Dependencias

OS EXTERIORES

Campo de fútbol, patio baixo cuberta...

PLANTA BAIXA

Na planta baixa podemos atopar o vestíbulo, a Biblioteca, a Conserxería, a Secretaría, a sala de recepción ás familias, a cafetería, os laboratorios de Ciencias Naturais e Física-Química, os vestiarios de Educación Física, a aula de P.T., a aula de Incidencias TIC e o ximnasio.

PRIMEIRA PLANTA

Na primeira planta atópanse o Salón de actos, varios departamentos, a Aula de Tecnoloxía, a Aula de Polos Creativos, a Aula de Plástica, a Aula de Informática e as aulas en que se atopa o alumnado de 1º e 2º da ESO

SEGUNDA PLANTA

Na segunda planta atópanse varios departamentos, a aula de Informática e outras aulas en que se atopa o alumnado de 3º, 4º da ESO e 1º e 2º de Bacharelato