Nos Medios

Grandes deportistas moañeses

Pablo Patiño y Noah Pena consiguen el oro en cadetes

Los competidores moañeses ya tienen sus plazas aseguradas para el Europeo

Redacción | Moaña 12.07.2016 | 02:42

Los dos competidores con sus medallas y diplomas.

Los competidores del Club Patiño Moaña Pablo Patiño y Noah Pena consiguieron la medalla de oro en el Open de Luxemburgo de Taekwondo, en la que era su primera participación en un torneo de carácter internacional.

Patiño, que competía en la categoría cadete en -53 kilos, accedió directamente a semifinales, en donde se impuso al italiano Giovanni Cascas por 12-5. Ya en la final derrotó con autoridad al belga Niel Willems por 11-4. Por su parte, Noah Pena, que participaba en cadete en -47 kilos, venció en los cuartos de final a la irlandesa Megan Weldon por 6-3. En semifinales se deshizo de la belga Sofie Lemmens por 19-11 y ya en la gran final ganó de forma cómoda a la luxemburguesa Alice Hasser por 7-1.

Ambos deportistas formaron parte de la selección gallega en una competición que les sirvió de prueba preparatoria para el próximo Campeonato de Europa Cadete, en el que ya tienen sus plazas aseguradas.

O Conselleiro de Educación visita o IES As Barxas

Onte, 10 de xuño, o Conselleiro de Educación visitou o noso Centro, con motivo da presentación do libro ilustrado "Barxilón no mar do latón". O libro forma parte do Proxecto "Creación dunha Editorial", que foi galardonado co I premio Proxecta Innovación.

O acto de presentación, ao que acudiron diversos medios de comunicación  foi todo un éxito. Os rapaces de 1º Bacharelato presentaron o Proxecto explicando os pasos seguidos ata acadar o resultado final. Ademáis dunha representación teatral a cargo do IES Sanchez Cantón, e unha canción ao Barxilón puidemos disfrutar dunha mesa de escritores que non tiveron ningunha dúbida en eloxiar o traballo de todos os integrantes no Proxecto. O acto rematou cuns pinchos no hall.

Parabéns aos alumnos e profesors do IES As Barxas, IES Sánchez Cantón, CEIP Espiñeira, IES Xulián Magariños, e Colexio A Rúa , que levaron acabo este Proxecto. (máis información).

A páxina web da Xunta, faise eco da nova

(Ir á páxina)

O Faro de Vigo, tamén se fai eco da nova:

(ver o xornal)

As Barxas na rede

Os alumnos de plástica do noso Centro e a súa profesora Luz, protagonistas no blog "Escuelas en Red". Ver artigo.