GRADACIÓN 2º BACHARELATO

No día de hoxe repartiuse aos alumnos de 2ºBAC, unha circular para as súas familias con información sobre a gradación que se celebrará no Hotel Finisterre, o vindeiro 18 de maio, e que inclúe os datos da conta onde se debe facer o ingreso de reserva, e outros documentos que deberán devolver asinados antes do día 25 de abril.

Pódese acceder á devandita CIRCULAR premendo no link en vermello

Probas de acceso ciclos formativos grao medio e superior 2018

Convocadas as probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional do sistema educativo para o ano 2018

Máis información

INSTRUCCIÓNS ENTROIDO 2018

Para as actividades que se desenvolverán no centro o venres día 9 de febreiro, deberanse seguir as seguintes NORMAS.

Gracias a todos pola vosa colaboración!!

Italiano per principianti

A profesora Paula Pazos está a impartir na sala de usos múltiples do centro, durante os primeiros recreos dos martes e venres, un curso de italiano para principiantes, co fin de que os alumnos que viaxan a Roma adquiran unhas nocións básicas do idioma.

Animádevos a asistir!!!

PROGRAMA "PONTE A PUNTO"

LEMBRAMOS QUE O DÍA 21 DE DECEMBRO REMATA O PRAZO PARA INSCRIBIRSE NO PROGRAMA PONTE A PUNTO

PÓDESE ACCEDER O TRÍPTICO INFORMATIVO CA FICHA DE INSCRIPCIÓN, PREMENDO NA IMAXE

MASTER CLASS ZUMBA

VENRES 3 NOVEMBRO durante 2º RECREO na PISTA POLIDEPORTIVA

teremos unha MASTER CLASS DE ZUMBA organizada polo Concello de Culleredo- Cipax.

ANÍMATE A PARTICIPAR!!!

CONVOCATORIA FAMILIAS REUNIÓN INFORMATIVA BACHARELATO

O vindeiro luns 16 de outubro terá lugar unha reunión informativa no centro cas familias do alumnado de BACHARELATO.

Pódese acceder á convocatoria no segunte link:

CONVOCATORIA FAMILIAS DE ALUMNOS DE BACHARELATO

CONVOCATORIA FAMILIAS REUNIÓN INFORMATIVA ESO

O vindeiro luns 9 de outubro terá lugar unha reunión informativa no centro cas familias do alumnado de ESO.

Pódese acceder ás convocatorias nos seguntes links:

FAMILIAS DE ALUMNOS DE 2ºESO, 3ºESO e 4ºESO
FAMILIAS DE ALUMNOS DE 1ºESO, GRUPOS A, B e C
FAMILIAS DE ALUMNOS DE 1ºESO, GRUPOS D e E

AVISO ÁS FAMILIAS SOBRE OS LIBROS DE TEXTO DO FONDO SOLIDARIO

Co fin de evitar extravíos, e de controlar o estado dos libros de texto do fondo solidario pedímoslles que lembren aos seus fillos que poñan ao dorso da portada de cada un deles o seu nome e apelidos, e a lenda “curso 2017/2018”.

Agradecémoslles a súa colaboración.