Taboleiro

RESULTADOS CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA ABAU 2019

Aínda que digan que segundas partes nunca foron boas, temos que felicitar ao noso alumnado que se presentou á convocatoria extraordinaria das ABAU por ter superado todos a proba.

Parabéns!!!

FELICITACIÓN DO CONCELLO

O CONCELLO DE CULLEREDO ENVIOU VÍA TWITTER UNHA FELICITACIÓN AO NOSO CENTRO E AO NOSO ALUMNADO POLOS RESULTADOS OBTIDOS NAS PROBAS ABAU

ESTAMOS MOI ORGULLOSOS

Pulsar ma imaxe para acceder ao twitt

O IESEBA ENTRE OS 21 MELLORES

Noraboa ao noso alumnado que fai que o traballo que desenvolvemos conxuntamente, se vexa recompensado cuns resultados máis que satisfactorios.

Como se pode ver na imaxe de La Voz de Galicia de hoxe, o IES Eduardo Blanco Amor está entre os 21 centros con mellores notas nas probas ABAU de Galicia.

(Premer na imaxe para ampliar)

DESPEDIDA PROMOCIÓN DE 2ºBAC 2019

Parabéns ao noso alumnado de 2º de bacharelato!!

Aprobastes o 100% dos sesenta que vos presentastes en xuño, vinte superastes o 11 e cinco superastes o 13. Isto aumenta enormemente as vosas posibilidades de estudar o que desexedes. É o xusto premio polo esforzo realizado.

Alegrámonos de este éxito compartido e vos animamos a seguir traballando polas vosas metas.

Moita sorte

Hasta sempre!!!

CALENDARIO PROVISIONAL SETEMBRO 2019

Xa está pubricado o calendario PROVISIONAL de exames de setembro e as indicacións xerais no bloque correspondente no lateral dereito da páxina web. Ao longo do mes de XULLO colgarase o CALENDARIO DEFINITIVO.

Tamén se pode acceder directamente dende AQUÍ

CALENDARIO SETEMBRO 2019

QUEDA APRAZADA ATA O MARTES 2 DE XULLO A PUBLICACIÓN DO CALENDARIO PROVISIONAL de exames DE SETEMBRO DEBIDO A QUE A ORDE QUE REGULA O CALENDARIO ESCOLAR SAIU PUBLICADA ESTE VENRES 28 DE XUÑO

AVISO ALUMNADO 2º BACHARELATO-INDICACIÓNS PROBAS EXTRAORDINARIAS

Consultar AQUÍ indicacións das  PROBAS EXTRAORDINARIAS de 2ºBAC

Premios extraordinarios de ESO ao rendemento académico correspondentes ao curso 2018/19.

Convocados os premios extraordinarios de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico correspondentes ao curso 2018/2019.

O prazo de presentación de solicitudes remata o día 5 de xullo de 2019. Toda a información aquí

Circular informativa FIN de CURSO 2019

No día de hoxe enviouse, a través dos alumnos, unha circular informativa ás familias con información sobre o fin de curso e a entrega de libros de texto ao fondo solidario.

Para acceder a dito documento premer AQUÍ

AVISO ALUMNADO 2ºBAC: CONVOCATORIA ABAU ORDINARIA

LUGAR   ETS DE ENXEÑEIROS DE CAMIÑOS, CANAIS E PORTOS
    CAMPUS DE ELVIÑA – A CORUÑA
DATAS   12, 13 e 14 DE XUÑO
PRESENTACIÓN   MÉRCORES 12 de xuño, ÁS 9.00 h.
    Reunión con Sol Iglesias(profesora acompañante) o Mércores 12 de xuño ás 8.40 h na porta de entrada da ETS de Enxeñeiros de Camiños.