PROGRAMA "SENTIR E PENSAR"

Dende a Concellería de Benestar Social, Muller e Igualdade do Concello de Moaña lévase a cabo o PROGRAMA "SENTIR E PENSAR", que consiste na realización de diferentes talleres dinámicos que tratan temas como as emocións, a igualdade, a violencia de xénero...

Actualmente quedan prazas vacantes para adolescentes. A asitencia aos talleres é totalmente GRATUÍTA e impárteos unha psicóloga nas instalacións da ludoteca, en mércores alternos (un sí un non), en horario de 16:00 a 17:30h.

A vindeira sesión será o mércores 22 de xaneiro.

As temáticas que se van a levar a cabo nos seguintes meses son:

1ª sesión: OS DEREITOS DOS E DAS ADOLESCENTES (22 de xaneiro).
2ª sesión: AS NORMAS DA CASA. FÁGOME MAIOR, AS MIÑAS RESPONSABILIDADES (5 de febreiro).
3ª sesión: O INSTITUTO, UN LUGAR SEGURO (19 de febreiro).
4ª sesión: APRENDER A FACER OS DEBERES E ESTUDAR (11 de marzo).
5ª sesión: AS AMIZADES (25 de marzo).

Para anotarse hai que chamar ao tlf: 986 31 50 38 (polas tardes).

Moitas grazas pola súa atención.

ESCOLA DE NAIS E PAIS: DESDRAMATIZANDO A ADOLESCENCIA

O pasado luns 13, ás 18:30, o psicólogo Alberto Casqueiro impartiu unha instrutiva e divertida charla para nais e pais, "Desdramatizando a adolescencia". Moitas grazas pola vosa participación!

CHARLA DE SOLEDAD FERNÁNDEZ, DE CHRYSALLIS

Comezamos o ano con ganas cunha charla sobre transexualidade para 4º da ESO a cargo de Soledad Fernández, da asociación Chrysallis, que resultou ser moi emotiva e interesante. Foi organizada polo grupo Incómodxs e rebeldes. Aí van algunhas fotos:

Información para o sorteo da cesta de Nadal

Bo día e boas festas!

Se vostede é posuidor/a da rifa premiada no sorteo de Nadal do 22 de decembro, rogamos que se poña en contacto con nós a través do correo do instituto ies.asbarxas@edu.xunta.es, para poder facerlle entrega do premio.

Moitos parabéns e grazas!

A dirección do IES As Barxas

CONVOCATORIA DE FOLGA DO PROFESORADO. XOVES 12.

Bo día

Informamos de que o vindeiro xoves 12 de decembro hai convocada unha folga de todo o profesorado do ensino non universitario galego, non podéndose garantir polo tanto o normal desenvolvemento da xornada lectiva. Pese a isto, o instituto terá establecidos os servizos mínimos, garantindo a atención ao alumnado.

Un saúdo

A dirección do IES As Barxas

VISITAMOS O OCEANOGRÁFICO

O pasado venres 29, o noso alumnado de 1º Bacharelato STEM visitou o Oceanográfico de Vigo en compañía dos profes Carlos e José Luís. Aí van algunhas fotos:

MIRADAS DA XEOMETRÍA

Apuntámonos nun proxecto creativo que involucra Matemáticas e Artes, que se desenvolve en Francia e que este ano involucra tamén a Galicia. Sumádevos!

GAÑADORA DO CAMPIONATO DE XADREZ

Facemos entrega do premio á gañadora do Campionato de Xadrez, Ana Pena. Parabéns!!!!

VISITA AO CIQUS

Visita ao CIQUS (Santiago) do alumnado de Química de 2° de Bacharelato, acompañado de Loli e José Luis.

MIL GRAZAS A XOSÉ MANUEL BUDIÑO!

Veunos visitar Xosé Manuel Budiño para as nosas entrevistas do equipo de Normalización do Instituto e deixounos o seu disco! Mil grazas!