Avisos

Premios extraordinarios de ESO ao rendemento académico correspondentes ao curso 2019/20

Convocados os premios extraordinarios de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico correspondentes ao curso 2019/2020.

O prazo de presentación de solicitudes remata o día 21 de agosto de 2020. Toda a información aquí

EXAME SETEMBRO 3ºESO EPVA

Deberán traer ao exame unha lámina A4, escuadra, cartabón, regra, compás, lapis, afialapis e goma de borrar.

Tamén material para colorear, que poden ser lapis de cores, rotuladores, ceras, acuarelas e/ou témperas.

O exame consistirá en 5 exercicios que versarán sobre os contidos vistos ó longo do curso ata o confinamento. Todos os apuntamentos e os traballos realizados antes e durante a suspensión das clases están disponibles na aula virtual dentro do curso EPVA 3ºESO

No caso de que por mor do COVID-19 non se puidera realizar presencialmente, se fará no mesmo horario a través de WEBEX. Neste suposto é fundamental asegurarse de dispoñer de un ordenador con cámara e micrófono cunha conexión a internet estable, xa que deberán permanecer conectados e visibles durante todo o tempo que dure o exame. Estará encadrado en todo momento o alumno/a, as mans, e a mesa que utilice. Se lle poderá pedir que achegue a lámina á cámara en calquera momento durante o exame. E ao rematar deberá enviar unha ou varias fotos da lámina segundo se lle indique para poder corrixir os exercicios.

AVISO MATRÍCULA e LIBROS de TEXTO CURSO 2020-21

1. Xa está dispoñible toda a información para facer a matrícula para o curso 2020-21. O prazo de matrícula comeza o día 1 e remata o 10 de xullo. Pódese acceder dende o bloque correspondente na parte superior dereita da páxina web ou directamente dende AQUÍ

2. Pódense consultar os libros de texto para o vindeiro ano académico no apartado correspondente, no menú "Libros de texto", dentro dos bloques ALUMNADO e SECRETARÍA no lado esquerdo da páxina, ou directamente dende AQUÍ

AVISO - ENTREGA DE ORLAS DE 4°ESO E 2°BACHARELATO

As orlas de 4ºESO e 2ºBAC pódense solicitar en administración:

1. No momento de efectuar a matrícula para o curso próximo (entre o 1 e o 10 de xullo)

2. Aqueles alumnos que non se matriculen para o próximo curso os prazos son os seguintes:

Entre o 20 e o 25 de xullo (orlas de 4°ESO)

Entre o 26 e o 31 de xullo (orlas de 2º BAC)

AVISO ALUMNADO 4ºESO

O alumnado de 4°ESO que se vaia matricular nun ciclo formativo de FP ten que presentar o certificado de estudos de ESO que previamente debe solicitar no noso centro por correo electrónico ou por teléfono. Unha vez feito este trámite, poderase recoller en 48 horas, en horario de 9:30 a 10:00 horas en administración.

AVISO - PUBLICACIÓN DE NOTAS FINÁIS

Co fin de non colapsar a aplicación AbalarMóbil o día 25 de xuño, a publicación das notas será por cursos co seguinte horario:

4º ESO e 1º BAC: 09:00 horas

3º ESO: 10:00 horas

2º ESO: 11:00 horas

1º ESO: 12:00 horas

Circular informativa FIN de CURSO 2020

Para acceder á circular con información sobre o calendario de fin de curso, devolución dos libros do fondo solidario e biblioteca, criterios de promoción e titulación, matrícula curso 2020/2021 e outra información, premer AQUÍ

IMPORTANTE: NORMAS RELATIVAS A ACTUACIÓN DENTRO DO RECINTO DO INSTITUTO

IMPORTANTE:

NORMAS RELATIVAS A ACTUACIÓN DENTRO  DO RECINTO DO INSTITUTO

• Debido á situación sanitaria actual e co fin de axilizar os trámites administrativos non se realizarán fotocopias ao público.
  • Tampouco se prestará ningún tipo de material (lapis, gomas, grampadoras, etc)
  • É imprescindible o uso de mascarillas en todo o recinto escolar
  • Dispoñerán de dispensadores de xel hidroalcólico que deberán usar antes de presentar calquera documentación tanto en conserxería como en secretaría.
  • Debe manterse a distancia de seguridade de 2 metros entre persoas.

RECORDATORIO IMPORTANTE USUARIOS G-SUITE e ABALAR MÓBIL

ALUMNADO CON CONTAS G-SUITE:

Se teñen algún problema, deberán cubrir este FORMULARIO e poñerémonos en contacto para solucionalo.

APLICACIÓN ABALAR MOBIL:

Aquelas familias que todavía non a teñan descargada deben seguir as seguintes INSTRUCIÓNS.

Se teñen calquer incidencia, ou o seu número de teléfono non está actualizado nos datos do centro, deben cubrir o seguinte CUESTIONARIO.

AVISO AFECTADOS CORONAVIRUS

Notifican desde inspección que en caso de saber dalgún membro da comunidade educativa afectado por coronavirus, cómpre poñelo en coñecemento de Consellería.

Se alguén sabe de algún caso, por favor escribir so correo do centro: ies.blanco.amor.culleredo@edu.xunta.gal

Grazas