Extraescolares 18-19

PROXECTO PREMIADO iAlertApp

NORABOA!!

Alumnado de Aplicadas da profe de economía MªJosé Soto (Pilo)

Manuel Rodríguez Pereira

Eva López Casás

Sara Meira Chapela

Borja Pequeño Nogueira

Leticia Rodríguez Cordeiro

Canto talento d@s moz@s  emprendedores!!

ARTEATRO

INAUGÚRANSE AS INSTALACIÓNS ARTÍSTICAS REALIZADAS POLO ALUMNADO DE 2º BACH DA AULA DE DEBUXO DA PROFESORA LUZ BELOSO SITUADAS NO RECIBIDOR

AS OBRAS REINTERPRETAN CARTEIS DE PEZAS TEATRAIS REPRESENTADAS NO MORRAZO, OS MÁIS DELES DE DIEGO SEIXO, E MOITAS DELAS DA RECOÑECIDA MARIÁN BAÑOBRE

UN TRABALLO ESPECTACULARRisa

CHARLA FERNANDO LALANA

O venres 29 de marzo visitounos o escritor Fernando Lalana. Na súa charla o autor respondeu ás preguntas do alumnado de 2º de ESO sobre as novelas policiacas El último muerto y La tuneladora, lecturas propostas en Lingua castelá.

Resultado de imagen de fernando lalana          Resultado de imagen de fernando lalana

Fernando Lalana non só resolveu as dúbidas sobre aspectos concretos da súa obra ou a súa biografía senón que, aproveitando as cuestións propostas polos alumnos, trasmitiunos a súa visión da literatura xuvenil e da creación literaria en xeral, con profundidade e o seu sentido do humor habitual.

Resultado de imagen de fernando lalana

O remate da charla dedicou e firmou exemplares das súas obras.

YOLANDA CASTAÑO

25/3 CHARLA DE YOLANDA CASTAÑO

Alumnado de 2º BACH puido gozar desta magnífica exposición sobre a poesía en galego contemporánea de mans dunha das súas protagonistas. De xeito interesante e ameno percorreu da xeración dos oitenta até a actualidade. A actividade organizouna a súa profe Iria e @s rapaces/as fixéronlle varias preguntas.

IMATXINA

Alumnado de 1ESO realizou unha saída ao Auditorio de Vigo onde participou en obradoiros con tangráns, pentaminós e hexamantes, policubos (pentacubos planos e soma), espellos, xogos de estratexia, actividades coa calculadora, resolución de problemas, estatística e ilusións ópticas. Velaí un par de imaxes

VIDEOCONFERENCIA CONSUMO DIXITAL E COMERCIO ELCTRÓNICO

O 14/3 alumnado de economía de 4º, de Iniciación Á Actividade Emperndedora e Empresarial, e de 2º Bach de Fundamentos da Administración e Xestión asistiron na Biblio a esta  Videoconferencia que tivo por obxecto a o consumo responsable das tecnoloxías e o acceso á rede. A actividade enmarcábase na conmemoración do Día Mundial dos Dereitos do Consumidor.

Xornadas de Formación Profesional e Emprego do Morrazo

Os días 13 e 14 de febreiro tivo lugar no Auditorio Municipal de Cangas as Xornadas de Formación Profesional e Emprego do Morrazo organizadas polos Concellos de Bueu, Moaña, Cangas e Vilaboa e os IES Johan Carballeira, Plurilingüe A Paralaia, Rodeira e Maria Soliño. Os nosos alumnos de 4º de ESO e 1º e 2º de Bacharelato puideron coñecer de primeira man a oferta de Formación Profesional da  comarca do Morrazo.

PLAN DIRECTOR

Plan Director

O día 24 de xaneiro os alumnos de 1º de ESO do noso centro asistiron a unha charla sobre "Acoso Escolar e Ciberacoso" . O día 25 tocoulle a  quenda aos alumnos de 4º de ESO, esta vez o tema era a  violencia de xénero.  Ambas charlas foron impartidas pola Garda Civil dentro do Plan Director para a Convivencia e Mellora da Seguridade nos Centros Educativos e as súas Contornas.

VISITA EDUGAL

EDUGAL

Este ano, e por primeira vez, o noso alumnado de 1º e 2º de Bacharelato asistiu os días 28 de febreiro e 1 de marzo ao 8º Salón da oferta de educación e formación de Galicia  (http://www.edugal.es/)  . Esperamos que a visita fose de proveito para todos.

VISITA CUVI

Visita ao CUVI

Coma todos os anos, o alumnado de 2º de Bacharelato  visitou hoxe, 7 de marzo, o Campus Universitario  Lagoas-Marcosende.  Dentro dos tres itinerarios propostos visitaron as seguintes  facultades:

Área Humanística e Xurídico-Social: Facultade de Filoloxía e  Tradución, Facultade de Ciencias Xurídicas y do Traballo, Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais.

Área Tecnológica:   Escola de Inxeniería  Industrial , ETS de Inxeniería de Minas, ETS Telecomunicacións.

Área Científica:  Facultade de Bioloxía, Facultade de Ciencias do Mar, Facultade de Química