Extraescolares 18-19

TEATRO INGLÉS

Dúas actividades este xaneiro do Dpto Inglés achegan ao alumnado de As barxas ao teatro. Primeiro de 2º e 3º ESO no auditorio de Cangas(10/01) e despois no noso propio Salón de Actos  para 1ºESO e á que acudiu tamén alumnado de Reibón (14/01)

SAÍDA XEOLOXÍA CABO HOME

Velaí unha imaxe da saida de xeoloxía do venres 11/01 que alumnado de Fran fixo a Cabo Home na compaña de alumnado de Rodeira e que contou cun mágnifico guia

SAÍDA CINEMA VIGO L.C

Deixamos testemuña gráfica da saida ao cinema que o alumnado de Lingua castelán realizou a Vigo no primeiro trimestre para visionar un film do que previamente leran o libro: CON AMOR, SIMON

TOPONIMIA

UN CURSO MÁIS VISITOUNOS SOLEDAD RÍOS PARA FALARNOS DA ORIXE DOS NOMES DOS LUGARES DO CONCELLO DE MOAÑA. AGRADECÉMOSLLE QUE DE MANEIRA TAN XENEROSA NOS DESVELARA O QUE AGOCHA A TOPONIMIA. A ACTIVIDADE FOI ORGANIZADA POLO EDNL E A PROFE MARGA E PARTICIPOU EN TRES SESIÓNS TODO O ALUMNADO DE 4º ESO

CÚPULAS XEODÉSICAS

Velaí as cúpulas xeodésicas creadas colaborativamente entre alumnado de mates de 1º e 4º. Bo traballo moz@s

Fartxs da violencia machista

DEIXA A TÚA MENSAXE XUNTO Á NOSA ÁRBORE INDIGNADA

Boas Festas

Árbore feita polo alumnado de Plástica de Chema co gallo do nadal. E servizo de postais de Papa Noel e do Apalpador organizado por alumnado 4º ESO

Non pasa nada, pasa algo? ÉRGUETE

O alumnado de 2º de ESO do noso Instituto participou nos obradoiros Non pasa nada, pasa algo? impartidos pola  Asociación Érguete e encadrados dentro do Plan Integral de Prevención de Condutas Aditivas do Concello de Moaña.
Os obradoiros  van encamiñados a  evitar o desenvolvemento e consolidación de consumos problemáticos de drogas, reducir a súa incidencia e promover estilos de vida saudables entre os adolescentes.

CURTAS AS BARXAS NO CICLO: A NOSA CULTURA

O ciclo A Nosa Cultura celébrase no Concello do 12 ao 22 de Decembro organizado pola Agrupación Cultural Nós. O mércores 12 presentáronse curtas realizadas polo alumnado de Plástica do IES As Barxas: "Ou todos ou ningún" 1936. Fortem e Teño medo ás palabras.

seguridade e Perigos das Redes Sociais

Seguridade e perigos das Redes sociais

Charla para Pais

Os pais de alumnos do IES As Barxas asistiron a unha charla impartida pola Garda Civil sobre seguridade e perigos das redes sociais. A charla enmárcase dentro do "Plan Director para a convivencia e a mellora da seguridade nos centros educativos e os seus contornos".