Taboleiro

Concurso de logotipos do Club de lectura

Xa está convocado o Concurso de logotipos do Club de lectura.
Se queres participar, consulta as bases no seguinte enlace:

ATENCIÓN!!! NOVOS CAMBIOS NAS XORNADAS DE ACOLLIDA CURSO 2018-2019

Os días 22 e 29 de outubro e 19 de novembro ás 18:15 horas terán lugar as xornadas de acollida para as familias

O día 22 de outubro, para as familias de alumnos de 1ºESO A, 1ºESO-B, 2ºESO, 3ºESO-A, 3ºESO-B, 3ºESO-C, 3ºPMAR e 4ºESO

O día 29 de outubro, para as familias de alumnos de 1ºESO-C, 1ºESO-D, 1ºESO-E, 1ºBAC e 2ºBAC

O día 19 de novembro, para as familias de alumnos de 1ºESO-F e 3ºESO-D

As familias de 1º de ESO serán recibidas primeiro pola directora na sala de usos múltiples e despois dirixiranse ás aulas dos seus fillos onde lles esperará o titor para tratar temas do seu interese. As familias do resto dos alumnos de 2º, 3º e 4º de ESO, e de 1º e 2º de bacharelato dirixiranse directamente ás aulas dos seus fillos onde lles esperará o titor. Se algunha das familias ten varios fillos no centro, en cursos distintos, pode poñerse previamente en contacto cos titores para que lles poidan recibir o mesmo día.

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR 2018

O día 26 de novembro terán lugar as votacións para elixir candidatos ao Consello escolar. O prazo de presentación de candidaturas remata o 19 de novembro ás 14:00 horas.

As persoas interesadas deben cubrir un impreso que se lles entregará en Administración e que quedará custodiado no centro.

Toda a información no bloque na columna dereita da web "ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR 2018"

APERTURA CAFETERÍA

A partir do vindeiro día 22 de outubro abrirá a cafetería do centro.

Este luns só se suministrarán bocadillos á hora de comer. A partir do luns seguinte, os que o desexen, poderán solicitar por anticipado algún tipo de prato quente.

XORNADAS DE ACOLLIDA CURSO 2018-2019

Os días 22 e 29 de outubro ás 18:15 horas terán lugar as xornadas de acollida para as familias

O día 22 de outubro, para as familias de alumnos de 1ºESO A, 1ºESO-B, 1ºESO-C, 2ºESO, 3ºESO e 4ºESO

O día 29 de outubro, para as familias de alumnos de 1ºESO-D, 1ºESO-E, 1ºESO-F, 1ºBAC e 2ºBAC

AUDICIÓNS Grupo Vocal “Diazeuxis” do IESEBA

AUDICIÓNS PARA NOVAS VOCES

Aula de Música 2. Luns 24 E Martes 25 de setembro segundo recreo

SERVIZO CAFETERÍA

Comunícase a todos os usuarios da cafetería que durante uns días permanecerá pechada debido a asuntos relativos á súa contratación por parte da Consellería.

Informámoslles ademais que a empresa encargada da concesión é a  mesma que viña sendo hasta agora.

Desculpen as molestias.

COMEZO DO CURSO 2018-2019

Día 17 de setembro: Presentación

alumnos de ESO de 11:00 a 12:00 recepción polos titores nas aulas e entrega de documentación aos mesmos. Haberá transporte escolar

alumnos de BACHARELATO de 12:30 a 13:30 recepción nas aulas polos titores. Non haberá transporte escolar

Día 18 de setembro: Comezo das clases (ESO e BACHARELATO) no horario habitual.

Máis información AQUÍ

Premios de ESO ao esforzo e á superación persoal correspondentes ao curso 2017/18

Convocados os premios de educación secundaria obrigatoria ao esforzo e á superación persoal correspondentes ao curso 2017/2018.

O prazo de presentación de solicitudes remata o día 21 de setembro de 2018. Toda a información aquí

Prazo validacións Música

Poderá solicitar as validacións o alumnado que estea cursando ou teña cursado ensinanzas profesionais de Música e de Danza.

O interesado en solicitar a validación dunha materia de ESO ou de bacharelato ou, no caso de menores de idade, os seus pais ou titores legais presentarán durante o mes de setembro a solicitude de validación. Coa dita solicitude achegarase a documentación que acredite que o alumno/a está a cursar ou xa cursou e superou os estudos utilizados para a validación.

DOG Núm.96 Disposición adicional: Medidas de ordenación académica para o alumnado que cursa as ensinanzas profesionais de música e de danza e as ensinanzas de réxime xeral