RESEÑAS actividades

AQUAPARK 2019

ESTE LUNS 17 DE XUÑO DE 2019, OS NOSOS ALUMNOS DE 1º E 2º DE ESO, MÁIS OS GAÑADORES DO CAMPIONATO DE FÚTBOL SALA, ESTIVERON PASANDO O DÍA NO AQUAPARK DE CERCEDA, ACOMPAÑADOS POR PROFESORES DO CENTRO.

XA TEMOS NUN ALBUM DE GOOGLE FOTOS AS IMAXES DA SAÍDA. PREMER NA IMAXE PARA ACCEDER.

CLUB DE LECTURA 2018-2019

REMATAMOS O CURSO COA NOSA RUTA LITERARIA POLAS FRAGAS DO EUME.

VOLTAREMOS EN SETEMBRO CON MOITAS NOVIDADES.

BO VERÁN E A DESFRUTAR.

Para acceder á nosa conta de Instagram, premer na imaxe.

CONCERTO FIN DE CURSO 2019

O vindeiro 19 de xuño de 2019 ás 12:15 h. celebrarase no Auditorio Gustav Mahler do Conservatorio de Culleredo, como xa é tradicional, o Concerto de Fin de Curso organizado polo Departamento de Música, protagonizado por alumnos do centro dirixidos polo seu profesor Julián Jesús Pérez.

Celebrarase no Auditorio Gustav Mahler do Conservatorio de Culleredo ás 12:15 h.

Premendo nos seguintes links  poderase acceder, a medida que estean dispoñibles:

ao CARTEL

ao PROGRAMA,

e ao álbum de FOTOS

CAMPAÑA LIMPEZA 2019

Comezamos a campaña de limpeza 2019. Iremos colgando imaxes no album ao que se pode acceder dende o menú CAMPAÑA LIMPEZA dentro do bloque ALUMNADO.

O PAPA SAÚDA AOS NOSOS ALUMNOS

O papa Francisco saudou aos nosos alumnos que estaban de viaxe de estudos en Roma, no Ángelus do día 7 de abril de 2019.

Podes escoitalo no minuto 12:32 do vídeo ao que podes acceder dende aquí.

VIAXES DE ESTUDOS 2019- LONDRES - ROMA

XA TEMOS AOS NOSOS ALUMNOS EN LONDRES E ROMA. CREAMOS ALBUMS EN GOOGLE FOTOS PARA IR COMPARTINDO AS IMAXES QUE NOS VAN CHEGANDO.

PREMER NAS IMAXES PARA ACCEDER.

Concierto conmemorativo do Día Mundial da Auga 2019

O pasado sábado 23 de marzo de 2019,  o Grupo Vocal e Instrumental Diazeuxis formado por alumnos do noso centro, e dirixido polo seu profesor Julián Jesús Pérez, celebrou un concerto na Igrexa parroquial de Santiago, con motivo da conmemoración do Día Mundial da Auga, ca presentación y comentarios do párroco D. Andrés García Vilariño.

Parabéns aos nosos artistas!!

Pulsando na imaxe pódese acceder ao álbum de fotos.

No seguinte LINK accedese á reseña do Diario Lírico

AQUÍ se pode ver o programa

VISITA MUSEO BELAS ARTES CORUÑA

Este martes 12 de febreiro de 2019, foron os alumnos de 4ºESO-C, 4ºESO-D e 4ºESO-E, os que visitaron o museo de Belas Artes, actividade organizada pola sua profesora Flor Blanco, que tamén foi acompañada por Sylvia Cea e Miguel Ángel Fernández.

Para ver máis fotos, premer na imaxe.

VISITA MUSEO BELAS ARTES CORUÑA e COCIÑA ECONÓMICA

O martes 5 de febreiro de 2019, os alumnos de 4ºESO-A e 4ºESO-B visitaron a cociña económica e o museo de Belas Artes, actividade organizada pola sua profesora Flor Blanco, que tamén foi acompañada por Ana Vidal e José Manuel Pan.

Para ver máis fotos, premer na imaxe.