Plástica

Proxectos coordinados economía + plástica 17/18

2º PREMIO nacional en la V Edición de los Premios GSDInnova por el proyecto "TRANSFORMANDO REALIDADES"

Nov 2017, 2º PREMIO nacional en la V Edición de los Premios Nacionales de Innovación educativa de la fundación "GSDInnova "por el proyecto "TRANSFORMANDO REALIDADES" coordinado este curso pasado (2016-2017 )por Luz Beloso e M Jose Soto . Valortouse o fomento da cultura emprendedora e da educación artística a través da creación e xestión dun centro de ARTE onde o alumnado se sitúa no centro dos procesos de aprendizaxe

este mesmo proxecto tamén foi premiado pola PLATAFORMA PROYECTA

Membros do departamento

Membros do departamento de Plástica:

Luz Beloso

José María Casal (XD)

PROXECTO: MURAL DE ROSALÍA

Un traballo do EDNL e o Departamento de Plástica

Debuxando con luz

Unha orixinal felicitación de Nadal feita polas alumnas de Debuxo: Noelia Riobó, Ana Gil , Melania Alves, Melany , Jenny e Jessica Chantada

Composición de Nadal

Composición de NAdal feita polos alumnos de Plástica:Carmen Amoedo, Eva Camaño, Paula Estévez, Laura Atienza, Nerea Rúa, Christian Sanmartín e Alejandro Sánchez.

composición de nadal by Slidely Slideshow

Montaxe de Nadal nos exteriores do Centro

28 formas orgánicas, colgadas a diferentes alturas, das ramas das árbores con que conta o Instituto; fabricadas a partir de papel reciclado con cola branca polos alumnos de plástica, Carmen Amoedo, Eva Camaño, Paula Estévez, Laura Atienza, Nerea Rúa, Christian Sanmartín e Alejandro Sánchez, baixo a dirección de Chema.

Foi un proceso de sentir-observar-ocupar ese pequeno espazo verde esquecido coa intención de destacalo, diferencialo do ámbito desordenado urbanisticamente e do que formaban parte.  O tamaño destas formas máis ou menos redondas destaca nas nuas ramas das árbores que as sosteñen.

Durante dúas semanas o clima húmido foi amolecendo o seu material constitutivo e produciu o seu desprendemento. Elementos ocos que ao caer ao chan por efecto do vento e a gravidade, se deformaron como xigantes froitas maduras ou quizais niños de posibles insectos fantásticos... repousando finalmente na terra.
Deste modo o espazo transfórmase en "pequeno xardín", alegoría de paraiso nun ámbito ocupado por asfalto e cemento.

A viaxe ao futuro da Muller Lamprea

Como todos sabedes, a "muller lamprea" é un conto escrito por a nosa profe de galego Iria Collazo. Os alumnos de plástica de 1º ESO D fixeron unha nova animación sobre o futuro da Muller Lamprea coa colaboración do "Obradoiro de Plástica" que temos nos recreos (ver máis) Aquí tes a animación

Novas camisetas da serie "Caperucita roja"

Os alumnos de 3º ESO poñen á venta a súa colección de camisetas "Caperucita Roja". Unha "caperucita" disposta a cambiar o conto , que non dubida e non ten medo de cambiar de camiño ou de enfrontarse ao lobo , cunha avóa disposta a non ser o almorzo de ninguén, ou un cazador que non quere cazar xa que ama aos animais.

Esta actividade forma parte do proxecto interdisciplinar "AS BARXAS EMPRENDE"

Vaille botando un ollo!!!

(ver máis)

O IES As Barxas expón en Salamanca

Os nosos alumnos de 1º de bacharelato expoñen en Mail-Art (Casa das Conchas de Salamanca). A exposición está formada por unha colección colaborativa de postais feita por alumnos e profesores de toda a xeografía española e latinoamerica. Aquí tes a nosa obra:

(ver máis)

Moucho, non che teño medo

Unha nova animación realizada polos alumnos/as do obradoiro de Educación Plástica baseado no poema "Eu ben vin estar o moucho" (Cantares Galegos- Rosalía de Castro)