Taboleiro

VOLUNTARIADO NA BIBLIOTECA

A Biblioteca ofrece ao alumnado a posibilidade de participar na xestión de préstamos e na dinamización, como colaboradores, nos recreos.

Os interesados poden poden recoller o impreso que hai que cubrir na propia Biblioteca.

Se o número de solicitudes é maior que o de prazas, haberá unha lista de suplentes para ocupar as vacantes que poidan quedar ao longo do curso.

Terá prioridade o alumnado que xa participa noutras actividades da Biblioteca.

XORNADAS DE ACOLLIDA CURSO 2019-2020

Os días 14 e 21 de outubro ás 18:15 horas terán lugar as xornadas de acollida para as familias

O día 14 de outubro, para as familias de alumnos de 1ºESO A, 1ºESO-B, 1ºESO-C, 2ºESO, 3ºESO e 4ºESO

O día 21 de outubro, para as familias de alumnos de 1ºESO-D, 1ºESO-E, 1ºESO-F, 1ºBAC e 2ºBAC

Máis información AQUÍ

AVISO ALUMNADO INSTRUCCIÓNS COMEZO DE CURSO 2019-2020

Pódense consultar dende AQUÍ as instrucción do comezo de curso.

Premios de ESO ao esforzo e á superación persoal correspondentes ao curso 2018/19.

Convocados os premios de educación secundaria obrigatoria ao esforzo e á superación persoal correspondentes ao curso 2018/2019.

O prazo de presentación de solicitudes rematará o día 20 de setembro de 2019. Toda a información aquí

RESULTADOS CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA ABAU 2019

Aínda que digan que segundas partes nunca foron boas, temos que felicitar ao noso alumnado que se presentou á convocatoria extraordinaria das ABAU por ter superado todos a proba.

Parabéns!!!

CALENDARIO PROVISIONAL SETEMBRO 2019

Xa está pubricado o calendario PROVISIONAL de exames de setembro e as indicacións xerais no bloque correspondente no lateral dereito da páxina web. Ao longo do mes de XULLO colgarase o CALENDARIO DEFINITIVO.

Tamén se pode acceder directamente dende AQUÍ

CALENDARIO SETEMBRO 2019

QUEDA APRAZADA ATA O MARTES 2 DE XULLO A PUBLICACIÓN DO CALENDARIO PROVISIONAL de exames DE SETEMBRO DEBIDO A QUE A ORDE QUE REGULA O CALENDARIO ESCOLAR SAIU PUBLICADA ESTE VENRES 28 DE XUÑO

AVISO ALUMNADO 2º BACHARELATO-INDICACIÓNS PROBAS EXTRAORDINARIAS

Consultar AQUÍ indicacións das  PROBAS EXTRAORDINARIAS de 2ºBAC

Premios extraordinarios de ESO ao rendemento académico correspondentes ao curso 2018/19.

Convocados os premios extraordinarios de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico correspondentes ao curso 2018/2019.

O prazo de presentación de solicitudes remata o día 5 de xullo de 2019. Toda a información aquí

Circular informativa FIN de CURSO 2019

No día de hoxe enviouse, a través dos alumnos, unha circular informativa ás familias con información sobre o fin de curso e a entrega de libros de texto ao fondo solidario.

Para acceder a dito documento premer AQUÍ