Transporte escolar

Rutas e paradas do transporte escolar 2023-2024

Ruta nº 1: SAN LOURENZO: Hora: Mañá 8:25 horas – Tarde 16 horas.

Paradas: San Lourenzo, Carballido, Biduído, Currás-Costa, Palmás, Isamil, Xunqueira.

Ruta nº 2: SAN BENITO: Hora: Mañá 8:25 horas – Tarde 16 horas.

Paradas: San Benito 1-Capela, San Benito 2, San Benito 3- Colexio, Cemiterio, Agraria, Muelle.

Ruta nº 3: CERRADIÑA: Hora: Mañá 8:25 horas – Tarde 16 horas.

Paradas: Cerradiña, Isamil, Caiagua, Xunqueira.

Ruta nº 4: A GUÍA: Hora: Mañá 8:25 horas – Tarde 16:10 horas.

Paradas: Isamil, A Guía, Porta do Sol, Suárez.

Ruta nº 5: SABACEDA: Hora: Mañá 8:25 horas – Tarde 16:05 horas.

Paradas: Sabaceda, Bouza, Figueira, Broullón, Fraga, Couso 1, Couso 2, Pombal, Otilia, Monte Bar-Igrexa, Suárez.

Ruta nº 6: BERDUCEDO: Hora: Mañá 8:25 horas – Tarde 16:05 horas.

Paradas: Paradela, A Lomba, Igrexa, Col. Berducedo, Bar Lolo, Tenda.

Ruta nº 7: TIRÁN: Hora: Mañá 8:25 horas – Tarde 16:05 horas.

Paradas: Cangas, Bar Stop, Camping Tirán, Fontes, Pandiña, Taller Chicho, Eroski, Frente o antigo Concello.

Ruta nº 8: AMEIXOADA: Hora: Mañá 8:30 horas – Tarde 16 horas.

Paradas: Ameixoada, Casal, Súper Abelendo, Colexio Abelendo, Cemiterio, Bar Royal, O Con 1 (fronte Expert), O Con 2 (Rotonda de O Con), O Muelle, Concello antigo (Boucelas), Eroski.

NOTA: Os usuarios lexítimos de transporte escolar que non fagan un uso de xeito continuado do mesmo perderán dita condición de usuarios.

As liñas poden sufrir algunha modificación na distribución de paradas co obxectivo de optimizar o transporte.