Taboleiro

VIAXE ROMA 1º BACHARELATO

Este luns repartiuse unha circular ás familias dos alumnos asistentes, acompañada de una copia co itinerario da viaxe.

Pódese acceder dende aquí, premendo nos links en vermello.

INFORMACIÓN IMPORTANTE FOLGA DE TRANSPORTE

Está convocada unha folga xeral de carácter indefinido para os martes e mércores de cada semana no sector do transporte de viaxeiros por estrada. Esta folga ten incidencia no sector educativo os días 20 e 21 da semana en curso.

Os servizos mínimos que foron publicados hoxe no diario oficial de Galicia e quedan así:

Servizos regulares de uso especial para transporte de escolares:

Manteranse como esenciais os servizos de entrada aos centros desde ás 7.30 ata as 10.30 horas e os de saída desde das 13.30 ás 19.00 horas nos itinerarios de transporte escolar de estudantes de niveis de ensino obrigatorio, cuxa lonxitude total sexa superior a 4 km.

Para os servizos de transporte a alumnado de centros de educación especial considéranse esenciais todos os itinerarios existentes nos horarios habituais.

VIAXE O GROVE-SANXENXO

Saída o xoves 22-06-2017 ás 08,30 do aparcadoiro de autobuses.

Chegada ó Grove e viaxe en catamarán.

Visita mirador Siradella.

Comida.

Praia de Sanxenxo.

Chegada a Culleredo ás 20,00 aproximadamente.

Non esquezades levar crema solar, bañador e toalla!!!

Relación de libros de texto curso 2017-18

Xa se pode consultar a relación de libros de texto para o vindeiro curso no seguinte LINK

LISTAXES DEFINITIVAS!!! SOLICITUDES SECCIÓNS BILINGÜES CURSO 2017/2018

Xa están publicadas no bloque de SECCIÓNS BILINGÜES CURSO 2017-18, as listaxes DEFINITIVAS de solicitudes.

Tamén se pode acceder directamente dende AQUÍ

LISTAXE PROVISIONAL SOLICITUDES SECCIÓNS BILINGÜES CURSO 2017/2018.

Xa están publicadas no bloque de SECCIÓNS BILINGÜES CURSO 2017-18, as listaxes provisionais de solicitudes.

(Contra esta listaxe pódese reclamar ante a directora do centro nun prazo que finaliza o 12 de xuño ás 14:00 horas)

O 15 de xuño publicarase a listaxe definitiva de solicitantes.

Tamén se pode acceder directamente dende AQUÍ

CONCERTO FIN DE CURSO

O día 25 de maio de 2017, o Departamento de Música organizou un Concerto de Fin de Curso que foi protagonizado por diversos grupos de alumnos de 3º e 4º da ESO, e mesmo por algúns alumnos do instituto que realizan estudos musicais no conservatorio.

A actividade foi acollida con moito agrado polo público asistente: alumnado, profesorado, e algúns país e nais dos nosos alumnos, que amosaron interese en que se organice para o vindeiro curso unha segunda sesión pola tarde.

Agradecemos a colaboración e o apoio do Conservatorio de Culleredo.

Premendo no cartel pódese acceder ó programa, e premendo na imaxe, a máis fotos

OCIO FORMATIVO

O Departamento de Filosofía do Ies Blanco Amor fai unha proposta de ocio formativo -de carácter optativo- intentando sentar as bases do tempo de lecer, de cara ao tempo de vacacións de verano, momento en que os alumnos adolecen de aburrimento por usar o tempo, ás veces, de balde.

Toda a información AQUÍ