AVISOS ADMINISTRACIÓN

INFORMACIÓN SOBRE OS VALES DE MATERIAL

Os vales de material escolar para o curso 2022-2023  estarán dispoñibles na secretaría do centro a partir do 1 de setembro.

Informamos de que, posto que os vales son nominais, a persoa que os veña recoller ha de ser a mesma que fixo a solicitude.

LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2022/2023

Poden acceder á listaxe de libros de texto para o vindeiro curso escolar 2022/2023 no seguinte enlace:

CONVOCADAS AS AXUDAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO PARA O CURSO ACADÉMICO 2022-2023

Prazo de presentación de solicitudes dende o 19 de maio ata o 30 de setembro de 2022

Para máis información:

ADAPTACIÓN DOS CRITERIOS DE AVALIACIÓN, PROMOCIÓN E TITULACIÓN segundo a ORDE do 25 de xaneiro de 2022 (

https://www.edu.xunta.gal/portal/sites/web/files/anunciog0598-260122-0001_es.pdfpola que se actualiza a normativa de avaliación nas ensinanzas de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato no sistema educativo de Galicia.

Enlace para acceder á adaptación dos criterios de promoción, avaliación e titulación na ESO:

Enlace para acceder á adaptación dos criterios de promoción, avaliación e titulación no Bacharelato:

PREMIOS CONSUMÓPOLIS

Parabéns aos alumnos/as de 2º ESO que acadaron, xunto ao profesor Fran Ventín, o segundo e o terceiro premio do Instituto Nacional de Consumo "Consumópolis", sobre economía circular!!!!! Moi bo traballo!!!

FESTA FIN DE CURSO

Onte, último día de clase do curso, tivemos Torneo de xadrez, Torneo de fútbol, proyección de curtametraxes e Festa Disco 80's co súper DJ Abel... quen dá máis? Bo verán a todos/as!

SAÍDA A SANXENXO PARA 1º ESO

Para despedir o curso, o alumnado de 1° ESO foi ao Parque acuático de Sanxenxo e pasouno xenial!

21 DÍAS EN BICICLETA

O martes puxemos fin aos 21 Días en Bicicleta coa entrega dos chuvasqueiros no Concello de Moaña e co sorteo da bici eléctrica, que gañou Leo Rodríguez. Grazas ao Concello de Moaña por apostar pola vida saudable e parabéns, Leo!

SAÍDA A HUMOR AMARILLO PARA 2º ESO

O alumnado de 2° ESO foi o martes a Humor amarillo en Vigo e, polo que se ve, non só se divertiron os rapaces

SAÍDA Á TORRE DE MEIRA

O luns, na saída á Torre de Meira organizada polo departamento de Historia para 2° ESO!

BANCOS POLA PAZ

O alumnado de 4° ESO e 1° Bac revisita obras de arte nas clases de Educación Plástica a través da pintura dos bancos que nos proporcionou a Casa da Mocidade nun proxecto artístico contra a guerra.

VISITA ÁS CÍES DE 3º ESO

Os alumnos/as de 3° ESO andaron o pasado luns 20 polas Cíes, e moi mal parece que non o pasaron.

FESTIVAL AI, Mo. S. A!

A festa audiovisual dos centros educativos do Morrazo resultou ser un exitazo. Parabéns ao alumnado e profesorado que se implicou tanto e grazas á Casa da Mocidade de Moaña por facelo posible! AI, Mo. S. A!

Saftas.Erasmus+

21 Días en Galego nas Barxas